Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Anki- skrev (1 minutt siden):

Jeg får innimellom forvarsel på krampeanfallene, men det er ikke alltid jeg rekker å unngå anfallene allikevel

Skjønner det. :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det går nok ikke bra i den forstand vi tenker går bra. :sukk: Men for henne er det ønskelig at det går denne vegen.

---

Så utrolig leit :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 timer siden):

Så utrolig leit :(

Ja, det er sant. I natt var det over. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Huff, så trist... ❤️ Sender dere varme tanker og gode klemmer :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Så trist å høre, kondolerer ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki- skrev (3 timer siden):

Huff, så trist... ❤️ Sender dere varme tanker og gode klemmer :klem3:

Rumle skrev (2 timer siden):

Så trist å høre, kondolerer ❤️

SVK skrev (2 timer siden):

Kondolererer. :rose:

Sola de skrev (2 timer siden):

Kondolerer ♥️En god klem til dere begge :klem:

Takk alle. :klemmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Kondolerer. ❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ubrukelig og litt maktesløs blir man når man ikke får hjulpet til eller vært tilstede. Tilbudt meg både det ene og det andre, men ikke behov. Dagen i dag har vært lang, og grå, selv om der har vært sol. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Litt ubrukelig og litt maktesløs blir man når man ikke får hjulpet til eller vært tilstede. Tilbudt meg både det ene og det andre, men ikke behov. Dagen i dag har vært lang, og grå, selv om der har vært sol. 

Skjønner følelsen.  Ikke så lett det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jammen ikke lett for noen å være i den situasjonen. Det viktigste er nok uansett at du "bare" er der :klem3: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (14 minutter siden):

Skjønner følelsen.  Ikke så lett det der. 

Nei, man blir litt i villrede.

Rumle skrev (11 minutter siden):

Ja, det er jammen ikke lett for noen å være i den situasjonen. Det viktigste er nok uansett at du "bare" er der :klem3: 

Ja, det er nok det. Jeg er jo hjemme og SB er der han er fra, og synes det er så langt unna nå, men sier ikke det til sb da, vil ikke mase.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Nei, man blir litt i villrede.

Ja, det er nok det. Jeg er jo hjemme og SB er der han er fra, og synes det er så langt unna nå, men sier ikke det til sb da, vil ikke mase.

Det forstår jeg veldig godt. Er det en mulighet å reise en tur opp dit som han er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Det forstår jeg veldig godt. Er det en mulighet å reise en tur opp dit som han er? 

Har spurt om han vil det, men han sier de bare driver å styrer med praktiske greier nå, og vil jeg skal vente til han kommer hjem. Skjønner det, og at faren trenger å ha han der, så har ikke spurt mer.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
smurfebuss skrev (10 timer siden):

Kondolerer ❤️

Det er vondt å gå sånn og ikke få hjulpet til/vist sin støtte. 

Takk.❤️

Ja,det er det! Men fikk mld om å hente han på toget, se over klær og litt sånn i dag, så da har jeg noen eksakte oppgaver da å bidra med. 

Han låner bort bilen, så da kan jeg hverfall ordne den andre så den er grei i bruk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg. Her er det solskinn, og har fått beskjed om at idag skal vi bare slappe av og ikke styre. SB sitt ønske, men så spør han litt halv seriøst, om jeg er komfortabel med å spille piano etter begravelsen. :overrasket: Det tror jeg egentig ikke, men vil jo ikke være kjip heller. 

Knoppene på rosene står klar til å spretter, de fikk en hard vinter, så imponert over at de i det heletatt kommer. 

Og katten jaget nabokatta, men det er hukatt så de sloss ikke, han bare plager henne..😬 

Det var dagens stemningsrapport. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (38 minutter siden):

God helg. Her er det solskinn, og har fått beskjed om at idag skal vi bare slappe av og ikke styre. SB sitt ønske, men så spør han litt halv seriøst, om jeg er komfortabel med å spille piano etter begravelsen. :overrasket: Det tror jeg egentig ikke, men vil jo ikke være kjip heller. 

Knoppene på rosene står klar til å spretter, de fikk en hard vinter, så imponert over at de i det heletatt kommer. 

Og katten jaget nabokatta, men det er hukatt så de sloss ikke, han bare plager henne..😬 

Det var dagens stemningsrapport. 

For et fint kompliment oppi alt som skjer nå. Han liker nok å høre deg spille :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...