Daryl Dixon Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #4781 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (14 minutter siden): Ja faren min hadde sannsynligvis dette når jeg var liten og vi bodde i England, ødela visst mye av året for han. Han ble lagt inn på sykehus og de sjekket lenge etter en virussykdom i øret, mulig han ble behandlet for det også. Men behandlingen virket ikke og til slutt gikk det over av seg selv etter lang tid. Menieres for eksempel kan ligne på krystallsyken, men er vanskeligere/verre sak å ha. Den manøveren, har glemt navnet nå men finnes hvis man gooogler, er veldig effektiv. Vet jo ikke om det holder på alle da, men poenget er at man faktisk kan få krystallene til å løsne og bli kvitt dem. Noen trenger å gjenta den. Og det var vill spinning i hodet når jeg gjorde den 😅 Leste tips om å sove høyt etterpå så det gjorde jeg også noen dager. Så ble jeg bra! Ja, jeg vet. Kjenner flere som har hatt og har det. Er vondt å bli svimmel. Jeg blir nesten alltid svimmel i trapp. Hørte på podcast og trodde jeg hørte katten mjaue, men var vist magen min som rumlet. Så nå blir det mat om en liten stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4782 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (1 time siden): Mrs Maisel er lang og veldig god! Med masse musikk jeg er sikker på at du liker også Den har jeg jo prøvd, var ikke helt noe for meg, men ja kan sjekke soundtracket, sikkert mye bra der Har begynt på After Life 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4783 Del Skrevet 14. januar 2022 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Ja, jeg vet. Kjenner flere som har hatt og har det. Er vondt å bli svimmel. Jeg blir nesten alltid svimmel i trapp. Hørte på podcast og trodde jeg hørte katten mjaue, men var vist magen min som rumlet. Så nå blir det mat om en liten stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4784 Del Skrevet 14. januar 2022 Magen min rumler også Rumle skrev (4 minutter siden): Den har jeg jo prøvd, var ikke helt noe for meg, men ja kan sjekke soundtracket, sikkert mye bra der Har begynt på After Life Liker du After Life? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4785 Del Skrevet 14. januar 2022 (endret) Frøkensina skrev (Akkurat nå): Magen min rumler også Liker du After Life? Har du sett første sesong? Jeg har vondt i magen Endret 14. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4786 Del Skrevet 14. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Har du sett første sesong? Jeg har vondt i magen Nei har ikke sett den enda tror jeg? Eller er det den hvor han dikter opp himmelen for moren sin der hvor ingen kan juge/fortelle fiktive historier? Usj så dumt. Har du spist noe galt eller ikke spist på lenge? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4787 Del Skrevet 14. januar 2022 (endret) Frøkensina skrev (2 minutter siden): Nei har ikke sett den enda tror jeg? Eller er det den hvor han dikter opp himmelen for moren sin der hvor ingen kan juge/fortelle fiktive historier? Usj så dumt. Har du spist noe galt eller ikke spist på lenge? Nei, den handler om livet hans etter konen er død. Nei, vet ikke hva det kan være, håper det gir seg snart Endret 14. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4788 Del Skrevet 14. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, den handler om livet hans etter konen er død. Nei, vet ikke hva det kan være, håper det gir seg snart Ok da kan jeg se den fra starten Hvis det ikke gir seg eller du blir verre får du ringe legevakt og snakke med dem Vet ikke om du har ibs, jeg tror jeg har litt og uansett så blir magen ofte vanskelig pga medisiner. Synes Alflorex fra apoteket for ibs hjelper, men den er litt dyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4789 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ok da kan jeg se den fra starten Hvis det ikke gir seg eller du blir verre får du ringe legevakt og snakke med dem Vet ikke om du har ibs, jeg tror jeg har litt og uansett så blir magen ofte vanskelig pga medisiner. Synes Alflorex fra apoteket for ibs hjelper, men den er litt dyr. Ja, prøv den den er litt trist da, men også veldig morsom og fin Tror det bare et vanlig mageknip, satser på at det går over 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4790 Del Skrevet 14. januar 2022 Glad for at jeg kjøpte meg noe jag bare kan varme i ovnen i dag. Er sliten og må passe på boostertimen min senere i kveld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4791 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Glad for at jeg kjøpte meg noe jag bare kan varme i ovnen i dag. Er sliten og må passe på boostertimen min senere i kveld. Ooo smart, hva blir det? Skal du få vaksinen nå i kveld? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4792 Del Skrevet 14. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, prøv den den er litt trist da, men også veldig morsom og fin Tror det bare et vanlig mageknip, satser på at det går over Ok 😊 Håper det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4793 Del Skrevet 14. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ooo smart, hva blir det? Skal du få vaksinen nå i kveld? Fersk og Ferdig/Skikkelig digg chili con carne Varmer ovnen nå. Ja har time 2105 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4794 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Fersk og Ferdig/Skikkelig digg chili con carne Varmer ovnen nå. Ja har time 2105 😊 Høres godt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4795 Del Skrevet 14. januar 2022 Lurer på om jeg får velge hvilken jeg får, og i tilfelle hvilken jeg burde velge 😅 Fikk du velge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4796 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Lurer på om jeg får velge hvilken jeg får, og i tilfelle hvilken jeg burde velge 😅 Fikk du velge? Nei, tror det bare var en tilgjengelig da jeg tok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4797 Del Skrevet 14. januar 2022 Rumle skrev (2 minutter siden): Høres godt ut Den er helt grei, håper den er ekstra god i dag siden jeg er veldig sulten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. januar 2022 #4798 Del Skrevet 14. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, tror det bare var en tilgjengelig da jeg tok Aah, ja det var det når faren min fikk også. Har bare lest her på kg at noen får velge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4799 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Den er helt grei, håper den er ekstra god i dag siden jeg er veldig sulten. Den kunne jeg tenkt meg å prøve, er alt du trenger oppi? Eller må man han noe selv ved siden av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2022 #4800 Del Skrevet 14. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Aah, ja det var det når faren min fikk også. Har bare lest her på kg at noen får velge. Ja, har sett det jeg og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå