Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4341 Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) Nå er det mange kjernebitere i hagen her, så utrolig fine de er 😍 De som er her er mer oransje i fargen, ser ut som små papegøyer. Endret 6. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4342 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (1 time siden): Nå er det mange kjernebitere i hagen her, så utrolig fine de er 😍 De som er her er mer oransje i fargen, ser ut som små papegøyer. Veldig fine. Sånn tror jeg ikke at jeg har sett før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4343 Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (14 minutter siden): Veldig fine. Sånn tror jeg ikke at jeg har sett før. Veldig gøy at de dukket opp! Duen på videoen er lik den som kommer her fast også, ringdue. Smart med sånt matebord på en svær stokk, kanskje jeg må få laget meg et sånt Endret 6. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4344 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (10 minutter siden): Veldig gøy at de dukket opp! Duen på videoen er lik den som kommer her fast også, ringdue. Smart med sånt matebord på en svær stokk, kanskje jeg må få laget meg et sånt Gjør det, da blir alle pipsene glade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4345 Del Skrevet 6. januar 2022 Har du lyst å se mer av I'll be gone in the dark @Daryl Dixon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4346 Del Skrevet 6. januar 2022 Har hørt true crime i hele dag til øreproppene mine ble beslaglagt, tror ikke det faller i god jord om jeg setter det på TV. Men bare se du, jeg tar deg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4347 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Har hørt true crime i hele dag til øreproppene mine ble beslaglagt, tror ikke det faller i god jord om jeg setter det på TV. Men bare se du, jeg tar deg igjen. Oida, best du lar være da, ja Hørt noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4348 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Oida, best du lar være da, ja Hørt noe bra? True crime dokumentar, flere episoder om en sak. Hørt om Jack The Ripper, Roscoe Arbuckle og en episode om Jeffrey Dahmer. Helt greie, håper de som kommer videre om Dahmer er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4349 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): True crime dokumentar, flere episoder om en sak. Hørt om Jack The Ripper, Roscoe Arbuckle og en episode om Jeffrey Dahmer. Helt greie, håper de som kommer videre om Dahmer er bra. Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4350 Del Skrevet 6. januar 2022 https://www.nrk.no/sorlandet/helsetilsynet-klager-pa-at-politiet-henla-sykehussaken-1.15796758 utrolig bra at Helsetilsynet klager på dette! Håper virkelig den skurken av en "lege" endelig må betale for all den lidelsen han har påført folk. Absurd at politiet henla saken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4351 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (3 minutter siden): https://www.nrk.no/sorlandet/helsetilsynet-klager-pa-at-politiet-henla-sykehussaken-1.15796758 utrolig bra at Helsetilsynet klager på dette! Håper virkelig den skurken av en "lege" endelig må betale for all den lidelsen han har påført folk. Absurd at politiet henla saken! Så kvalmt!! Hele ledelsen burde straffes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4352 Del Skrevet 6. januar 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4353 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Så kvalmt!! Hele ledelsen burde straffes. Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4354 Del Skrevet 6. januar 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4355 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Dårlig dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4356 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (5 minutter siden): Dårlig dag? Skummelt dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4357 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Skummelt dårlig.. Virkelig? Bør du få hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4358 Del Skrevet 6. januar 2022 ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4359 Del Skrevet 6. januar 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Virkelig? Bør du få hjelp? Jeg har egentlig mye hjelp. Det bare kom så brått på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2022 #4360 Del Skrevet 6. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg har egentlig mye hjelp. Det bare kom så brått på.. Forstår at det er veldig tøft. Kan du benytte deg av den hjelpen nå? Har du fortalt sb at du har det ekstra dårlig? Hvis ikke håper jeg du gjør det ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå