Rumle Skrevet 29. mai 2021 #781 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Har noen igjen i pakken jeg kan gjøre det med og plante inpotter da, burde vel det snart Mine gror helt fint uten å ha lagt i vann, tar bare litt lengre tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #782 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Mine gror helt fint uten å ha lagt i vann, tar bare litt lengre tid Bra! 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mai 2021 #783 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (26 minutter siden): Jeg mistenker at alle de med veldig god råd som har pleid å bruke masse penger på dyre ferier plustelig har funnet ut at de skal plante alt mulig i hagen. I tillegg til å kjøpe seg nytt hus, hytte og båt da, er jo et helt sprøtt marked på det også nå. Tror folk som er permittert får mer tid til å stelle med hus og hage enn hva de vanligvis gjør. Snakket med noen, hvor begge var permittert. De hadde brukt året til å pusse opp, så huset var i bedre stand enn det noen gang hadde vært. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #784 Del Skrevet 29. mai 2021 Sola de skrev (1 time siden): Tror folk som er permittert får mer tid til å stelle med hus og hage enn hva de vanligvis gjør. Snakket med noen, hvor begge var permittert. De hadde brukt året til å pusse opp, så huset var i bedre stand enn det noen gang hadde vært. Sikkert noen av de også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #785 Del Skrevet 29. mai 2021 Har Robin fått prøve sånt kattespill på mobil/pad? Ser gøy ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #786 Del Skrevet 29. mai 2021 Eller er han for gammel til tøys og tull kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #787 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (30 minutter siden): Har Robin fått prøve sånt kattespill på mobil/pad? Ser gøy ut Skraper de ikke opp skjermen? Men cat -tv er bra ting tror jeg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #788 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Skraper de ikke opp skjermen? Men cat -tv er bra ting tror jeg! Tror ikke det? Skal det ikke ganske mye til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #789 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Tror ikke det? Skal det ikke ganske mye til? Jeg har ikke hatt katt så ikke spør meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #790 Del Skrevet 29. mai 2021 Har knust en ipadskjerm da 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #791 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Har Robin fått prøve sånt kattespill på mobil/pad? Ser gøy ut Ja, det har jeg prøvd. Men var like stor suksess som den fisken og den myke gode puta jeg kjøpte til han.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #792 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg prøvd. Men var like stor suksess som den fisken og den myke gode puta jeg kjøpte til han.... Tenkte akkurat på den fisken når jeg skrev det Hva liker han å leke med da? Endret 29. mai 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #793 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Tenkte akkurat på den fisken når jeg skrev det Og jeg som gikk og ventet og ventet, og gledet meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #794 Del Skrevet 29. mai 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Og jeg som gikk og ventet og ventet, og gledet meg... Uff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #795 Del Skrevet 29. mai 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Og jeg som gikk og ventet og ventet, og gledet meg... Nutteplutte da Du må kjøpe deg selv sånne artige greier og gi han noen pappesker! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #796 Del Skrevet 29. mai 2021 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #797 Del Skrevet 29. mai 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Endless fun 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #798 Del Skrevet 29. mai 2021 Uff jeg trodde faktisk at bjørka var over. Nå kjenner jeg det verre enn jeg har gjort på lenge, kanskje fordi jeg er tom for allergimedisinen på resept og tatt en reseptfri i stedet Er så ekkelt med sånn astma angrep eller hva jeg skal kalle det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #799 Del Skrevet 29. mai 2021 Glad jeg ikke har allergi mot pollen og sånn... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. mai 2021 Forfatter #800 Del Skrevet 30. mai 2021 Ferdig med gåturen nå før det blir for varmt. Vurderer å få ordnet boblebadet og få servis på det, så jeg kan ta det i bruk igjen. Enten det eller fjerne det helt. Utnytte plassen til noe fint.. hmm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå