Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (31 minutter siden):

Artig 😊 Ja, satt og kikket etter kjente jeg og, hadde vært gøy om noen plutselig dukket opp! :lillesky:

Sikkert et fint program for faren din også :jepp: Kanskje han kjenner igjen noen? Folk var så fint kledd før! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (50 minutter siden):

Morn :blomst: En du liker? Morsom?

Hei. Ikke så morsom, men flink 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Hei. Ikke så morsom, men flink 

Flink med katter da tenker jeg.  Hvordan står det til med tråkkern? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (6 minutter siden):

Flink med katter da tenker jeg.  Hvordan står det til med tråkkern? 

Tråkkern? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Tråkkern? 

Ja du har jo en pelsdott som tråkker deg jevnlig våken :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Ja du har jo en pelsdott som tråkker deg jevnlig våken :fnise:

Ååå ja. Sorry, det får litt tregt. Han har det bra, håpet jeg. Han tråkker jevnt på kvelden hvertfall 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (13 timer siden):

Sikkert et fint program for faren din også :jepp: Kanskje han kjenner igjen noen? Folk var så fint kledd før! 

Ja, han så det han og. Han var jo en liten gutt feks når den store eksplosjonen var under krigen, så han husker jo deler av det. Utrolig dramatisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (28 minutter siden):

Ja, han så det han og. Han var jo en liten gutt feks når den store eksplosjonen var under krigen, så han husker jo deler av det. Utrolig dramatisk.

Så bra, det må ha vært skummelt! Så den bare delvis i går, så den på nytt «sammen» med mamma i morges. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Ååå ja. Sorry, det får litt tregt. Han har det bra, håpet jeg. Han tråkker jevnt på kvelden hvertfall 

Ikke noe å unnskylde! :blomst: Kommer til å gå utrolig treigt i hodet mitt i dag i allefall Tråkke-kveldsvakten din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (44 minutter siden):

Hva driver han med? :)

Han synger om samfunnsgreier 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (30 minutter siden):

Så bra, det må ha vært skummelt! Så den bare delvis i går, så den på nytt «sammen» med mamma i morges. 

Ja, det var det nok. Rart å høre historier fra den tiden. Så koselig at du så den med din mor 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (26 minutter siden):

Ja, det var det nok. Rart å høre historier fra den tiden. Så koselig at du så den med din mor 🙂

Ja, rart og fint samtidig å få med seg historiene som familie har opplevd. Husker en fæl historie fra Bergen i krigen hvor han var ung tenåring og var med på å redde noen som satt fast ved å skjære av han beinet. Men ellers fotalte han ikke mer. 

Ja 😊

Jeg prøvde å få henne med ut tidligere, det er så fin sol i dag. Men kjente at jeg ikke ville klare det lenge. Hadde ikke klart det nå. Hun ville ikke, men sa senere at hun angret litt og ville bli med en annen dag. Nå blir det først noen dager med dårligere vær da, men jeg får bare prøve igjen kanskje uten å spørre først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Ja, rart og fint samtidig å få med seg historiene som familie har opplevd. Husker en fæl historie fra Bergen i krigen hvor han var ung tenåring og var med på å redde noen som satt fast ved å skjære av han beinet. Men ellers fotalte han ikke mer. 

Ja 😊

Jeg prøvde å få henne med ut tidligere, det er så fin sol i dag. Men kjente at jeg ikke ville klare det lenge. Hadde ikke klart det nå. Hun ville ikke, men sa senere at hun angret litt og ville bli med en annen dag. Nå blir det først noen dager med dårligere vær da, men jeg får bare prøve igjen kanskje uten å spørre først.

Huff, det høres jo helt forferdelig ut :(

Kanskje det blir lettere fremover når det blir lysere og forhåpentligvis litt mildere :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Huff, det høres jo helt forferdelig ut :(

Kanskje det blir lettere fremover når det blir lysere og forhåpentligvis litt mildere :jepp:

Ja det var nok en veldig tøff opplevelse. De reddet livet hans så det var veldig godt gjort.

:jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta feilinformasjon fra tvleverandøren, nå ringte jeg mamma og sa at det kom to billedbrev fra Roma og så ble hun glad, men så er det ikke det bare nyheter med Biden. Ingen har hjulpet henne med tvn enda så hun kan bare se nrk1 og det er bare triste saker framover med ørten nyhetssendinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...