Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4361 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (10 minutter siden): Forstår at det er veldig tøft. Kan du benytte deg av den hjelpen nå? Har du fortalt sb at du har det ekstra dårlig? Hvis ikke håper jeg du gjør det ❤ Alle timer denne uken ble coronaavlyst. jeg sa det til SB, og han ser det. Så han er veldig på ballen. Jeg vet det er nødvendig med tiltak, bare at alt føles så dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4362 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Alle timer denne uken ble coronaavlyst. jeg sa det til SB, og han ser det. Så han er veldig på ballen. Jeg vet det er nødvendig med tiltak, bare at alt føles så dumt. Bra. Men du, det er ikke dumt i det hele tatt, det er kjempeviktig at du får hjelp, ok? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4363 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg så enda en ny fugl nå i sted 😍 Grå med en sort topp, nesten som en lue Større enn en meis. Noen som vet hva det kan være? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4364 Del Skrevet 7. januar 2022 Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Alle timer denne uken ble coronaavlyst. jeg sa det til SB, og han ser det. Så han er veldig på ballen. Jeg vet det er nødvendig med tiltak, bare at alt føles så dumt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4365 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Rumle skrev (26 minutter siden): Jeg så enda en ny fugl nå i sted 😍 Grå med en sort topp, nesten som en lue Større enn en meis. Noen som vet hva det kan være? Det er jo flere meiser som har sort hode og er grå/grålige, men ellers kanskje det er en sanger? Hvis du ikke mener topp som i noe som står opp som hos toppmeisen da. Svarthodesanger eller munk kan kanskje passe http://tjuvfiskaren69.blogspot.com/2013/07/vare-sangere-og-fluesnappere-og-andre.html Endret 7. januar 2022 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4366 Del Skrevet 7. januar 2022 Frøkensina skrev (19 minutter siden): Det er jo flere meiser som har sort hode og er grå/grålige, men ellers kanskje det er en sanger? Hvis du ikke mener topp som i noe som står opp som hos toppmeisen da. Svarthodesanger eller munk kan kanskje passe http://tjuvfiskaren69.blogspot.com/2013/07/vare-sangere-og-fluesnappere-og-andre.html Det ligner veldig på en Munk!!!! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4367 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Bare denne er betydelig tykkere, men det kan jo ha med fri flyt av godsaker å gjøre Den virker også større I kroppen ellers, men kanskje det bare er en ekstra stor en? For ellers er den helt lik Endret 7. januar 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4368 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Det ligner veldig på en Munk!!!! 😍 Så gøy! ❤️ Den har jeg aldri sett, det er også en sanger står det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4369 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Bare denne er betydelig tykkere, men det kan jo ha med fri flyt av godsaker å gjøre Sannsynligvis så er det vel fordi den blåser seg opp når det er kaldt. Fugler i naturen blir sjeldent tykke siden det betyr at de blir tatt av rovdyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4370 Del Skrevet 7. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Sannsynligvis så er det vel fordi den blåser seg opp når det er kaldt. Fugler i naturen blir sjeldent tykke siden det betyr at de blir tatt av rovdyr. Jo, men den virker større enn 15-20 gram i kroppen liksom, den er mye større enn en kjøttmeis feks 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4371 Del Skrevet 7. januar 2022 Nå må jeg begynne å skrive fugledagbok, så mange nye sorter som dukker opp her om dagen! I går var det mange nydelige kjernebitere her! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4372 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Jo, men den virker større enn 15-20 gram i kroppen liksom, den er mye større enn en kjøttmeis feks Ja jeg vet jo ikke om det er en munk eller noe annet 😅 Kjøttmeis er vel aldri så store som 20 gram? Rumle skrev (1 minutt siden): Nå må jeg begynne å skrive fugledagbok, så mange nye sorter som dukker opp her om dagen! I går var det mange nydelige kjernebitere her! 😍 Kjempegøy! Det burde du ja Tror det var en kjeenebiter jeg så på hytta i fjor en gang. Kjekt med fuglebøker også om man ikke kan finne ut av det på nettet da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4373 Del Skrevet 7. januar 2022 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Ja jeg vet jo ikke om det er en munk eller noe annet 😅 Kjøttmeis er vel aldri så store som 20 gram? Kjempegøy! Det burde du ja Tror det var en kjeenebiter jeg så på hytta i fjor en gang. Kjekt med fuglebøker også om man ikke kan finne ut av det på nettet da. Nei, de er vel rundt 12-15 tror jeg. Ja? De er så fine, ligner små papegøyer 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4374 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, de er vel rundt 12-15 tror jeg. Ja? De er så fine, ligner små papegøyer 😍 Nei, det står faktisk 11-22 gram! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4375 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, de er vel rundt 12-15 tror jeg. Ja? De er så fine, ligner små papegøyer 😍 Kjempefine! 😍 Men så den på litt lang avstand da. Morsomt med det kraftige nebbet og gyllen farge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4376 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, det står faktisk 11-22 gram! Åh ok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4377 Del Skrevet 7. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Kjempefine! 😍 Men så den på litt lang avstand da. Morsomt med det kraftige nebbet og gyllen farge. Jaaa de som var her var ganske rødoransje, ser på bilder at det varierer en del 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4378 Del Skrevet 7. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Jaaa de som var her var ganske rødoransje, ser på bilder at det varierer en del 🥰Var de på solsikkefrø? Det var den jeg så i allefall, i det store spannet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2022 #4379 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Frøkensina skrev (Akkurat nå): 🥰Var de på solsikkefrø? Det var den jeg så i allefall, i det store spannet. Ja! Det så ut som de likte det godt! Endret 7. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. januar 2022 #4380 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg synes grønnfinkene minner meg så mye om papegøyer også ❤️ Både hodet og at de skravler sånn med hverandre når de flyr. Men etter den store nedslaktingen i sommer av katter så vet jeg ikke om jeg tør å mate de på våren/sommeren lenger Katten tok foreldre og barna som ikke ble tatt av katten direkte så ut som sultet ihjel, de fikk liksom ikke til å spise selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå