Rumle Skrevet 24. mai 2021 #641 Del Skrevet 24. mai 2021 Må legge fra meg tlf en stund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #642 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Sikkert bare jellobrain! Ja, har sådd den flere år, veldig fin, kraftigst utover høsten her Tror jeg må prøve å få tak i frø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #643 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Må legge fra meg tlf en stund Hadet fint så lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #644 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (3 timer siden): Nemmelig! Nææææi ikke kast sovetablettene da, send de til meg i stedet 😂 Men det er ikke gøy med sånn hangover nei. Jeg får jo ikke sovetabletter uansett, fikk for lenge siden innsovningstablett bare og de tåler jeg dårlig. Det er nervegift 😖😖 fucker med hele kroppen. Tenker det er greit å huske hvor ille det er dagen derpå til neste gang, så styrer jeg unna. Har pakket så mye medisin er som skal destrueres, godt å bli kvitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #645 Del Skrevet 24. mai 2021 Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): Det er nervegift 😖😖 fucker med hele kroppen. Tenker det er greit å huske hvor ille det er dagen derpå til neste gang, så styrer jeg unna. Har pakket så mye medisin er som skal destrueres, godt å bli kvitt. Ja skjønner, jeg har bare sovet for lite siste uka 😅 Trenger vanlig god søvn, ikke sånn tung hangover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mai 2021 #646 Del Skrevet 25. mai 2021 Drittdag. Mamma blir bare syk av at jeg prøver å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #647 Del Skrevet 25. mai 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Drittdag. Mamma blir bare syk av at jeg prøver å hjelpe. Å??? Blir hun stresset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mai 2021 #648 Del Skrevet 25. mai 2021 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Å??? Blir hun stresset? Ja fordi jeg ble frustrert over at hun gjorde motsatt som hun sa iforhold til legen, noe han har utnyttet lenge nok. Hun startet med å bli dårlig i dag bare fordi jeg minnet henne på at hun hadde legetime i morgen. Det sammen med at jeg stresser for å hjelpe henne har gjort henne sånn at hun ikke kan reise seg opp eller snakke noe særlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #649 Del Skrevet 25. mai 2021 Frøkensina skrev (33 minutter siden): Ja fordi jeg ble frustrert over at hun gjorde motsatt som hun sa iforhold til legen, noe han har utnyttet lenge nok. Hun startet med å bli dårlig i dag bare fordi jeg minnet henne på at hun hadde legetime i morgen. Det sammen med at jeg stresser for å hjelpe henne har gjort henne sånn at hun ikke kan reise seg opp eller snakke noe særlig i dag. Skjønner. Ikke lett. Det er en forferdelig sykdom. Regner med at institusjon er ikke aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mai 2021 #650 Del Skrevet 25. mai 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Skjønner. Ikke lett. Det er en forferdelig sykdom. Regner med at institusjon er ikke aktuelt? Nei da tror jeg hun dør fort. Hun har blitt noe bedre denne uka da etter at hun har startet med et spesielt tilskudd med masse antioksydanter i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #651 Del Skrevet 25. mai 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Nei da tror jeg hun dør fort. Hun har blitt noe bedre denne uka da etter at hun har startet med et spesielt tilskudd med masse antioksydanter i! Ja, er noe med det, institusjon er ikke godt om man ikke trives. Da må vi bare krysse fingrene for at det går riktig veg!🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mai 2021 #652 Del Skrevet 25. mai 2021 Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): Ja, er noe med det, institusjon er ikke godt om man ikke trives. Da må vi bare krysse fingrene for at det går riktig veg!🧡 Jeg er ikke så optimistisk med tanke på det nei, hun har sagt at hun heller vil dø 😅Og alt annet, hun ble så vanvittig redd etter at hun fikk sykehusseng fordi hun trodde hun ikke var hjemme. Nå går det litt bedre med senga da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #653 Del Skrevet 25. mai 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så optimistisk med tanke på det nei, hun har sagt at hun heller vil dø 😅Og alt annet, hun ble så vanvittig redd etter at hun fikk sykehusseng fordi hun trodde hun ikke var hjemme. Nå går det litt bedre med senga da. Det er godt! Er et godt hjelpemiddel. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #654 Del Skrevet 26. mai 2021 Da er treningsøkten utført. Det er et stort spenn fra trening for 12 år siden. Da tok jeg mark og knebøy som en lek. Chins og pullups i fleng. Var aldri helt på top i benkpress, forde det føltes feil i skuldrene, men militærpress og push up gikk bra. Spesielt var jeg god i dips. Det var tider... Timesvis på treningssentret, til slutt dekket med kalk og svette, store sår i hendene etter etter jernstengene. Selv om vi så litt ut som monstars fra space jam, så var det en fin tid. Føles litt som et hån nå, når jeg ikke kan løpe en gang. Men men.. tider forandrer seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #655 Del Skrevet 26. mai 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2021 #656 Del Skrevet 26. mai 2021 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Da er treningsøkten utført. Det er et stort spenn fra trening for 12 år siden. Da tok jeg mark og knebøy som en lek. Chins og pullups i fleng. Var aldri helt på top i benkpress, forde det føltes feil i skuldrene, men militærpress og push up gikk bra. Spesielt var jeg god i dips. Det var tider... Timesvis på treningssentret, til slutt dekket med kalk og svette, store sår i hendene etter etter jernstengene. Selv om vi så litt ut som monstars fra space jam, så var det en fin tid. Føles litt som et hån nå, når jeg ikke kan løpe en gang. Men men.. tider forandrer seg. Har det vært en lang prosess å bli vant til ny kropp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #657 Del Skrevet 26. mai 2021 Rumle skrev (1 time siden): Har det vært en lang prosess å bli vant til ny kropp? Ble brå overgang, med store forandringer med en gang. Tror jeg fornektet det lenge, og er nesten ikke vandt med det enda. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2021 #658 Del Skrevet 26. mai 2021 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Ble brå overgang, med store forandringer med en gang. Tror jeg fornektet det lenge, og er nesten ikke vandt med det enda. 🤣 Forstår godt at det må ha vært vanskelig å akseptere, spesielt når det er tvungen forandring pga sykdom, ikke etter eget ønske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #659 Del Skrevet 26. mai 2021 Rumle skrev (20 minutter siden): Forstår godt at det må ha vært vanskelig å akseptere, spesielt når det er tvungen forandring pga sykdom, ikke etter eget ønske. Mest forde det første var at noen bevist gikk inn for å skade, som aldri måtte stå for det. Men det får jeg ikke gjort noe med. Jeg hører på podcasten Dukkemannen, har du hørt den? Og nå skulle jeg ha friske bringebær, de så så gode ut, men alle er mugne inni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mai 2021 #660 Del Skrevet 26. mai 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Mest forde det første var at noen bevist gikk inn for å skade, som aldri måtte stå for det. Men det får jeg ikke gjort noe med. Jeg hører på podcasten Dukkemannen, har du hørt den? Og nå skulle jeg ha friske bringebær, de så så gode ut, men alle er mugne inni. Ugh (til bringebærene) Dukkemannen har jeg ikke hørt, bra? Forstår at det må være veldig fortvilende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå