Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Blir nok glatt når det fryser på igjen :unsure:

Uff ja... håper de strør godt. Hater å gå på glattisen. Liker ikke kjøre på det heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (20 minutter siden):

Uff ja... håper de strør godt. Hater å gå på glattisen. Liker ikke kjøre på det heller. 

Du må ha noen dingser til å ha på skoene :opplyser: De jeg har kjøpt i vinter kan man tråkke litt inne med, men helst ikke på parkett da. Men de er laget for å kunne gå inn og ut med. Hater å skli på isen selv 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett for meg at du bor bare en bit utenfor Oslo, men du kan jo bo på en heeelt annen kant 😅 Håper det går  bra på fjellet for @FruN

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Du må ha noen dingser til å ha på skoene :opplyser: De jeg har kjøpt i vinter kan man tråkke litt inne med, men helst ikke på parkett da. Men de er laget for å kunne gå inn og ut med. Hater å skli på isen selv 😅

Har brodder til å gå tur med. Men er styr å få de av og på om man bare skal ut av bilen og inn et sted. Har ikke balanse til å stå på et ben og holde det andre oppe og få på brodder, da detter jeg lell. :ler2:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Har brodder til å gå tur med. Men er styr å få de av og på om man bare skal ut av bilen og inn et sted. Har ikke balanse til å stå på et ben og holde det andre oppe og få på brodder, da detter jeg lell. :ler2:

Jeg skal gå og se hva de heter for tror ikke jeg har kastet esken til mine nye enda 😅De trenger du ikke ta av i bilen eller inn et sted. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkensina skrev (11 minutter siden):

Downtown 2Go. Keep on while visiting stores :Nikke:

Oi, sånne har jeg ikke hørt om en gang. Takk :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt over halveis i boka, jeg sanser noe trist eller fælt skjer snart. Nå måtte jeg legge den fra meg. På tide å sove litt, jeg som er så trøtt om morgenen nå og må opp tidlig. Natta :sovne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Jeg la meg tidlig utrolig nok, før 12! Håper du fikk sove godt :sol: :kaffekopp:

Fikk du sove du da? 

Jeg sov godt, til kl 5 da vekte katten meg. Stod opp kl 06 og tenkte jeg skulle spise og drikke kaffe, men kom på at jeg måtte jo være fastende. Da fikk SB  ferdig frokost når han stod opp. 

Ikke var det så ille glatt heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...