Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #15541 Del Skrevet 14. juni 2023 Rumle skrev (6 timer siden): Herregud den så jeg og, jeg tror ikke jeg orker å se mer etter han tullingen som snakket om tanten. Overrasket over at de sendte det! Lykke til i morgen! Alltid digg med frukt og fruktsalat! Jeg har kjøpt inn et hav av nektariner i dag og laget en svær salat med første norske blomkål! pluss forskjellige snackpaprika, store sorte oliven og fetaost med soltørkede tomater! Nok til mange dager Skulle hatt rødløk i og, men det er tomt! Men har et glass med sånne tynne strimler med gulrrot-pickles, eller hva det heter, kanskje jeg skal prøve det i i morgen Han som var utkledd som kaptein Sabeltann? Jeg satt med hendene forran øynene og klarte ikke se. Ble så flau! Må det være så drøyt for å være gøy! Jeg synes ikke roast som bare er direkte slem er gøy heller, spesielt som går på vekt til Martha. Hun er da ikke svær! Takk, forresten. Høres ut som en god salat! Man må kose seg nå, med alt av frukt og grønt. Rumle skrev (6 timer siden): Og det var den absolutt mest hensynsfulle måten jeg klarte å beskrive hvem jeg mente! Det skjønner jeg, var et evig virrvarr av rare inntrykk. Jeg fatter ikke at folk tør! Syntes av og til folk fikk ufortjent ros og, selv om de ikke kom videre. Når de sa at de burde komme seg på en scene og fortsette der, så tenkte jeg, nei! Kom deg hjem, gjør noe nyttig I stedet du er ikke morsom! Jeg kunne ikke sitte i et sånn panel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15542 Del Skrevet 14. juni 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Han som var utkledd som kaptein Sabeltann? Jeg satt med hendene forran øynene og klarte ikke se. Ble så flau! Må det være så drøyt for å være gøy! Jeg synes ikke roast som bare er direkte slem er gøy heller, spesielt som går på vekt til Martha. Hun er da ikke svær! Takk, forresten. Høres ut som en god salat! Man må kose seg nå, med alt av frukt og grønt. Det skjønner jeg, var et evig virrvarr av rare inntrykk. Jeg fatter ikke at folk tør! Syntes av og til folk fikk ufortjent ros og, selv om de ikke kom videre. Når de sa at de burde komme seg på en scene og fortsette der, så tenkte jeg, nei! Kom deg hjem, gjør noe nyttig I stedet du er ikke morsom! Jeg kunne ikke sitte i et sånn panel! Jaaa! Jeg husket ikke det, men når du nevner det så husker jeg kostymet nå! 😅 jeg ble helt sjokkert! Like bra du ikke så, jeg satt sånn Selvfølgelig helt enig ang roast, men det vet du fra før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #15543 Del Skrevet 14. juni 2023 Skummelt tørt ute nå, bøndene er redd for avlingen, stusselig om det blir som i 2018. Så mye tørre flekker på jordene når jeg kjørte i dag tidlig. Var varmt inne på kontoret til behandler, i dag, stakkars som måtte sitte der resten av dagen. Trodde det var siste før sommeren nå, men fikk vist time igjen neste uke. Greit nok. Rumle skrev (8 timer siden): Jaaa! Jeg husket ikke det, men når du nevner det så husker jeg kostymet nå! 😅 jeg ble helt sjokkert! Like bra du ikke så, jeg satt sånn Selvfølgelig helt enig ang roast, men det vet du fra før Var nok å høre det. Sjokkerende drøyt, og absolutt ikke morsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juni 2023 #15544 Del Skrevet 14. juni 2023 16 hours ago, Rumle said: Men har et glass med sånne tynne strimler med gulrrot-pickles, eller hva det heter, kanskje jeg skal prøve det i i morgen Syltede gulrøtter? Aldri hørt om. Hvor kjøper du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15545 Del Skrevet 14. juni 2023 SVK skrev (19 minutter siden): Syltede gulrøtter? Aldri hørt om. Hvor kjøper du det? Jeg er faktisk ikke sikker hvor den ble kjøpt, men det er et Eldorado-produkt, så regner med det har vært på Meny eller Kiwi. Det er tynne, strimlede gulrøtter med ingefær. Jeg har ikke smakt enda selv, har hatt det stående i mange måneder, så det er på tide å teste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juni 2023 #15546 Del Skrevet 14. juni 2023 Just now, Rumle said: Jeg er faktisk ikke sikker hvor den ble kjøpt, men det er et Eldorado-produkt, så regner med det har vært på Meny eller Kiwi. Det er tynne, strimlede gulrøtter med ingefær. Jeg har ikke smakt enda selv, har hatt det stående i mange måneder, så det er på tide å teste det Takk! Du må gi rapport på om du likte dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15547 Del Skrevet 14. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Takk! Du må gi rapport på om du likte dem! Det kan jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #15548 Del Skrevet 14. juni 2023 I dag er det for varmt for middag, ingenting frister i varmen. Måtte sette på aircondition og ta inn katten for å kjøle han ned, men han er ikke fornøyd, vil bare ut. Ikke lyst å holde meg med selskap hvertfall, jeg er hjemme alene og det er faktisk litt uvant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15549 Del Skrevet 14. juni 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): I dag er det for varmt for middag, ingenting frister i varmen. Måtte sette på aircondition og ta inn katten for å kjøle han ned, men han er ikke fornøyd, vil bare ut. Ikke lyst å holde meg med selskap hvertfall, jeg er hjemme alene og det er faktisk litt uvant. Det er nok skkert mye spennende som skjer ute i sommernatten Her ble det kyllingsandwich og salat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #15550 Del Skrevet 14. juni 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Det er nok skkert mye spennende som skjer ute i sommernatten Her ble det kyllingsandwich og salat. Han er inne om natta, fra ca 22 til 4. Men skal absolutt ut i solsteika. Fikk i han litt kaldt drikke da. Ble melon, eple, yougurt og litt smash her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15551 Del Skrevet 14. juni 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Han er inne om natta, fra ca 22 til 4. Men skal absolutt ut i solsteika. Fikk i han litt kaldt drikke da. Ble melon, eple, yougurt og litt smash her. Aha, rart at han vil ut da egentlig. Høres ut som en fin kombo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #15552 Del Skrevet 14. juni 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Aha, rart at han vil ut da egentlig. Høres ut som en fin kombo det Kanskje han er like bakvendt som meg. Var en ypperlig sommer kombo! Middag og dessert i et! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15553 Del Skrevet 14. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kanskje han er like bakvendt som meg. Var en ypperlig sommer kombo! Middag og dessert i et! Det tror jeg på, til begge deler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #15554 Del Skrevet 14. juni 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #15555 Del Skrevet 14. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er jo akkurat sånn det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #15556 Del Skrevet 15. juni 2023 Vanskelig å sove når man plutselig er vant til å ha huset fult. Blir litt for mye tid til å tenke. Stod opp og satt å vurderte en døgnåpen chat, var nr 12 i køen, så lukket det, tenkte jeg kunne klare meg selv. Klarte å sovne til slutt, med vifta på fult og kun laken på. Katten kom og lå langstrakt ut på siden til sb. Våknet med knallvondt i hodet. Katten ville ut kl 3.30. Hodet kjentes ut som om det veide 20kg og holdt på å sprekke. Er nesten over nå, men henger fortsatt litt igjen. Får bevege meg litt ut i skyggen, med litt kaldt drikke, og pod på øret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. juni 2023 #15557 Del Skrevet 15. juni 2023 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Vanskelig å sove når man plutselig er vant til å ha huset fult. Blir litt for mye tid til å tenke. Stod opp og satt å vurderte en døgnåpen chat, var nr 12 i køen, så lukket det, tenkte jeg kunne klare meg selv. Klarte å sovne til slutt, med vifta på fult og kun laken på. Katten kom og lå langstrakt ut på siden til sb. Våknet med knallvondt i hodet. Katten ville ut kl 3.30. Hodet kjentes ut som om det veide 20kg og holdt på å sprekke. Er nesten over nå, men henger fortsatt litt igjen. Får bevege meg litt ut i skyggen, med litt kaldt drikke, og pod på øret. Ja blir mye tid til å tenke når man er alene. Jeg er alene 98% av tiden og det blir mye tid til tenking. Hehe. Å jeg skulle så ønske vi også hadde varmr vær. Jeg bor i Bodø og her er det sånn 10 grader. Og fram til for et par dager siden har vi hatt 5 grader i sånn en måned. 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #15558 Del Skrevet 15. juni 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Ja blir mye tid til å tenke når man er alene. Jeg er alene 98% av tiden og det blir mye tid til tenking. Hehe. Å jeg skulle så ønske vi også hadde varmr vær. Jeg bor i Bodø og her er det sånn 10 grader. Og fram til for et par dager siden har vi hatt 5 grader i sånn en måned. 😛 Det blir mye tenking, da hadde jeg nok blitt enda mer surrete. Er det så kjølig? Trodde vi hadde det hett i hele landet... Du får komme hit på ferie, blir som å reise til Syden. Snart badetemperatur her og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2023 #15559 Del Skrevet 15. juni 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Vanskelig å sove når man plutselig er vant til å ha huset fult. Blir litt for mye tid til å tenke. Stod opp og satt å vurderte en døgnåpen chat, var nr 12 i køen, så lukket det, tenkte jeg kunne klare meg selv. Klarte å sovne til slutt, med vifta på fult og kun laken på. Katten kom og lå langstrakt ut på siden til sb. Våknet med knallvondt i hodet. Katten ville ut kl 3.30. Hodet kjentes ut som om det veide 20kg og holdt på å sprekke. Er nesten over nå, men henger fortsatt litt igjen. Får bevege meg litt ut i skyggen, med litt kaldt drikke, og pod på øret. Håper dagen er bedre i dag Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Ja blir mye tid til å tenke når man er alene. Jeg er alene 98% av tiden og det blir mye tid til tenking. Hehe. Å jeg skulle så ønske vi også hadde varmr vær. Jeg bor i Bodø og her er det sånn 10 grader. Og fram til for et par dager siden har vi hatt 5 grader i sånn en måned. 😛 Skulle ønske jeg kunne sendt ti grader din vei, her er det altfor varmt! Men, forstår at det må være kjedelig å høre andre klage på varme når man ikke har den selv. Håper det blir mer sommer på dine kanter snart også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2023 #15560 Del Skrevet 15. juni 2023 Det nye Jaget-programmet høres artig ut, noen som har fått med seg når det starter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå