Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4601 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): God intro til Berrum & Beyer om du ikke har startet å lytte til de enda, Lars altså ❤ 😅 Gruvedrift i Gjøvik. 🤣🤣 Og to timer mellom Lillehammer og Hamar. Og at han ikke vet hva søskenbarn er. 🤣 Han tar det jo bokstavelig, og så blir han sur. "Det er ikke jeg som er dum her nå?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4602 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Gruvedrift i Gjøvik. 🤣🤣 Og to timer mellom Lillehammer og Hamar. Og at han ikke vet hva søskenbarn er. 🤣 Han tar det jo bokstavelig, og så blir han sur. "Det er ikke jeg som er dum her nå?" Haha ja, han er så bra, har så mange rare ideer og tanker, alltid like gøy å høre historiene hans, det skjer absolutt alltid noe rart og vittig Beyer er bra og, de er supre sammen De har en regel om at de ikke har lov å google, derfor sier de ekstra mye rart 😅 Endret 10. januar 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4603 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Haha ja, han er så bra, har så mange rare ideer og tanker, alltid like gøy å høre historiene hans, det skjer absolutt alltid noe rart og vittig Beyer er bra og, de er supre sammen De har en regel om at de ikke har lov å google, derfor sier de mye rart 😅 Da har jeg lagt til de på podme, lettere å huske da. Skal høre på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4604 Del Skrevet 10. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da har jeg lagt til de på podme, lettere å huske da. Skal høre på dem. Bra, gled deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. januar 2022 #4605 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor de er morsomme Men hørte bare litt da. Har ikke så mye tålmodighet med sånne ting kanskje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. januar 2022 #4606 Del Skrevet 11. januar 2022 Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): Gruvedrift i Gjøvik. 🤣🤣 Og to timer mellom Lillehammer og Hamar. Og at han ikke vet hva søskenbarn er. 🤣 Han tar det jo bokstavelig, og så blir han sur. "Det er ikke jeg som er dum her nå?" I mitt hode så kunne det vært gruvedrift i Gjøvik og jeg måtte ha sjekket på nett for å vite hvor lang tid det tar mellom Hamar og Lillehammer, selv om jeg har vært begge steder 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #4607 Del Skrevet 11. januar 2022 Enda en rar drøm om glass i natt. Drømte at jeg ikke kunne se uten å holde ei stor glassrute forran meg og se igjennom den, men den var så skarp på kantene at den skar i meg i hendene hver gang. Til slutt sprakk glasset og knuste, så jeg satt med glassbiter i sårene i hånda, og jeg så jo ikke, så fikk ikke ut glasset.. Sovnet etter SB dro på jobb, og sov godt egentlig til kl var ti over 9, da ulte vekkeklokka,men den vekte meg ikke, det var pappa som stod å ristet i meg, litt panisk fordi jeg sov så tungt. Så nå har jeg hverfall sovet. Håper andre har fått litt søvn og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4608 Del Skrevet 11. januar 2022 Altfor lite søvn her Rar drøm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #4609 Del Skrevet 11. januar 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Altfor lite søvn her Rar drøm Håper på litt mer i natt. Sover du noe på dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4610 Del Skrevet 11. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Håper på litt mer i natt. Sover du noe på dagen? Hender en sjelden gang at jeg sovner på dagen, men prøver mitt ytterste å la være, for da er det nesten garantert null søvn på natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4611 Del Skrevet 11. januar 2022 Den atmosfæriske elven er oppdatert til ekstremvær ser jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #4612 Del Skrevet 11. januar 2022 Rumle skrev (2 minutter siden): Den atmosfæriske elven er oppdatert til ekstremvær ser jeg Det så jeg på VG. Det er meldt opptil 10 varmegrader her og, henger vel sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4613 Del Skrevet 11. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det så jeg på VG. Det er meldt opptil 10 varmegrader her og, henger vel sammen. Ja? Oi, meldt helt opp til 11 her, jeg øyner muligheter for planting! 😍 Men, det blir vel for mye regn kanskje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #4614 Del Skrevet 11. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja? Oi, meldt helt opp til 11 her, jeg øyner muligheter for planting! 😍 Men, det blir vel for mye regn kanskje Ja, synes jeg det du står ute i ekstremvær og planter. 🤣 Jeg ser muligheter for glatt føre og is over alt... Er ganske mye snø nå. Så faktisk på bilder på pintrest i dag, hage og kjøkkenhagebilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4615 Del Skrevet 11. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, synes jeg det du står ute i ekstremvær og planter. 🤣 Jeg ser muligheter for glatt føre og is over alt... Er ganske mye snø nå. Så faktisk på bilder på pintrest i dag, hage og kjøkkenhagebilder. Huff ja, blir vel mye slaps og så is hos dere, ja .. Har du funnet noe fint?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #4616 Del Skrevet 11. januar 2022 Rumle skrev (5 minutter siden): Huff ja, blir vel mye slaps og så is hos dere, ja .. Har du funnet noe fint?! Blir mye det samme, men synes det er så fint med kjøkkenhager i sånne trekasser, og noen tårn hvor tomater og sånn vokser oppover. Det krever jo mye jobb da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4617 Del Skrevet 11. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Blir mye det samme, men synes det er så fint med kjøkkenhager i sånne trekasser, og noen tårn hvor tomater og sånn vokser oppover. Det krever jo mye jobb da. Ja, det kan være kjempefint, nesten farlig å begynne å kikke på sånt der inne, det stopper jo aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4618 Del Skrevet 11. januar 2022 Har du tenkt å så noe i år, begynne inne altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #4619 Del Skrevet 11. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det kan være kjempefint, nesten farlig å begynne å kikke på sånt der inne, det stopper jo aldri Det er litt avhengighetsskapende. Rumle skrev (1 minutt siden): Har du tenkt å så noe i år, begynne inne altså? Har ingen planer, jeg vet liksom ikke helt hva det skulle være... eller hvor jeg skulle hatt det stående for at det skulle gro bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar 2022 #4620 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det er litt avhengighetsskapende. Har ingen planer, jeg vet liksom ikke helt hva det skulle være... eller hvor jeg skulle hatt det stående for at det skulle gro bra. Har du ikke en lun vegg med mye sol? Kanskje du kunne prøvd deg på tomater der? Det er veldig avhengighetsskapende Endret 11. januar 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå