Rumle Skrevet 7. juni 2023 #15481 Del Skrevet 7. juni 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Var ikke helt dette, men blir jo like isbiter. https://cdon.no/husholdningsapparater/is-choklad-geleform-bollar-isbollar-iskulor-kulor-isform-p90781216?gclid=CjwKCAjw1YCkBhAOEiwA5aN4Aa0J9F5F8fkVTZNZhjOZRxiHHVlRe9hiJ1PssCrJUtBQHBXfNMCgvxoCtwMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Fine, ser ut som klinkekuler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2023 #15482 Del Skrevet 7. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Oi! Legg merke til det ekstremt bra tilbudet da! Ordinær pris 124kr, tilbud... 123kr. Her er det bare å slå til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #15483 Del Skrevet 7. juni 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Fine, ser ut som klinkekuler Ja! Og ekstra fine med noe inni da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #15484 Del Skrevet 7. juni 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2023 #15485 Del Skrevet 7. juni 2023 Daryl Dixon skrev (20 minutter siden): Ja! Og ekstra fine med noe inni da! Ja, kan putte masse fint i de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni 2023 #15486 Del Skrevet 7. juni 2023 Er noe lete i sine forfedres aner- program på nrk. Der er jo DD tenkte jeg. Er den personen du før hadde som profilbilde. Aner ikke hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #15487 Del Skrevet 7. juni 2023 Sola de skrev (17 minutter siden): Er noe lete i sine forfedres aner- program på nrk. Der er jo DD tenkte jeg. Er den personen du før hadde som profilbilde. Aner ikke hvem det er En av disse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni 2023 #15488 Del Skrevet 7. juni 2023 Ja nr 1 og 2 er samme mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #15489 Del Skrevet 7. juni 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Ja nr 1 og 2 er samme mann? De to sammen oppe er samme. Det er Kit Harrington. Kjent fra game of thrones. Nederste er den ekte Daryl Dixon, sånn til info. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni 2023 #15490 Del Skrevet 7. juni 2023 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): De to sammen oppe er samme. Det er Kit Harrington. Kjent fra game of thrones. Nederste er den ekte Daryl Dixon, sånn til info. Jeg vet ikke hvem Kit eller ekte Daryl er Men din versjon av dem er den beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #15491 Del Skrevet 7. juni 2023 Sola de skrev (19 minutter siden): Jeg vet ikke hvem Kit eller ekte Daryl er Men din versjon av dem er den beste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #15492 Del Skrevet 8. juni 2023 Oppe noen timer i natt, våknet og fikk bare ikke sove. Så var oppe i en og en halv time. Gikk tilbake på rommet ca 4.30, da var det kjølig og godt på rommet og fikk sove til 8. Men treg til å komme i gang med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 8. juni 2023 #15493 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg kommer gjerne med et lite tips til deg:) Har slitt med søvnproblemer i mange år. Har diskutert med lege gjentatte ganger, og hun nekter å skrive ut resepter på preparater som kan gjøre en avhengig, så hun skrev bare ut allergimedisiner som gjorde meg helt groggy dagen etter. Det orket ikke jeg, så da var det tilbake igjen… osv osv, sånn gikk årene. Hun var helt bastant på at Melatonin med så lite % som selges på apotek, ikke vil ha noen effekt. Men for noen uker siden var jeg tilfeldigvis på apoteket, og da rasket jeg med meg en pakke likevel. Og - jeg er på tredje uken nå, og bare en eneste natt har jeg våknet! Det er godt mulig det bare er en effekt av at tar en pille før jeg legger meg, men det får så være. Jeg tror nå det virker, uansett:) Pillene heter Melatonin Natt (Sana Pharma Medical), depottabletter. Det er i hvert fall ufarlig å prøve, tenker jeg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #15494 Del Skrevet 8. juni 2023 Ane Rikke skrev (6 timer siden): Jeg kommer gjerne med et lite tips til deg:) Har slitt med søvnproblemer i mange år. Har diskutert med lege gjentatte ganger, og hun nekter å skrive ut resepter på preparater som kan gjøre en avhengig, så hun skrev bare ut allergimedisiner som gjorde meg helt groggy dagen etter. Det orket ikke jeg, så da var det tilbake igjen… osv osv, sånn gikk årene. Hun var helt bastant på at Melatonin med så lite % som selges på apotek, ikke vil ha noen effekt. Men for noen uker siden var jeg tilfeldigvis på apoteket, og da rasket jeg med meg en pakke likevel. Og - jeg er på tredje uken nå, og bare en eneste natt har jeg våknet! Det er godt mulig det bare er en effekt av at tar en pille før jeg legger meg, men det får så være. Jeg tror nå det virker, uansett:) Pillene heter Melatonin Natt (Sana Pharma Medical), depottabletter. Det er i hvert fall ufarlig å prøve, tenker jeg:) Melatonin har jeg tatt litt av og på i et par år, men hatt opphold nå en stund. Kanskje prøve igjen en periode. Takk for påminnelsen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #15495 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg har vært i et tullete og irriterende humør i kveld. SB begynte å bli lei meg. Jeg elsker deg, men du er så irriterende. Det kan jeg fint leve med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. juni 2023 #15496 Del Skrevet 9. juni 2023 Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Jeg har vært i et tullete og irriterende humør i kveld. SB begynte å bli lei meg. Jeg elsker deg, men du er så irriterende. Det kan jeg fint leve med. Så romantisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. juni 2023 #15497 Del Skrevet 9. juni 2023 Daryl Dixon skrev (16 timer siden): Jeg har vært i et tullete og irriterende humør i kveld. SB begynte å bli lei meg. Jeg elsker deg, men du er så irriterende. Det kan jeg fint leve med. Hehe det var veldig koselig sagt på en måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #15498 Del Skrevet 9. juni 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Så romantisk Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Hehe det var veldig koselig sagt på en måte. Vi er veldig romantiske, koselige og irriterende sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #15499 Del Skrevet 9. juni 2023 Vi har bada i dag. Ikke ute, men inne. Det var godt for kroppen å svømme litt, etterpå hadde SB bestilt massasje. Er ikke alltid så glad i det, men i dag holdt jeg på å sovne. SB lagde fiskesuppe til middag, og det var skikkelig god. Kokt på rekekraft, så da blir jeg sår i munn, men det er det verdt! I dag er det fredag! Så god fredag og god helg i tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. juni 2023 #15500 Del Skrevet 9. juni 2023 Daryl Dixon skrev (19 minutter siden): Vi har bada i dag. Ikke ute, men inne. Det var godt for kroppen å svømme litt, etterpå hadde SB bestilt massasje. Er ikke alltid så glad i det, men i dag holdt jeg på å sovne. SB lagde fiskesuppe til middag, og det var skikkelig god. Kokt på rekekraft, så da blir jeg sår i munn, men det er det verdt! I dag er det fredag! Så god fredag og god helg i tråden. God fredag og god helg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå