Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4281 Del Skrevet 4. januar 2022 Sola de skrev (1 minutt siden): Sånn skolekritt! Jeg tenkte et øyeblikk du hadde funnet tavlekritt. Hadde vært morsomt å fargelagt asfalt eller noe Haha ja, tviler på at de smaker like godt! Frøkensina skrev (1 minutt siden): Jeg foreslår en dobbel-skattejakt før såsesongen er over Men det største problemet mitt er alltid lite plass inne, og lite jord å dyrke i ute 😅 God ide! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4282 Del Skrevet 4. januar 2022 Sola de skrev (25 minutter siden): Sånn skolekritt! Jeg tenkte et øyeblikk du hadde funnet tavlekritt. Hadde vært morsomt å fargelagt asfalt eller noe Falt nedi googling av krittkunst nå 😅 Rumle skrev (23 minutter siden): Haha ja, tviler på at de smaker like godt! God ide! Tviler jeg også på.. har du noen igjen i posen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4283 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Falt nedi googling av krittkunst nå 😅 Tviler jeg også på.. har du noen igjen i posen? Jaaa, mange - kan ikke spise for mange om gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4284 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Jaaa, mange - kan ikke spise for mange om gangen Jeg kan hjelpe deg jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4285 Del Skrevet 4. januar 2022 Må skjerpe meg og ordne meg noe mat tror jeg 😅 Er veldig trøtt i dag så surrer for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4286 Del Skrevet 4. januar 2022 Er det sånne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4287 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Må skjerpe meg og ordne meg noe mat tror jeg 😅 Er veldig trøtt i dag så surrer for mye God ide! Jeg skal se på Dagsrevyen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4288 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Er det sånne? Jaaa! Men, jeg har ikke SÅ mange Endret 4. januar 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4289 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): Er det sånne? Ja!! Er det sånne «poser» du har funnet rundt omkring Rumle? Rumle skrev (18 minutter siden): Jaaa! Men, jeg har ikke SÅ mange Nåja, de er kanskje bare veldig godt gjemt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4290 Del Skrevet 4. januar 2022 Hadde glemt at det var Fazer som var originalen, bra du fant bildet DD! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 4. januar 2022 #4291 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (21 minutter siden): Jaaa! Men, jeg har ikke SÅ mange Har de ikke det i smågodt-disker i butikker der du bor? Her finnes de i omtrent alle butikker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4292 Del Skrevet 4. januar 2022 Anki- skrev (2 minutter siden): Har de ikke det i smågodt-disker i butikker der du bor? Her finnes de i omtrent alle butikker I løsvekt? Det pleier jeg aldri å kjøpe, så det har jeg ikke tenkt på å sjekke en gang, men da finnes de nok der ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4293 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (7 minutter siden): Ja!! Er det sånne «poser» du har funnet rundt omkring Rumle? Nåja, de er kanskje bare veldig godt gjemt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 4. januar 2022 #4294 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (15 minutter siden): I løsvekt? Det pleier jeg aldri å kjøpe, så det har jeg ikke tenkt på å sjekke en gang, men da finnes de nok der ja! Tror også at Europris har de, og da kan du sikkert få kjøpt en hel uåpnet boks - tror de har tilbud på godteri hver helg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4295 Del Skrevet 4. januar 2022 Anki- skrev (Akkurat nå): Tror også at Europris har de, og da kan du sikkert få kjøpt en hel uåpnet boks - tror de har tilbud på godteri hver helg Takk for tipset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4296 Del Skrevet 4. januar 2022 Hun blir så dårlig når noen har virket bryske Vet ikke hvordan jeg kan få alle til å ta hensyn til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4297 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (31 minutter siden): Hun blir så dårlig når noen har virket bryske Vet ikke hvordan jeg kan få alle til å ta hensyn til det. Noen har stemmer som høres bryske ut, og har en måte å prate på som virker veldig kontant og brå. Vært borti flere sånne, og har følt at jeg har fått kjeft, men de mente det absolutt ikke på den måten. Du blir sikkert invitert på pårørendesamtale innen kort tid, og kan få komme med informasjon, dele bekymringer, forventninger osv. Hvis ikke så be om en sånn samtale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4298 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (21 minutter siden): Noen har stemmer som høres bryske ut, og har en måte å prate på som virker veldig kontant og brå. Vært borti flere sånne, og har følt at jeg har fått kjeft, men de mente det absolutt ikke på den måten. Du blir sikkert invitert på pårørendesamtale innen kort tid, og kan få komme med informasjon, dele bekymringer, forventninger osv. Hvis ikke så be om en sånn samtale. Ja jeg tror ikke alle mener det sånn som det virker for henne. Tror første samtale er felles med henne, bedre å diskutere dette når hun ikke er der (slik at hun ikke får mer angst 😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4299 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (13 minutter siden): Ja jeg tror ikke alle mener det sånn som det virker for henne. Tror første samtale er felles med henne, bedre å diskutere dette når hun ikke er der (slik at hun ikke får mer angst 😅) Ja, da er det ikke så lett. Er lov å be om noen minutter alene før hun kommer inn kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4300 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (14 minutter siden): Ja, da er det ikke så lett. Er lov å be om noen minutter alene før hun kommer inn kanskje. Om jeg føler meg bra nok en dag kan jeg jo sende dem en epost om noen sånne ting hun trenger, eller så kan jeg prøve å si fra til sykepleier/kontaktperson på tlf kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå