SVK Skrevet 14 timer siden #22061 Skrevet 14 timer siden (endret) Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Hvordan går det med skriveprosjektet @SVK? Og den karamelliserte løken, fått deg ny stekepanne? Jeg har fått meg ny stekepanne. Men den karamelliseringen hadde jeg helt glemt. Så takk for at du minnet meg på det. Jeg holder fortsatt på med skriveprosjektet, men jeg har ikke sett noe ordentlig progresjon ved at skriften blir penere. Jeg har kun sett progresjon i hvor lenge jeg klarer å holde på før jeg slurver ekstremt mye. Men jeg har også lyst til å skryte over at jeg fortsatt tøyer ut. Jeg har ikke hatt ekstrem progresjon. Men jeg kommer en håndbredde lenger ned når jeg forsøker å ta meg selv på tærne. Nå kune jeg kun ta meg selv på knærne da jeg startet så det er et stykke igjen enda. Men det var fint å se progresjon. Bra du følger med for som sagt. Jeg trenger noen til å følge med for at ting blir gjort. Etter å ha sett at jeg hadde en håndbredde i progresjon på tøyingen gjorde jeg også en avtale sist helg med broren min at jeg skulle fortelle han progresjonen min om 3 uker og om jeg har klart å fortsette tøyingen. Testen på skriveprosjektet blir julekort. Jeg holder også på å overføre dette systemet med kontroll til der jeg allerede blir kontrollert. Hos tannlegen sjekker de tennene og spør om du har pusset tennen 2 ganger om dagen og brukt tanntråd hver dag. Tannpussen har ikke vært noe problem, men dette med tanntråd har jeg ikke tatt seriøst og har defor slitt med tannstein. Det har jeg også vært ærlig med tannlegen om. Jeg har sagt at jeg ikke bruker tanntråd. Så nå prøvde jeg å binde meg til masten ved å avtale med tannlegen at neste gang skal jeg ha brukt tanntråd hver dag. Jeg ba henne også skrive ned i journalen at hun ved neste tannlegebesøk skulle spørre meg om jeg har fulgt avtalen vår og at jeg skal ha mindre tannstein enn sist besøk. Jeg har klart å følge avtalen hittil og har brukt tanntråd hver dag og på alle tennene. For første gang så gleder jeg meg til neste tannlegebesøk hvor tannlegen skal se hvor flink jeg har vært og å se hvor lite tannstein jeg har. I tillegg til at jeg gleder meg til å bruke mye mindre tid på å få fjernet tannstein, for det er ikke noe behagelig. Jeg har høye forventninger. Endret 12 timer siden av SVK
SVK Skrevet 13 timer siden #22062 Skrevet 13 timer siden (endret) Nå er det individuelt hvor mye tannstein man får. Så jeg kan ikke være sikker på hvor mye tannstein jeg vil ha om følger opp avtalen. Men i mitt hodet så må det bli stor forbedring siden jeg ikke går fra 0 i tanntråd til tanntråd hver dag. Kan legge til at inntil nylig så trodde jeg at så lenge man brukte tannpirker så trengte man ikke bruke tanntråd. Men slik er det visst ikke. Det er bedre å bruke tannpirker enn ingenting. Men tanntråd er visst vesentlig bedre. Ikke visste jeg heller at tannstein begynner å dannes etter så lite som 24 timer. Tannlegen har helt sikkert sagt det drøssevis av ganger til meg, men det har ikke gått inn i hodet mitt før nå. Endret 12 timer siden av SVK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå