Sola de Skrevet 19. juni 2023 #15601 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (14 minutter siden): Er det jeg lurer på og, klemt i en dør eller noe, og så fått panikk og kloret seg frem og fått sår. Han var helt utkjørt og stresset når han kom hjem. Bare ingen har gjort noe med vilje så. Stakkars. så redd han må ha vært. Bra han kom seg hjem. Ble det tatt røntgen av halen? Endret 19. juni 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #15602 Del Skrevet 19. juni 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Stakkars. så redd han må ha vært. Bra han kom seg hjem. Ble det tatt røntgen av halen? Nei, de klemte og kjente over hele bare. De ville ikke sedere han ned, kunne skape mer stress, men ikke noe tegn til brudd, da hadde de kjent det. Og halen er litt rettere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni 2023 #15603 Del Skrevet 19. juni 2023 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Nei, de klemte og kjente over hele bare. De ville ikke sedere han ned, kunne skape mer stress, men ikke noe tegn til brudd, da hadde de kjent det. Og halen er litt rettere nå. Kraftig forslått kanskje. Fikk du smertestillende til ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #15604 Del Skrevet 19. juni 2023 Sola de skrev (46 minutter siden): Kraftig forslått kanskje. Fikk du smertestillende til ham? Ja, fikk med det han har fått før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni 2023 #15605 Del Skrevet 19. juni 2023 Daryl Dixon skrev (31 minutter siden): Ja, fikk med det han har fått før. Bra, da slipper han å ha store smerter, mens kroppen hans kommer seg. Av og til skulle man kunne kommunisert sammen med ens dyr, så de kunne fortalt en hva som hadde skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #15606 Del Skrevet 19. juni 2023 Sola de skrev (25 minutter siden): Bra, da slipper han å ha store smerter, mens kroppen hans kommer seg. Av og til skulle man kunne kommunisert sammen med ens dyr, så de kunne fortalt en hva som hadde skjedd. Ja, hadde vært noe det... Sånn sett er vinteren bra, for da går han ikke langt unna, og har mer kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 19. juni 2023 #15607 Del Skrevet 19. juni 2023 Daryl Dixon skrev (23 timer siden): Jeg ble så redd. Katten kom inn skadet, og med pusteproblemer. Ringte til veterinærvakta og dro dit veldig kjapt. Viste seg å være såret som var vondt, og at han var stresset. Så de fikk lappet han sammen og roet han ned. Nå er vi hjemme og han har funnet godplassen sin. Jeg tenkte det verste og følte at det var noe riktig ille så ble så redd og lei meg. Takk og lov for folk som er glad I dyr og har valgt det som yrke! Huff, stakkars katten. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #15608 Del Skrevet 20. juni 2023 Blir litt endring i bosituasjon, blir en mindre, gutten flytter til sin far. Men niesen min vil fortsette å bo her, og det skal hun selvfølgelig få lov til. Trøtt i dag, men der er greit. Var mye mjauing i natt, men da er hverfall katten kvikk og rask. Tar det som et godt tegn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #15609 Del Skrevet 20. juni 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 20. juni 2023 #15610 Del Skrevet 20. juni 2023 Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Blir litt endring i bosituasjon, blir en mindre, gutten flytter til sin far. Men niesen min vil fortsette å bo her, og det skal hun selvfølgelig få lov til. Trøtt i dag, men der er greit. Var mye mjauing i natt, men da er hverfall katten kvikk og rask. Tar det som et godt tegn. Jeg har ikke helt skjønt situasjonen deres, men vil tro det blir en omstilling i starten. Jeg har jo selv unger som ikke bor hos meg, og hvis jeg blir frisk nok til å ha de så tror jeg det blir rart for faren deres å ikke ha de der hele tiden. De har jo lyst til å bo hos meg også, men det er ikke alt barn forstår eller får vite. Er alltid et godt tegn med litt lyd. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #15611 Del Skrevet 20. juni 2023 Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden): Jeg har ikke helt skjønt situasjonen deres, men vil tro det blir en omstilling i starten. Jeg har jo selv unger som ikke bor hos meg, og hvis jeg blir frisk nok til å ha de så tror jeg det blir rart for faren deres å ikke ha de der hele tiden. De har jo lyst til å bo hos meg også, men det er ikke alt barn forstår eller får vite. Er alltid et godt tegn med litt lyd. Hehe. Jeg er bare onkel, så ikke mine unger, de skulle bo her mens foreldrene gikk fra hverandre. Nå har de kommet i orden hver for seg, men niesen min ville ikke velge side og synes at å bo her er sprangbrettet mot å flytte for seg selv da, så velger å bli her. Jeg synes det er sterkt av deg å reflektere rundt det, og omsorgsfullt å ha faren i tankene og. Tror du er en veldig sterk person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #15612 Del Skrevet 20. juni 2023 Blodgiverregler endres. Før fikk ikke homofile menn lov å gi blod, med mindre de ventet 12(!) mnd fra siste gang de hadde sex. Nå kan man gi hvis man er i fast forhold, og ellers etter 6mnd etter ny partner. Det er jo bra. Jeg får ikke gitt, men SB har jo lenge ville gitt. Men nå vil han ikke, hverfall ikke enda. Hvis blodet mitt har vært så ille så lenge, så får de hekker vente til jeg gidder selv å gi, sier han. Han pleier ikke være smålig og vrang, men jeg skjønner han jo og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 21. juni 2023 #15613 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Jeg er bare onkel, så ikke mine unger, de skulle bo her mens foreldrene gikk fra hverandre. Nå har de kommet i orden hver for seg, men niesen min ville ikke velge side og synes at å bo her er sprangbrettet mot å flytte for seg selv da, så velger å bli her. Jeg synes det er sterkt av deg å reflektere rundt det, og omsorgsfullt å ha faren i tankene og. Tror du er en veldig sterk person. Åja sånn sett. Veldig snilt av dere å stille opp sånn. Tusen takk det var hyggelig sagt. Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Blodgiverregler endres. Før fikk ikke homofile menn lov å gi blod, med mindre de ventet 12(!) mnd fra siste gang de hadde sex. Nå kan man gi hvis man er i fast forhold, og ellers etter 6mnd etter ny partner. Det er jo bra. Jeg får ikke gitt, men SB har jo lenge ville gitt. Men nå vil han ikke, hverfall ikke enda. Hvis blodet mitt har vært så ille så lenge, så får de hekker vente til jeg gidder selv å gi, sier han. Han pleier ikke være smålig og vrang, men jeg skjønner han jo og. Jeg kan tenke meg det føles ugreit å ikke ha fått lov å gi blod pga legning. På veldig høy tid at reglene endres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 21. juni 2023 #15614 Del Skrevet 21. juni 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15615 Del Skrevet 21. juni 2023 Bælfeit skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 #15616 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Blodgiverregler endres. Før fikk ikke homofile menn lov å gi blod, med mindre de ventet 12(!) mnd fra siste gang de hadde sex. Nå kan man gi hvis man er i fast forhold, og ellers etter 6mnd etter ny partner. Det er jo bra. Jeg får ikke gitt, men SB har jo lenge ville gitt. Men nå vil han ikke, hverfall ikke enda. Hvis blodet mitt har vært så ille så lenge, så får de hekker vente til jeg gidder selv å gi, sier han. Han pleier ikke være smålig og vrang, men jeg skjønner han jo og. Skjønner ham godt, helt enig med ham. Er så strenge regler, hvilket bra er, men å nekte noen pga legning å gi blod, er ikke rett. Er fint de åpner opp nå, men det burde de gjort for mange mange år siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15617 Del Skrevet 21. juni 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Skjønner ham godt, helt enig med ham. Er så strenge regler, hvilket bra er, men å nekte noen pga legning å gi blod, er ikke rett. Er fint de åpner opp nå, men det burde de gjort for mange mange år siden. Ja, forstår og at det må testes og være sikkert, men er man i fast forhold og alle prøver er fine så bør jo blodet være bra nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15618 Del Skrevet 21. juni 2023 Siste timen hos behandler før sommeren i dag. Regntungt ute og inne... Vanskelig tema, vekt, mat og kropp. Hater, HATER det, men gjør så godt jeg kan. Spådd torden her snart, det blir koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15619 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (23 timer siden): Blodgiverregler endres. Før fikk ikke homofile menn lov å gi blod, med mindre de ventet 12(!) mnd fra siste gang de hadde sex. Nå kan man gi hvis man er i fast forhold, og ellers etter 6mnd etter ny partner. Det er jo bra. Jeg får ikke gitt, men SB har jo lenge ville gitt. Men nå vil han ikke, hverfall ikke enda. Hvis blodet mitt har vært så ille så lenge, så får de hekker vente til jeg gidder selv å gi, sier han. Han pleier ikke være smålig og vrang, men jeg skjønner han jo og. Godt at det ble endret, på høy tid Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Siste timen hos behandler før sommeren i dag. Regntungt ute og inne... Vanskelig tema, vekt, mat og kropp. Hater, HATER det, men gjør så godt jeg kan. Spådd torden her snart, det blir koselig. ❤️ Hvordan går det med pus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15620 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Godt at det ble endret, på høy tid ❤️ Hvordan går det med pus? Det går bra, han er veldig pigg, maser og maser stakkars. Men ser helt fin ut, heldigvis. Holder han inne hverfall til i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå