Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4581 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (2 minutter siden): Kan du ikke spørre om han vil komme på besøk så dere kan prate? Sikkert godt for begge? Om en stund så, men ikke akkurat nå. Det er ikke alt han bør stå i, Jeg er redd for å brenne han ut. Begynner å komme opp i årene han og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4582 Del Skrevet 10. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Om en stund så, men ikke akkurat nå. Det er ikke alt han bør stå i, Jeg er redd for å brenne han ut. Begynner å komme opp i årene han og. Forstår det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4583 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Føles som jeg er mer i vater når det er skikkelig uvær, merkelig nok Klær er du å beskrive hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4584 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (25 minutter siden): Her stormer det noe voldsomt plutselig Å er den atmosfæriske elven som er på vei? Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Liker du storm? Jeg var i Hellas, og så ble det skikkelig storm, vi bodde på et hotell med tjukke vinduskarmer i mur, og vi satt der og så ut på stormen. Det var så fascinerende å se på, lynet og tordnet. Det hørtes fint ut faktisk, spennende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4585 Del Skrevet 10. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Klær er du å beskrive hvorfor? Når det er fint og stille ute er kontrasten så mye større til hvordan jeg ofte føler meg på innsiden. Storm og regn føles mer gjenkjennelig, på en måte Når jeg har skikkelig mye angst føles det ofte som en rasende elv med altfor mye vann i som styrter gjennom kroppen nonstop, vet du hva jeg mener? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4586 Del Skrevet 10. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Å er den atmosfæriske elven som er på vei? --- Hva er det for noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4587 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (7 minutter siden): Elsker storm hvis det er trygt Rumle skrev (6 minutter siden): Føles som jeg er mer i vater når det er skikkelig uvær, merkelig nok Ja enig i disse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4588 Del Skrevet 10. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Å er den atmosfæriske elven som er på vei? Det hørtes fint ut faktisk, spennende Det var faktisk kjempe koselig. Og så heldige at vi var på hotellet akkurat da, for vi var der for å gå turer i et flott turområde, kjett om vi hadde vært ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4589 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Hva er det for noe? Det var noe de kalte det digre beltet av regn som kommer over landet nå, sikkert vind også. Fra varmere strøk. Kan bli flom og rasfare mange steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4590 Del Skrevet 10. januar 2022 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Det var noe de kalte det digre beltet av regn som kommer over landet nå, sikkert vind også. Fra varmere strøk. Kan bli flom og rasfare mange steder. Ahh ja, ser det nå, har ikke fulgt så godt med de siste dagene, ser voldsomt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4591 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Når det er fint og stille ute er kontrasten så mye større til hvordan jeg ofte føler meg på innsiden. Storm og regn føles mer gjenkjennelig, på en måte Når jeg har skikkelig mye angst føles det ofte som en rasende elv med altfor mye vann i som styrter gjennom kroppen nonstop, vet du hva jeg mener? Ja, faktisk. Jeg hører trykket mitt i ørene og det kan ligne på lyden av elv eller regn. Så skjønner hva du mener. Blir nesten som få ut frustrasjonen gjennom naturkreftene... At de hjelper til med nettopp det. Det var litt fint, du malte et godt bilde der! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4592 Del Skrevet 10. januar 2022 Ja sånn sett savner jeg vinden og været i nord. Men jeg ville ikke sagt det på en av de turene i byen hvor vi trodde vi skulle fryse ihjel av isvind på vei til cafeeen. Samtidig er det kjedelig å aldri få noe hjelp av været ja, litt storm-terapi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4593 Del Skrevet 10. januar 2022 Det minner meg om sang en til Bjørn Eidsvåg, skyfri himmel. "Dagen gjør vondt, og lyset e ingen venn Det e tryggast i mørke med skoddene igjen" Har ikke så mye erfaring med at været hjelper, men jeg liker ikke dagslys til tider, og da er mørketiden, som mange ikke liker, veldig fin for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4594 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (8 minutter siden): Ahh ja, ser det nå, har ikke fulgt så godt med de siste dagene, ser voldsomt ut! Bare folk tar sine eh, forholdregler (aner ikke om jeg bruker det rett nå ) så går det nok bra! Særlig i skredutsatte områder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4595 Del Skrevet 10. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Bare folk tar sine eh, forholdregler (aner ikke om jeg bruker det rett nå ) så går det nok bra! Særlig i skredutsatte områder. Ja, det er viktig, ekstremvær kan være meget skummelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4596 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, det er viktig, ekstremvær kan være meget skummelt Er det fare for skred eller flom hos deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4597 Del Skrevet 10. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Er det fare for skred eller flom hos deg? Heldigvis ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #4598 Del Skrevet 10. januar 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2022 #4599 Del Skrevet 10. januar 2022 Rumle skrev (6 minutter siden): Heldigvis ikke Bra! Da trenger du ikke bekymre deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2022 #4600 Del Skrevet 10. januar 2022 God intro til Berrum & Beyer om du ikke har startet å lytte til de enda, Lars altså ❤ 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå