Purple_Pixiedust Skrevet 30. august #21941 Skrevet 30. august SVK skrev (5 minutter siden): Håper helgen går over raskere enn du forventer. Ja.
Rainstorm2.0 Skrevet 8. september #21943 Skrevet 8. september SVK skrev (9 timer siden): Håper det går bra med deg @Rainstorm2.0 ❤️ 2
Daryl Dixon Skrevet 9. september Forfatter #21946 Skrevet 9. september SVK skrev (1 time siden): Gratulerer med dagen @Daryl Dixon! Takk. Hvordan viste du? 1
SVK Skrevet 9. september #21948 Skrevet 9. september (endret) Daryl Dixon skrev (43 minutter siden): Takk. Hvordan viste du? Jeg brukte søkefunksjonen i tråden og søkte på "gratulerer" for jeg visste du hadde blitt gratulert med dagen tidligere år. Jeg mente å huske at du hadde bursdag på høsten så jeg søkte nå på høsten for å finne konkret hvilken dag det var. Egentlig trodde jeg du hadde bursdag i november, så jeg skal ikke skryte på meg perfekt hukommelse. @Rumle gratulerte deg i 2024 så det var hun jeg lærte det av. Endret 9. september av SVK 2
Daryl Dixon Skrevet 9. september Forfatter #21949 Skrevet 9. september Anki-2.0 skrev (3 timer siden): Gratulerer med dagen, @Daryl Dixon! Tusen takk!! Håper du og mannen har det bra! SVK skrev (3 timer siden): Jeg brukte søkefunksjonen i tråden og søkte på "gratulerer" for jeg visste du hadde blitt gratulert med dagen tidligere år. Jeg mente å huske at du hadde bursdag på høsten så jeg søkte nå på høsten for å finne konkret hvilken dag det var. Egentlig trodde jeg du hadde bursdag i november, så jeg skal ikke skryte på meg perfekt hukommelse. @Rumle gratulerte deg i 2024 så det var hun jeg lærte det av. Wow! Du går all in! Imponerende! Da må jeg takke ekstra mye, og servere en kake til alle. Ekstra stort stykke til deg, bursdagsdetektiven! Detektivkake passer vel bra. 1
SVK Skrevet 9. september #21950 Skrevet 9. september Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Wow! Du går all in! Imponerende! Da må jeg takke ekstra mye, og servere en kake til alle. Ekstra stort stykke til deg, bursdagsdetektiven! Detektivkake passer vel bra. Takk! 2
Daryl Dixon Skrevet 9. september Forfatter #21952 Skrevet 9. september Sola de skrev (2 timer siden): Gratulerer så mye med dagen DD Takk takk! oh smash! Det liker jeg! 1
Rumle Skrevet 9. september #21954 Skrevet 9. september SVK skrev (12 timer siden): Jeg brukte søkefunksjonen i tråden og søkte på "gratulerer" for jeg visste du hadde blitt gratulert med dagen tidligere år. Jeg mente å huske at du hadde bursdag på høsten så jeg søkte nå på høsten for å finne konkret hvilken dag det var. Egentlig trodde jeg du hadde bursdag i november, så jeg skal ikke skryte på meg perfekt hukommelse. @Rumle gratulerte deg i 2024 så det var hun jeg lærte det av. Imponerende innsats! 1
Daryl Dixon Skrevet 9. september Forfatter #21955 Skrevet 9. september Rumle skrev (46 minutter siden): Imponerende innsats! Enig! Rumle skrev (47 minutter siden): Gratulerer så mye med dagen, Dixon! Tusen takk Rumlemor! 1
Daryl Dixon Skrevet 10. september Forfatter #21956 Skrevet 10. september Verdensdagen for selvmordsforebygging i dag. 3
SVK Skrevet 10. september #21957 Skrevet 10. september Daryl Dixon skrev (26 minutter siden): Verdensdagen for selvmordsforebygging i dag. 2
Purple_Pixiedust Skrevet 11. september #21958 Skrevet 11. september Gratulerer med overstått bursdag. Ja verdensdagen for selvmordsforebygging er en dag vedt å markere. 2
Daryl Dixon Skrevet 11. september Forfatter #21959 Skrevet 11. september Purple_Pixiedust skrev (23 minutter siden): Gratulerer med overstått bursdag. Ja verdensdagen for selvmordsforebygging er en dag vedt å markere. Tusen takk. Enig i det. Er du hjemme nå om dagen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå