Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det blir mye tenking, da hadde jeg nok blitt enda mer surrete.

Er det så kjølig? Trodde vi hadde det hett i hele landet... Du får komme hit på ferie, blir som å reise til Syden. Snart badetemperatur her og. 

Hopper på neste fly! 😁

Rumle skrev (29 minutter siden):

Håper dagen er bedre i dag :klem3:

Skulle ønske jeg kunne sendt ti grader din vei, her er det altfor varmt! Men, forstår at det må være kjedelig å høre andre klage på varme når man ikke har den selv. Håper det blir mer sommer på dine kanter snart også :nikke:

Jo takk for det. 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (3 timer siden):

Håper dagen er bedre i dag :klem3:

Skulle ønske jeg kunne sendt ti grader din vei, her er det altfor varmt! Men, forstår at det må være kjedelig å høre andre klage på varme når man ikke har den selv. Håper det blir mer sommer på dine kanter snart også :nikke:

:klem3:

Rumle skrev (3 timer siden):

Det nye Jaget-programmet høres artig ut, noen som har fått med seg når det starter?

Nei,hørt lite om det, men kan jo være veldig bra da! Vet du hvor det skal sendes? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket at jeg ble litt hoven på hendene i dag, ikke så synlig, men kjente det når jeg knep av blomster. Måtte gå å kjøle meg ned inne, og tok et skikkelig kaldt fotbad, drakk godt, så ble det bra. I dag er den varmeste dagen hittil, torden har det vært og, bitte litt regn som ikke gjør godt i det hele tatt, sol og litt duskregn vil jo bare svi plenen mer.

Nå er det litt mer liv og lyd i huset. Niesen min og to venninner skal være her. SB kommer hjem i morgen, det gleder jeg meg til. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

:klem3:

Nei,hørt lite om det, men kan jo være veldig bra da! Vet du hvor det skal sendes? 

Discovery+ ser det ut som https://www.nrk.no/nyheter/prinsesse-martha-louise-med-pa-reality-tv-1.16447131

Klikk på dagblad-linken i historien, så kan du lese mer. Harm og Hegseth er ett av parene, det må jo bli bra 😅

Merket at jeg ble litt hoven på hendene i dag, ikke så synlig, men kjente det når jeg knep av blomster. Måtte gå å kjøle meg ned inne, og tok et skikkelig kaldt fotbad, drakk godt, så ble det bra. I dag er den varmeste dagen hittil, torden har det vært og, bitte litt regn som ikke gjør godt i det hele tatt, sol og litt duskregn vil jo bare svi plenen mer.

Nå er det litt mer liv og lyd i huset. Niesen min og to venninner skal være her. SB kommer hjem i morgen, det gleder jeg meg til. 

Bra å få litt liv i huset :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (22 minutter siden):

Discovery+ ser det ut som https://www.nrk.no/nyheter/prinsesse-martha-louise-med-pa-reality-tv-1.16447131

Klikk på dagblad-linken i historien, så kan du lese mer. Harm og Hegseth er ett av parene, det må jo bli bra 😅

Bra å få litt liv i huset :jepp:

Den episoden må jeg hvertfall se!! Det kan jo bli veldig gøy! Ser for meg de to få helt hetta. 

Har du sett Pørni? Jeg tror de dukker opp der og i ny sesong.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Den episoden må jeg hvertfall se!! Det kan jo bli veldig gøy! Ser for meg de to få helt hetta. 

Har du sett Pørni? Jeg tror de dukker opp der og i ny sesong.

Ikke sant? :jepp: Men, jeg tror ikke det er en episode med hvert lag, alle lag er på rømmen samtidig, tror jeg?

Har sett Pørni, ja, artig :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (16 timer siden):

Ikke sant? :jepp: Men, jeg tror ikke det er en episode med hvert lag, alle lag er på rømmen samtidig, tror jeg?

Har sett Pørni, ja, artig :ler:

Å ja, sånn ja! Men spennende lell. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: Oi se! En fasan!

Sb: hæ? Fy fasan??

Meg: Nei... Én fasaaaan.

SB: åååååå ja, sånn ja!

:risterpåhodet:

250px-Pheasant.jpg.a6f2be3c4749976413c95f6f59cdf27f.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Meg: Oi se! En fasan!

Sb: hæ? Fy fasan??

Meg: Nei... Én fasaaaan.

SB: åååååå ja, sånn ja!

:risterpåhodet:

250px-Pheasant.jpg.a6f2be3c4749976413c95f6f59cdf27f.jpg

hahaha :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe tidlig i dag, fikk ikke sove, så bakte ostehorn og havre rundstykker, stekte opp en stor haug med eggerøre. Ble godt mottatt av jentene på overnatting. 

Sb kom hjem og spurte om vi skulle ta årets første utebad. Det var friskt! Helt greit i varmen. Så kom det litt regn i aften, mens vi kjørte jentene på sommeravslutning, og hva hang ute da? Klesvasken!! Nydelig....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe tidlig i dag, fikk ikke sove, så bakte ostehorn og havre rundstykker, stekte opp en stor haug med eggerøre. Ble godt mottatt av jentene på overnatting. 

Sb kom hjem og spurte om vi skulle ta årets første utebad. Det var friskt! Helt greit i varmen. Så kom det litt regn i aften, mens vi kjørte jentene på sommeravslutning, og hva hang ute da? Klesvasken!! Nydelig....

Ostehorn er sååå godt! :spise:

Høres meget fristende med et bad, hvor varmt var det i vannet? Er det sjø eller ferskvann?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (16 minutter siden):

Ostehorn er sååå godt! :spise:

Høres meget fristende med et bad, hvor varmt var det i vannet? Er det sjø eller ferskvann?

Ferskvann,var 19grader. Jeg synes det er litt kaldt da, men er jo litt godt og. Hverfall godt etterpå! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ferskvann,var 19grader. Jeg synes det er litt kaldt da, men er jo litt godt og. Hverfall godt etterpå! 

Det vil jeg tro :jepp: Blir ferkvann veldig varme ut på sensommeren, eller fungerer det ikke slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (35 minutter siden):

Det vil jeg tro :jepp: Blir ferkvann veldig varme ut på sensommeren, eller fungerer det ikke slik?

Kan bli. Spesielt om været har vært stabilt bra, og litt forskjell på størrelsen på vannet, de små kan bli veldig varme. Men så blir det da fare for algevekst i bukter og hvor vannet er grunt og stille da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli. Spesielt om været har vært stabilt bra, og litt forskjell på størrelsen på vannet, de små kan bli veldig varme. Men så blir det da fare for algevekst i bukter og hvor vannet er grunt og stille da. 

Forstår, ikke like fristende å bade da regner jeg med. Jeg liker nok best sjø uansett 🐳 :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Forstår, ikke like fristende å bade da regner jeg med. Jeg liker nok best sjø uansett 🐳 :nikke:

Det skjønner jeg. Du har det heldigvis relativt nært du da. Her er det langt til nermeste badested ved sjø, jeg er ikke en kjempe tøff badenymfe ute, uansett vann. Litt pinglete der.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gått fjelltur, bare en liten en, men lang nok i varmen, og myggterritorie. Veldig godt å få beveget seg, men ble så stiv i ryggen og hoven i henda at SB måtte hjelpe meg å bytte sko. Var litt fristende å bade der, men regner med vannet der er mye kaldere, så holdt med en kald dusj hjemme. Blir nok en rolig lørdag resten av dagen. 

God lørdag i tråden. :hallo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått fjelltur, bare en liten en, men lang nok i varmen, og myggterritorie. Veldig godt å få beveget seg, men ble så stiv i ryggen og hoven i henda at SB måtte hjelpe meg å bytte sko. Var litt fristende å bade der, men regner med vannet der er mye kaldere, så holdt med en kald dusj hjemme. Blir nok en rolig lørdag resten av dagen. 

Sprekt med fjelltur i varmen! :jepp:

God lørdag herfra også :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Digg med fjelltur. Jeg hadde lyst til å få ungene med på en liten topptur, men de var ikke så gira. Også hadde jeg tenkt til å sykle meg en tur imens de spiller på nettbrettene, men sykkelen har visst punktert. Typisk nå når været er bra. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Digg med fjelltur. Jeg hadde lyst til å få ungene med på en liten topptur, men de var ikke så gira. Også hadde jeg tenkt til å sykle meg en tur imens de spiller på nettbrettene, men sykkelen har visst punktert. Typisk nå når været er bra. 

Oi, det var jo typisk uflaks! Og i helgen så man ikke kan få hjelp raskt til å bytte dekk. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...