Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (7 minutter siden):

Er bildet av Dixonpusen? 😍 Litt av et smil.

Det er ikke min, er random katt. Min er gul. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det er ikke min, er random katt. Min er gul. 

Yellow Robin 💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg måtte tygge glass. Vet ikke hvorfor, men måtte tygge det glasset, og jeg tygde og tygde til munnen var full av blod, glass og eget kjøtt. 

Er på side 222 i tråden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ekkelt mareritt! :troest:

Jeg har søvntrøbbel og er skuffa over at jeg sov så lite igjen fordi jeg tåler det så dårlig i kropp/hode. Vet ikke om andre tåler det bedre, men det virker som at de får til mer iallefall jeg blir jo helt dust inhodet og magen slår krøll på seg.Men er heldig at jeg ikke har sånne grusomme mareritt :klem: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet 222 for å feire siden i tråden, og jøssesdet er mye rart forbundet med 222! Gode ting da, men masse alternativt. 222 er visst et engletall, har flere betydninger i numerologi, astrologi etc 😅:phaedra:

image.jpeg.2889911730c43e4936705978526310ab.jpeg

angel222.jpg?w=900&ssl=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så trøtt, såre og hovne øyne, så kommer mamma og pappa, og klokka var ikke 11 en gang! Kjente jeg ikke orket det. Mamma spurte om jeg ville be med henne. Jeg sa NEI. Da ville hun be for meg, og jeg så igjen nei, men da blir hun skrekkelig sint, så da fikk hun gjøre som hun ville. Jeg bare blokkerte alt. Orker ikke krangling og masing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Er så trøtt, såre og hovne øyne, så kommer mamma og pappa, og klokka var ikke 11 en gang! Kjente jeg ikke orket det. Mamma spurte om jeg ville be med henne. Jeg sa NEI. Da ville hun be for meg, og jeg så igjen nei, men da blir hun skrekkelig sint, så da fikk hun gjøre som hun ville. Jeg bare blokkerte alt. Orker ikke krangling og masing.

Det hørtes aaaalt for mye ut å forholde seg til så tidlig på dagen! :overrasket: Hadde det vært meg (og de var friske) så vet jeg at det er jeg som hadde blitt sint 😅

Men det er mulig jeg aldri kan relatere meg helt til det, den eneste som var litt religiøs i familien var farmor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Det hørtes aaaalt for mye ut å forholde seg til så tidlig på dagen! :overrasket: Hadde det vært meg (og de var friske) så vet jeg at det er jeg som hadde blitt sint 😅

Men det er mulig jeg aldri kan relatere meg helt til det, den eneste som var litt religiøs i familien var farmor. 

Alle i min er religiøse, unntatt meg. 

Jeg holdt på å bli sint, men hadde et blodtrykk på 218 over 125 i går så tenkte det var greit å bare designere enn å hisse meg opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det må være litt vanskelig. Bare en av de jeg vokste opp med hadde religiøs familie såvidt jeg vet. 
Det høres skummelt ut, kjempebra at du klarte å la være å hisse deg opp! :jepp:  Veldig godt gjort :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, synes jo virkelig du burde ha blitt respektert og hørt når du sa klart nei til å be/bli bedt for. Samtidig er jeg glad for at du ikke risikerte helsen din ved å bli hissig.

Selv om det er familie så er det viktig å kunne ha noen grenser, jeg men vet ikke hvordan du kan sette de med dine når de er invaderende. Bra du sa nei, og bra at du ikke hisset deg opp. Da har du både satt noen grenser og passer på deg selv/helsen din som er superviktig. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (11 minutter siden):

Altså, synes jo virkelig du burde ha blitt respektert og hørt når du sa klart nei til å be/bli bedt for. Samtidig er jeg glad for at du ikke risikerte helsen din ved å bli hissig.

Selv om det er familie så er det viktig å kunne ha noen grenser, jeg men vet ikke hvordan du kan sette de med dine når de er invaderende. Bra du sa nei, og bra at du ikke hisset deg opp. Da har du både satt noen grenser og passer på deg selv/helsen din som er superviktig. :hjerte:

Egentlig bryr jeg meg lite om det nå, men SB blir bekymret og vil ikke uroe han enda mer, spesielt når det er andre der. Og det irriterer meg at de følte de måtte komme nå... At det liksom skulle hjelpe på. Jeg vil jo ikke var de skal blande seg opp alt, lage enda mer kaos i det som alt er kaos. Nå kjenner jeg at jeg blir irritert, og jeg er veldig tålmodig med spesielt pappa, for han hjelper meg med så mye. Men noen ganger gjør det vondt værre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Egentlig bryr jeg meg lite om det nå, men SB blir bekymret og vil ikke uroe han enda mer, spesielt når det er andre der. Og det irriterer meg at de følte de måtte komme nå... At det liksom skulle hjelpe på. Jeg vil jo ikke var de skal blande seg opp alt, lage enda mer kaos i det som alt er kaos. Nå kjenner jeg at jeg blir irritert, og jeg er veldig tålmodig med spesielt pappa, for han hjelper meg med så mye. Men noen ganger gjør det vondt værre. 

Jeg er veldig glad for at du har SB ❤️ Han virker veldig god og så blir du nødt til å passe på deg selv litt for hans skyld 😅

Håper ikke jeg gjør deg mer irritert i allefall. Men jeg forstår deg inderlig godt. Jeg tror ingen slipper unna problemer med familie helt uavhengig av religion/ikke religion.  Pass på og ikke klandre deg selv for å bli /føle deg irritert i allefall, det betyr ikke at du er mindre glad i dem eller ikke setter pris på hva faren din gjør for deg. 

Du burde ha rett til å velge selv hvis du vil ha besøk eller ikke, og velge selv om det er greit å snakke om å be for deg eller ikke.  Håper SB er der og at dere kan ha litt støtte i hverandre til å få en ok lørdag etter dette besøket. :blomst:

Selv har jeg dårlig samvittighet for mamma i dag, fordi jeg ikke har ringt henne eller kan besøke henne i dag. Har ikke ringt enda fordi jeg vil ikke takle det om hun er veldig dårlig mentalt eller deppa, og da risikerer jeg å gjøre alt verre ved å bli fortvilt eller irritert. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (7 minutter siden):

Jeg er veldig glad for at du har SB ❤️ Han virker veldig god og så blir du nødt til å passe på deg selv litt for hans skyld 😅

Håper ikke jeg gjør deg mer irritert i allefall. Men jeg forstår deg inderlig godt. Jeg tror ingen slipper unna problemer med familie helt uavhengig av religion/ikke religion.  Pass på og ikke klandre deg selv for å bli /føle deg irritert i allefall, det betyr ikke at du er mindre glad i dem eller ikke setter pris på hva faren din gjør for deg. 

Du burde ha rett til å velge selv hvis du vil ha besøk eller ikke, og velge selv om det er greit å snakke om å be for deg eller ikke.  Håper SB er der og at dere kan ha litt støtte i hverandre til å få en ok lørdag etter dette besøket. :blomst:

Selv har jeg dårlig samvittighet for mamma i dag, fordi jeg ikke har ringt henne eller kan besøke henne i dag. Har ikke ringt enda fordi jeg vil ikke takle det om hun er veldig dårlig mentalt eller deppa, og da risikerer jeg å gjøre alt verre ved å bli fortvilt eller irritert. 

Du er der hver dag, så du må få lov å ha en dag for deg selv du og. Det forstår hun nok innerst inne.

Blir ikke irritert på noen av dere her, dere er bare gode. Problemene ligger hos meg, så om jeg er kort så er jeg ikke sur mot noen her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Du er der hver dag, så du må få lov å ha en dag for deg selv du og. Det forstår hun nok innerst inne.

Blir ikke irritert på noen av dere her, dere er bare gode. Problemene ligger hos meg, så om jeg er kort så er jeg ikke sur mot noen her. 

Tusen takk, det setter jeg virkelig pris på at du ser. Håper det ❤️
Jeg mente at jeg håpet ikke du ble mer irritert på familien din pga hva jeg sa, selv om jeg mener at du hadde veldig god grunn til å bli irritert.  Du er supergod, bare litt for hard mot deg selv. Du er mye mer tålmodig med flere mennesker enn jeg er. 

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Tusen takk, det setter jeg virkelig pris på at du ser. Håper det ❤️
Jeg mente at jeg håpet ikke du ble mer irritert på familien din pga hva jeg sa, selv om jeg mener at du hadde veldig god grunn til å bli irritert.  Du er supergod, bare litt for hard mot deg selv. Du er mye mer tålmodig med flere mennesker enn jeg er. 

:klemmer: 

Å ja, der ser du, jeg får ikke med meg hva jeg leser engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Å ja, der ser du, jeg får ikke med meg hva jeg leser engang...

Det er jo ikke noe rart når pusen stikker av med lesebrillene :opplyser:

geek-cat-studious.gif

Bare få han til å stikke av med depresjonsbrillene også i samme slengen, så kan vi gå på shopping hos optikern etter nye kule lesebriller :Nikke: :hjerte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke noe rart når pusen stikker av med lesebrillene :opplyser:

geek-cat-studious.gif

Bare få han til å stikke av med depresjonsbrillene også i samme slengen, så kan vi gå på shopping hos optikern etter nye kule lesebriller :Nikke: :hjerte: 

Ja, kunne ønske det bare var noe man kunne ta av seg... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, kunne ønske det bare var noe man kunne ta av seg... 

Ja jeg vet :hug:  Fadermeg utrolig vanskelig å komme seg ut av det. Men ikke gi opp! 

Håper det er ok om jeg tuller litt da, håper jo ikke jeg blir som de overoptimistiske i den tegneserien jeg la ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (10 minutter siden):

Ja jeg vet :hug:  Fadermeg utrolig vanskelig å komme seg ut av det. Men ikke gi opp! 

Håper det er ok om jeg tuller litt da, håper jo ikke jeg blir som de overoptimistiske i den tegneserien jeg la ut :fnise:

En dag må man få lov å gi opp... Jeg tåler litt tull. Jo, mørkere jo bedre.

ec052bc7efefa6f2415a8a31e2827389--tumblr-stuff-random-stuff.jpg.02799e5fc64e27c3a2ff733187dea75d.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...