Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15221 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg digget at Lasse endelig våknet til og kom med noen kraftsalver! Han er veldig bergensk, vil jeg si Jeg ser egentlig mest på sjakksendingene fordi det er så hyggelig og morsom stemning i studioet og Torstein er absolutt en stor grunn til det Likte at han kom med dikt, tror jeg ble litt paff av at han kalte han kreftsvulst. Vil tro det blir fin stemning, trodde ham var en tørrpinne, men jeg tok feil. Likte at de fikk ut han zero eller hva han het. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15222 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Likte at han kom med dikt, tror jeg ble litt paff av at han kalte han kreftsvulst. Vil tro det blir fin stemning, trodde ham var en tørrpinne, men jeg tok feil. Likte at de fikk ut han zero eller hva han het. Haha tror alle ble ganske paff av det, men i overført betydning stemmer det jo godt da, innenfor spillets rammer Virket egentlig som Torstein hadde sansen for det og, synes du ikke? Endret 20. mai 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15223 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Haha tror alle ble ganske paff av det, men i overført betydning stemmer er jo godt da, innenfor spillets rammer Virket egentlig som Torstein hadde sansen for det og, synes du ikke? Jo, Torstein tok det jo bra. Han og Aslak sin "duell" forrige gang var jo og heftig. Ser ut som om han tåler en trøkk. Jeg koser meg veldig med programmet jeg, elsker at noen blir skikkelig psyco av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15224 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Jo, Torstein tok det jo bra. Han og Aslak sin "duell" forrige gang var jo og heftig. Ser ut som om han tåler en trøkk. Jeg koser meg veldig med programmet jeg, elsker at noen blir skikkelig psyco av det. Ja, det virker som det tar ganske mye på å være der og. Leste et intervju med Heidi i dag og der sto det at etter opptak ble hver og en hentet av en person som tok de til et hotellrom og der fikk de ikke gå ut av rommet før neste dag når de skulle spille inn ny episode. Fikk ikke snakke med noen av de andre. Visste ikke at det var så strengt! Endret 20. mai 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15225 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, det virker som det tar ganske mye på å være der og. Leste et intervju med Heidi i dag og der sto det at etter opptak ble hver og en hentet av en person som tok de til et hotellrom og der fikk de ikke gå ut av rommet før neste dag når de skulle spille inn ny episode. Fikk ikke snakke med noen av de andre. Visste ikke at det var så strengt! Har lurt litt på det der, siden de ikke må høre eller se at forræderne går ut. Litt klaustrofobisk på en måte. Kjendiser på lukket avdeling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15226 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Har lurt litt på det der, siden de ikke må høre eller se at forræderne går ut. Litt klaustrofobisk på en måte. Kjendiser på lukket avdeling. Ja, høres slitsomt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15227 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, høres slitsomt ut! Det er ikke rart noen blir litt rare av å være der da. Bli geleidet inn på et rom og låst inne, så slipper de ut en etter en på morgenen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15228 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (22 minutter siden): Det er ikke rart noen blir litt rare av å være der da. Bli geleidet inn på et rom og låst inne, så slipper de ut en etter en på morgenen. Kanskje ikke så rart at de er litt ekstra glad i å klemme likevel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15229 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke så rart at de er litt ekstra glad i å klemme likevel? Nei, der sa du noe! Alt har en logisk forklaring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15230 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Nei, der sa du noe! Alt har en logisk forklaring. Mhm hun sa det hun i intervjuet og, at hun overhodet ikke hadde forestilt seg at det ville bli så tungt psykisk å spille spillet, og det er det jo ganske mange som har sagt etterhvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15231 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Mhm hun sa det hun i intervjuet og, at hun overhodet ikke hadde forestilt seg at det ville bli så tungt psykisk å spille spillet, og det er det jo ganske mange som har sagt etterhvert Skjønner det godt. Som Viktor sa og, det er vanskelig å juge hele tiden når man blir godt kjent med folk. Skikkelig prøvelse. De lager god underholdning da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15232 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Skjønner det godt. Som Viktor sa og, det er vanskelig å juge hele tiden når man blir godt kjent med folk. Skikkelig prøvelse. De lager god underholdning da. Ja, det tror jeg stemmer. En ting å spille en kveld eller to, men på denne måten, hvor det kun er det over lang tid, det blir liksom noe helt annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15233 Del Skrevet 20. mai 2023 Men, de burde virkelig legge til en episode feks tirsdag, å vente en uke er altfor lenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15234 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (10 minutter siden): Men, de burde virkelig legge til en episode feks tirsdag, å vente en uke er altfor lenge! Enig! blir så glad på fredager når jeg kan se på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15235 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Enig! blir så glad på fredager når jeg kan se på! Tror de hadde vunnet på det, de burde fulgt samme systemet som Kompani Lauritzen bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15236 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (21 minutter siden): Tror de hadde vunnet på det, de burde fulgt samme systemet som Kompani Lauritzen bruker Ja, ikke sant! Sett litt mer av samtalene de har, og sånn. Hadde sett på jeg. Liker også at det er gjort litt endringer, så det ikke blir likt fra år til år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15237 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg har spist for mye frukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15238 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Ja, ikke sant! Sett litt mer av samtalene de har, og sånn. Hadde sett på jeg. Liker også at det er gjort litt endringer, så det ikke blir likt fra år til år. Enig! Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg har spist for mye frukt. Har du startet på vannmelonkjøret du og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #15239 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (11 minutter siden): Enig! Har du startet på vannmelonkjøret du og? Å ja! Kjøpte vannmelon i dag. Spist sammen med druer og blåbær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #15240 Del Skrevet 20. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Å ja! Kjøpte vannmelon i dag. Spist sammen med druer og blåbær! Nam! Jeg kjøpte druer til helgen og Og nå kommer snart de gode fersken og nektarinene og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå