Rumle Skrevet 5. oktober #21981 Skrevet 5. oktober Dr. Ops skrev (18 timer siden): Nydelig skrevet. Naturen er helt fantastisk vakker og beroliggende. Håper forresten at alle har det så godt som det går og ikke er blåst bort i uværet! Håper du har det bra og Kjekt å se deg her inne 1
Dr. Ops Skrevet 6. oktober #21982 Skrevet 6. oktober Sola de skrev (22 timer siden): Så kjekt å se deg igjen Dr. Ops Rumle skrev (14 timer siden): Håper du har det bra og Kjekt å se deg her inne Takk i lige så, kjekt å se dere igjen også fint å være tilbake og alltid hyggelig å slå av en prat! 3
SVK Skrevet 9. oktober #21983 Skrevet 9. oktober (endret) Ser du ikke har skrevet noe på nesten fire uker @Daryl Dixon. Jeg ønsker ikke å oppleves som masete. Men jeg ville bare si at jeg håper det går bra med deg. Endret 9. oktober av SVK 3
SVK Skrevet 9. oktober #21984 Skrevet 9. oktober Håper også at det gikk bra med @Anki-2.0 og foten til mannen hennes. Og at det operasjonen neste uke og medisinbyttet til @Purple_Pixiedust går bra. 3
Purple_Pixiedust Skrevet 10. oktober #21985 Skrevet 10. oktober SVK skrev (9 timer siden): Håper også at det gikk bra med @Anki-2.0 og foten til mannen hennes. Og at det operasjonen neste uke og medisinbyttet til @Purple_Pixiedust går bra. Takk. Nærmer seg nå. 2
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober Forfatter #21986 Skrevet 10. oktober SVK skrev (14 timer siden): Ser du ikke har skrevet noe på nesten fire uker @Daryl Dixon. Jeg ønsker ikke å oppleves som masete. Men jeg ville bare si at jeg håper det går bra med deg. 4 uker? Jeg tenkte det var sist uke jeg, herregud tiden flyr! Du er absolutt ikke masete! 2
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober Forfatter #21987 Skrevet 10. oktober Verdensdagen for psykisk helse. 1 2
Rainstorm2.0 Skrevet 10. oktober #21988 Skrevet 10. oktober Nei, men så godt å se den karen, godt SVK etterlyste deg, jeg har også tenkt på om det gikk bra med deg! Psykisk beredskap ja, hvordan ligger dere an? Tror 3 og 8 er vanskeligst for meg, er SÅ redd for å være en byrde. Og så når livet er vanskelig i lang tid så føler jeg fort at det blir negativt å ta kontakt med andre, at jeg ikke er "glad nok" og isolerer meg for mye. Men altså 2 er også vanskelig når ting blir kjipt, da sklir alt ut. Kanskje alle er vanskelige til tider. 😂 2
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober Forfatter #21989 Skrevet 10. oktober 1, 5, 6, 7 og 9 er vel utfordringen nå. Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Nei, men så godt å se den karen, godt SVK etterlyste deg, jeg har også tenkt på om det gikk bra med deg! Psykisk beredskap ja, hvordan ligger dere an? Tror 3 og 8 er vanskeligst for meg, er SÅ redd for å være en byrde. Og så når livet er vanskelig i lang tid så føler jeg fort at det blir negativt å ta kontakt med andre, at jeg ikke er "glad nok" og isolerer meg for mye. Men altså 2 er også vanskelig når ting blir kjipt, da sklir alt ut. Kanskje alle er vanskelige til tider. 😂 Du har oss her da, om du trenger å dele tanker! 2
SVK Skrevet 10. oktober #21990 Skrevet 10. oktober Daryl Dixon skrev (4 timer siden): 4 uker? Jeg tenkte det var sist uke jeg, herregud tiden flyr! Du er absolutt ikke masete! Flott å se deg igjen og bra jeg ikke var masete. Ja, tiden kan gå fort! God helg til deg og alle i tråden! 2
SVK Skrevet 10. oktober #21991 Skrevet 10. oktober (endret) Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Verdensdagen for psykisk helse. Viktige påminnelser! Endret 10. oktober av SVK 2
Anki-2.0 Skrevet 10. oktober #21992 Skrevet 10. oktober SVK skrev (20 timer siden): Håper også at det gikk bra med @Anki-2.0 og foten til mannen hennes. Og at det operasjonen neste uke og medisinbyttet til @Purple_Pixiedust går bra. Hei, og god helg, alle sammen! Håper det går bra med dere alle. Med mannen min og meg går det bra. Såret på foten til mannen min har grodd, og han har fått spesialsko og vintersko som skal funke bra for han. Han bruker skoene litt hver dag og klarer nå å gå uten krykker, men ikke kjempelangt om gangen. Jeg fikk meg en nedtur i dag - jeg skulle egentlig ha videosamtale med nevrologen min på SSE førstkommende tirsdag, men så fikk jeg telefon fra SSE i stad om at nevrologen min ikke hadde mulighet da allikevel, og den eneste gangen han har mulighet i år er den 16. desember. Fuck...! Fikk meg en knekk der 3
Rainstorm2.0 Skrevet 10. oktober #21993 Skrevet 10. oktober Daryl Dixon skrev (5 timer siden): 1, 5, 6, 7 og 9 er vel utfordringen nå. Du har oss her da, om du trenger å dele tanker! Aw takk, det var snilt sagt! 🥹 og takk i lige så! Da høres det ut som ting ikke går så greit, at tankene tar over. God klem til deg, om du vil ha. Er enkelt å gi klemmer på nett, det blir ikke så kleint om folk ikke vil ha. Dere husker det, når dere går inn for en klem og ser at den andre gikk for håndtrykk f.eks 😂 Har du noen prosjekter på gang? 2
Rainstorm2.0 Skrevet 10. oktober #21994 Skrevet 10. oktober Anki-2.0 skrev (54 minutter siden): Hei, og god helg, alle sammen! Håper det går bra med dere alle. Med mannen min og meg går det bra. Såret på foten til mannen min har grodd, og han har fått spesialsko og vintersko som skal funke bra for han. Han bruker skoene litt hver dag og klarer nå å gå uten krykker, men ikke kjempelangt om gangen. Jeg fikk meg en nedtur i dag - jeg skulle egentlig ha videosamtale med nevrologen min på SSE førstkommende tirsdag, men så fikk jeg telefon fra SSE i stad om at nevrologen min ikke hadde mulighet da allikevel, og den eneste gangen han har mulighet i år er den 16. desember. Fuck...! Fikk meg en knekk der Oi, ja det kan jeg godt forstå, for det er lenge til. Kunne du sette deg på liste i tilfelle de fikk noe ledig før? Det har jeg bedt om (ikke nevrolog), sagt at jeg ønsker å komme til før og om de kan sette meg på liste. Den er skikkelig lei, er det noe som haster og kan bli farlig eller hva skjer om du må vente? 2
Rainstorm2.0 Skrevet 10. oktober #21995 Skrevet 10. oktober SVK skrev (3 timer siden): Flott å se deg igjen og bra jeg ikke var masete. Ja, tiden kan gå fort! God helg til deg og alle i tråden! Jeg trodde det var torsdag 😂 God helg til deg! (Og alle dere andre, med mindre dere også er på torsdag enda.) 2
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober Forfatter #21996 Skrevet 11. oktober Anki-2.0 skrev (11 timer siden): Hei, og god helg, alle sammen! Håper det går bra med dere alle. Med mannen min og meg går det bra. Såret på foten til mannen min har grodd, og han har fått spesialsko og vintersko som skal funke bra for han. Han bruker skoene litt hver dag og klarer nå å gå uten krykker, men ikke kjempelangt om gangen. Jeg fikk meg en nedtur i dag - jeg skulle egentlig ha videosamtale med nevrologen min på SSE førstkommende tirsdag, men så fikk jeg telefon fra SSE i stad om at nevrologen min ikke hadde mulighet da allikevel, og den eneste gangen han har mulighet i år er den 16. desember. Fuck...! Fikk meg en knekk der Så bra såret er grodd og det går fremover! Men utrolig synd at nevrologen avlyste, synes det er uholdbart å ikke prioritere deg før 16 des da! Rainstorm2.0 skrev (10 timer siden): Aw takk, det var snilt sagt! 🥹 og takk i lige så! Da høres det ut som ting ikke går så greit, at tankene tar over. God klem til deg, om du vil ha. Er enkelt å gi klemmer på nett, det blir ikke så kleint om folk ikke vil ha. Dere husker det, når dere går inn for en klem og ser at den andre gikk for håndtrykk f.eks 😂 Har du noen prosjekter på gang? Ja, det er litt sånn nå. Sånne klem-håndtrykk-flauser var vel noe av det mest positive med corona tiden, slapp unna det da. Ingen prosjekter i gang enda. Har du? Trives du i ny bolig? God helg alle sammen. 1
SVK Skrevet 11. oktober #21997 Skrevet 11. oktober (endret) Anki-2.0 skrev (14 timer siden): Hei, og god helg, alle sammen! Håper det går bra med dere alle. Med mannen min og meg går det bra. Såret på foten til mannen min har grodd, og han har fått spesialsko og vintersko som skal funke bra for han. Han bruker skoene litt hver dag og klarer nå å gå uten krykker, men ikke kjempelangt om gangen. Jeg fikk meg en nedtur i dag - jeg skulle egentlig ha videosamtale med nevrologen min på SSE førstkommende tirsdag, men så fikk jeg telefon fra SSE i stad om at nevrologen min ikke hadde mulighet da allikevel, og den eneste gangen han har mulighet i år er den 16. desember. Fuck...! Fikk meg en knekk der God helg. Bra såret har grodd og foten blitt bedre. Håper den snart er god nok til at han kan gå like bra som før. Veldig leit med nevrologen. ♥️ Jeg synes det er for dårlig at du må vente over 2 måneder på ny time når det er han som avlyser og det i tillegg er snakk om videosamtaler. Skjønner at nevrologen har mye å gjøre, men 2 måneder er veldig lang tid. Når det er snakk om videosamtaler så er det også lettere å ta timer på kveldstid/helg for å prøve å redusere ventetiden som kom fordi legen nevrologen avlyste. Slikt gjøres kanskje ikke på sykehus? Endret 11. oktober av SVK 2
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober Forfatter #21998 Skrevet 12. oktober Jeg synes det er trist at Diane Keaton er død. 2
Rainstorm2.0 Skrevet 14. oktober #21999 Skrevet 14. oktober Daryl Dixon skrev (På 11.10.2025 den 8.05): Ja, det er litt sånn nå. Sånne klem-håndtrykk-flauser var vel noe av det mest positive med corona tiden, slapp unna det da. Ingen prosjekter i gang enda. Har du? Trives du i ny bolig? Haha, det er sant, det likte jeg også! Det store prosjektet nå er vel egentlig å få til å bytte dekk på bilen før frosten kommer. Jeg vil helst at den skal vente til midten av november da, fordi jeg utsetter og utsetter. Ellers har jeg vurdert å bygge noen slags juletrær som jeg kan ta lys i og sette opp utenfor, fordi det er veldig mørkt her. Og så har jeg funnet tilbake til strikkehobbyen min, det liker jeg. Så faktisk mer prosjekter enn jeg pleier. Jeg trives helt fantastisk her! Det er litt ensomt til tider, men likevel det passer meg mye bedre sånn jeg har det nå med helsa å bo alene, jeg finner en annen ro, og det er så godt å ha minimalt med støy rundt meg og lett tilgang til natur. Føler meg veldig heldig. 🥰 Og lettet. Håper det fortsetter sånn. Drar du fortsatt i svømmehallen?
Daryl Dixon Skrevet 14. oktober Forfatter #22000 Skrevet 14. oktober Rainstorm2.0 skrev (24 minutter siden): Haha, det er sant, det likte jeg også! Det store prosjektet nå er vel egentlig å få til å bytte dekk på bilen før frosten kommer. Jeg vil helst at den skal vente til midten av november da, fordi jeg utsetter og utsetter. Ellers har jeg vurdert å bygge noen slags juletrær som jeg kan ta lys i og sette opp utenfor, fordi det er veldig mørkt her. Og så har jeg funnet tilbake til strikkehobbyen min, det liker jeg. Så faktisk mer prosjekter enn jeg pleier. Jeg trives helt fantastisk her! Det er litt ensomt til tider, men likevel det passer meg mye bedre sånn jeg har det nå med helsa å bo alene, jeg finner en annen ro, og det er så godt å ha minimalt med støy rundt meg og lett tilgang til natur. Føler meg veldig heldig. 🥰 Og lettet. Håper det fortsetter sånn. Drar du fortsatt i svømmehallen? Du har mye på tapeten da! Har du bilde av hva slags trær du vil lage? Koselig med strikking da, skal du strikke noe spesielt? Jeg svømmer mandager, må ha noen rutiner jeg holder på, må prøve så langt jeg får til. Skal faktisk bytte dekk i morgen jeg. Hater støy selv, bass er verst. Det er så ubehagelig å høre på, kjenner det i hele kroppen. Fint at du trives da! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå