Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 time siden):

Skulle ønske det var et sted man kunne bestille fiks ferdige frysemiddager av god, hjemmelaget kvalitet, feks lasagne/lapskaus/div supper/osv og bare få alt levert rett hjem frosset og så kan man fylle opp frysen, hadde vært helt genialt :Nikke:

I Frankrike har de en frossenmat- butikkjede. Picard Surgelès. Alt mulig man kan tenke seg, bare frossent.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en screenshot i dag av Odd Magnus Willamsom og Henrik Thodesen i en litt gay setting, med spørsmål om jeg og SB har startet ny podcast. Heldigvis har vi selvironi. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 minutter siden):

I Frankrike har de en frossenmat- butikkjede. Picard Surgelès. Alt mulig man kan tenke seg, bare frossent.

Egentlig er vel Iceland det samme i Storbritannia. Finnes noe/en liten :klo: Iceland her et sted også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk en screenshot i dag av Odd Magnus Willamsom og Henrik Thodesen i en litt gay setting, med spørsmål om jeg og SB har startet ny podcast. Heldigvis har vi selvironi. :jepp:

Hvem er de? Noen du kjenner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Hvem er de? Noen du kjenner? 

Det er to komikere. De som er Tina og Bettina, om du har sett de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Det er to komikere. De som er Tina og Bettina, om du har sett de? 

Nei 😅 Men det var ikke disse to som sendte bildet til deg da, men noen andre? Høres teit ut om humoren var at dere virket gay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Nei 😅 Men det var ikke disse to som sendte bildet til deg da, men noen andre? Høres teit ut om humoren var at dere virket gay. 

Var noen vi kjente ja. Disse aner jo ikke hvem vi er.😂 Var bare noe noen så på insta. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig godt med mat, men ble urolig med hjertebank. Må kle på meg og komme meg avgårde snart. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Var noen vi kjente ja. Disse aner jo ikke hvem vi er.😂 Var bare noe noen så på insta. 

Ahah 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (34 minutter siden):

God kvalitet og? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har dere sett The Good Place? På Netflix. Så nettopp to episoder av fjerde sesongen. Synes den er fornøyelig, men tok litt tid i starten å komme inn i den. Nå er det bare åånei de marbleisede Disco -Janet! Og dommeren synger Gonna erase the eeaarth, erase the earth (melodi Ring my bell :fnise:

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Forresten har dere sett The Good Place? På Netflix. Så nettopp to episoder av fjerde sesongen. Synes den er fornøyelig, men tok litt tid i starten å komme inn i den. Nå er det bare åånei de marbleisede Disco -Janet! Og dommeren synger Gonna erase the eeaarth, erase the earth (melodi Ring my bell :fnise:

Tror vi begynte å se den sammen? Jeg ga opp og du fortsatte :jepp: Den har fått masse gode anmeldelser har jeg sett

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (59 minutter siden):

God kvalitet og? 

Det som jeg har kjøpt hvertfall. Kjøpte en gang en svær eplekake :daane: Sammen med litt iskrem :sikle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (50 minutter siden):

Tror vi begynte å se den sammen? Jeg ga opp og du fortsatte :jepp: Den har fått masse gode anmeldelser har jeg sett

Ja stemmer det :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at vaksinesenteret er så nærme. Fikk forresten Moderna, men de sa at de egentlig var nesten helt like. Kan godt hende det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror iallefall at jeg tar meg en portvin :kristin: Holdt på å si både sherry og madeira, er madeira lignende tro? 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

FB_IMG_1642075161545.thumb.jpg.a31f3af962f7abbffda98a171523f7b5.jpg

Det er derfor det er så bra med planter som orkideer og hoyaen min, de må kalles ekte survivere :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...