Gjest SVK Skrevet 10. mai 2023 #15041 Del Skrevet 10. mai 2023 5 minutter siden, Rumle said: Ja, det er veldig godt! Peanøttsmør med banan er superdigg og. Og peanøttsmør og den nye Sjokonøtt til Freia. Men, nå tør jeg ikke komme med flere forslag, for da får muligens Daxon kalorisjokk av å lese dette Takk, skal teste ut det også! Ja peanøttsmør og banan er veldig god kombo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. mai 2023 #15042 Del Skrevet 10. mai 2023 10 minutter siden, Rumle said: Ja, det er veldig godt! Peanøttsmør med banan er superdigg og. Og peanøttsmør og den nye Sjokonøtt til Freia. Men, nå tør jeg ikke komme med flere forslag, for da får muligens Daxon kalorisjokk av å lese dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15043 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (1 time siden): Godt jobbet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15044 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Jeg tror det må være edderkoppår i år eller noe, har aldri sett så mange store inne på denne tiden som i år, det er helt forferdelig for en med fobi! Noen andre som har merket det samme? Endret 10. mai 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15045 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Jeg tror det må være edderkoppår i år eller noe, har aldri sett så mange store inne på denne tiden som i år, det er helt forferdelig for en med fobi! Noen andre som har merket det samme? Har ikke sett noen i år enda her. Sett en humle og sommerfugl da.. De er litt koseligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15046 Del Skrevet 10. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Har ikke sett noen i år enda her. Sett en humle og sommerfugl da.. De er litt koseligere. Ingen?!! Jeg har sikkert tatt 30 av de skikkelig store de siste 5-6 ukene, det er helt vanvittig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15047 Del Skrevet 10. mai 2023 Blir jo helt nervevrak av å gå å vente på å treffe på en hvor som helst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15048 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Ingen?!! Jeg har sikkert tatt 30 av de skikkelig store de siste 5-6 ukene, det er helt vanvittig! Nei, ingen store. Bare en liten en. Pleier å være noen store på terrassen, men ikke sett noen enda. Kanskje det er et monster bol i nærheten hos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15049 Del Skrevet 10. mai 2023 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Nei, ingen store. Bare en liten en. Pleier å være noen store på terrassen, men ikke sett noen enda. Kanskje det er et monster bol i nærheten hos deg. Det er absolutt det jeg er redd for! Spesielt siden alle er så like i størrelse osv. Forstår bare ikke hvor det kan være. Jeg støvsuger og sjekker der jeg kan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15050 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (8 minutter siden): Det er absolutt det jeg er redd for! Spesielt siden alle er så like i størrelse osv. Forstår bare ikke hvor det kan være. Jeg støvsuger og sjekker der jeg kan Er de inne og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 #15051 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (1 time siden): Jeg tror det må være edderkoppår i år eller noe, har aldri sett så mange store inne på denne tiden som i år, det er helt forferdelig for en med fobi! Noen andre som har merket det samme? Har sett to inne og den som alltid er utenfor ene vindu er SUPERSTOR Humlene er også svære i år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15052 Del Skrevet 10. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Er de inne og? Jaaa, har tatt alle inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15053 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Sola de skrev (39 minutter siden): Har sett to inne og den som alltid er utenfor ene vindu er SUPERSTOR Humlene er også svære i år. Jeg har ikke sett så mange humler enda Endret 10. mai 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15054 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (21 minutter siden): Jaaa, har tatt alle inne! Fanger du dem og har de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15055 Del Skrevet 10. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Fanger du dem og har de ut? Jeg har vanvittig edderkoppfobi, jeg har ikke mulighet til å fange de og ta de ut, dessverre får jeg si, men sånn er det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15056 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (14 minutter siden): Jeg har vanvittig edderkoppfobi, jeg har ikke mulighet til å fange de og ta de ut, dessverre får jeg si, men sånn er det Skjønner det. Det er jo ikke vakre skapninger akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15057 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Skjønner det. Det er jo ikke vakre skapninger akkurat. De er sikkert fine de, for de som ikke får panikk av dem, men der er dessverre ikke jeg Øver på å se på de og klare å være i nærheten av de ute og det går litt bedre, helt til de begynner å bevege seg, da styrter jeg inn! Tror det å være så redd de er noe som bare ligger innebygget i genene på noen av oss. Og det er meget upraktisk å være så redd edderkopper samtidig som man er glad i hage. En særdeles dårlig kombinasjon! Endret 10. mai 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15058 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): De er sikkert fine de, for de som ikke får panikk av dem, men der er dessverre ikke jeg Øver på å se på de og klare å være i nærheten av de ute og det går litt bedre, helt til de begynner å bevege seg, da styrter jeg inn! Tror det å være så redd de er noe som bare ligger innebygget i genene på noen av oss De som er redd edderkopper og veps, de er redde de! Det sitter nok hardt i genene ja. Skal ikke le da, vondt å være redd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #15059 Del Skrevet 10. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): De som er redd edderkopper og veps, de er redde de! Det sitter nok hardt i genene ja. Skal ikke le da, vondt å være redd. Ja, det er rart det der jeg er ikke redd veps da, så det er jo noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #15060 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (20 minutter siden): Ja, det er rart det der jeg er ikke redd veps da, så det er jo noe Jeg er ikke kjempe glad i å få insekter på meg, gikk under et tre fult med larver en gang, og noen falt på meg, da var det full panikk noen sekunder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå