Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kommet dit at jeg gikk å lette etter brillene mine, mens jeg hadde dem på hodet.

Fant dem til slutt da. 🤓

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Daryl Dixon skrev (På 26.7.2025 den 10.05):

God helg alle.

@SVK Kom til å tenke på deg i dag, hvordan går det med prosjektet om å bøye seg og ta på tærne?

God helg! 

Litt flaut å innrømme, men jeg har ikke tøyd ut siden sist. Så da jeg så kommentaren din så turte jeg ikke svare deg før jeg hadde tøyd ut to dager på rad.  Så nå har jeg tøyd ut to dager på rad.  Så  nå er målet å tøye ut  ett minutt på hvert ben hver dag i 30 dager. Håper at det at det kun er snakk om 2 minutter per dag vil gjøre det lettere å få gjennomført det. 

Takk for at du spurte meg for det hjalp med motivasjonen. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (46 minutter siden):

God helg! 

Litt flaut å innrømme, men jeg har ikke tøyd ut siden sist. Så da jeg så kommentaren din så turte jeg ikke svare deg før jeg hadde tøyd ut to dager på rad.  Så nå har jeg tøyd ut to dager på rad.  Så  nå er målet å tøye ut  ett minutt på hvert ben hver dag i 30 dager. Håper at det at det kun er snakk om 2 minutter per dag vil gjøre det lettere å få gjennomført det. 

Takk for at du spurte meg for det hjalp med motivasjonen. 

Nei, du da! :ler: Turte du ikke svare? Du hadde jo ikke fått kjeft akkurat. Jeg er kongen av å sette meg mål som jeg ikke følger opp, så ingen formaninger her fra, men fint å hjelpe på motivasjonen da. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Daryl Dixon skrev (På 27.7.2025 den 18.48):

Nei, du da! :ler: Turte du ikke svare? Du hadde jo ikke fått kjeft akkurat. Jeg er kongen av å sette meg mål som jeg ikke følger opp, så ingen formaninger her fra, men fint å hjelpe på motivasjonen da. 

Er kongen av å sette mål jeg ikke følger opp jeg også. Det var også derfor jeg skrev på Kvinneguiden at jeg skulle tøye ut, for å forplikte meg mer enn om jeg kun sa det til meg selv. Så det var meningen da jeg skrev om å tøye ut at jeg skulle føle det flaut om jeg ikke fulgte opp planen. Nå gikk det ikke så bra siden jeg droppet å tøye ut frem til sist lørdag. Men etter du skrev innlegget ditt så har jeg tøyd ut 3 dager på rad og jeg hadde ikke tøyd ut om ikke du skrev innlegget ditt.  Så det funker litt likevel. 

Så er ikke det at jeg trodde du ville gi meg kjeft eller noe.

Jeg har også en balkong hvor malingen var slitt enkelt steder. Hadde utsatt å fikse det i lang tid og fikk først fikset det da jeg inviterte noen  på besøk tidligere i sommer.  Da var det ikke like lett å utsette å male siden det var noen som ville se at det var slitt.  For meg er det at noen ser om jobben er gjort  eneste måten jeg får ting gjort på og at jeg ikke utsetter i det uendelige.  

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Er kongen av å sette mål jeg ikke følger opp jeg også. Det var også derfor jeg skrev på Kvinneguiden at jeg skulle tøye ut, for å forplikte meg mer enn om jeg kun sa det til meg selv. Så det var meningen da jeg skrev om å tøye ut at jeg skulle føle det flaut om jeg ikke fulgte opp planen. Nå gikk det ikke så bra siden jeg droppet å tøye ut frem til sist lørdag. Men etter du skrev innlegget ditt så har jeg tøyd ut 3 dager på rad og jeg hadde ikke tøyd ut om ikke du skrev innlegget ditt.  Så det funker litt likevel. 

Så er ikke det at jeg trodde du ville gi meg kjeft eller noe.

Jeg har også en balkong hvor malingen var slitt enkelt steder. Hadde utsatt å fikse det i lang tid og fikk først fikset det da jeg inviterte noen  på besøk tidligere i sommer.  Da var det ikke like lett å utsette å male siden det var noen som ville se at det var slitt.  For meg er det at noen ser om jobben er gjort  eneste måten jeg får ting gjort på og at jeg ikke utsetter i det uendelige.  

Motivasjon er motivasjon. Jobber du bedt under press du da?

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (På 28.7.2025 den 21.22):

Motivasjon er motivasjon. Jobber du bedt under press du da?

Om du med press tenker på å kun klare å gjøre oppgaven i siste liten så føler jeg det problemet er størst om det er oppgaver jeg tror er vanskelige og jeg er usikker på om jeg klarer dem. 

Hvordan er det med deg?

• Hjerte 2
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (På 12.7.2025 den 13.30):

Masse tusen takk alle sammen for støtten og heiingen, har hodet litt under vann så har ikke fått svart, men snart er jeg i mål. God helg der dere er! :blomst:

Hvordan gikk det med flyttingen? Og hvordan er den nye boligen?

Skrevet
SVK skrev (2 timer siden):

Om du med press tenker på å kun klare å gjøre oppgaven i siste liten så føler jeg det problemet er størst om det er oppgaver jeg tror er vanskelige og jeg er usikker på om jeg klarer dem. 

Hvordan er det med deg?

Kan nok vente helt til siste stund med noe før jeg starter, var veldig systematisk og gjorde ting i god tid før.

• Hjerte 1
Skrevet

Har funnet en guilty pleasure på insta. En fyr som oppdaget at det var et vindu i hans nye hus som han ikke fant fra innsiden. Jeg begynte å følge med, og etter et par videoer så er det jo bare tull! Men jeg ser på lell! Han legger inn med vilje feil ord som folk reagerer på, og hører hvisking i bakgrunnen når han kommer seg inn i rommet. Og da må han gjennom en kommode... Og så klart, der er det ting strevet på veggene, en sånn djeveldyrke-stjerne osv. Og når han finner vinduet, så ser han et hus i hagen han ikke har sett før. Som absolutt burde ses dra de andre vinduene. Nå har han kommet dit(mange videoer og laaaangsom fremgang), at han han kommet til huset. Og man skimter beina til en person der inne, det ser ikke han. Og jeg fortsetter å se på, og underholdes av måten han dramatiserer. Og innrømme at jeg er litt rett for jump scare hver gang. Men det tror jeg ikke er stilen hans.

Det lukter forresten ikke godt inne her nå, jeg har kokt kraft på rekeskall. 🦐

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Kan nok vente helt til siste stund med noe før jeg starter, var veldig systematisk og gjorde ting i god tid før.

Skjønner. Tror jeg aldri har vært  flink med å  å få gjort ting. Men det går litt lettere etter jeg  fant ut at jeg må forplikte meg overfor andre for at jeg skal få noe gjort.

• Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Skjønner. Tror jeg aldri har vært  flink med å  å få gjort ting. Men det går litt lettere etter jeg  fant ut at jeg må forplikte meg overfor andre for at jeg skal få noe gjort.

Forstår. Veldig greit å gjøre som du sa da, skrive det et sted hvor det følges opp . 

• Hjerte 1
Skrevet

Den steinen din. Har du fått den hjem enda? Kom til å tenke på deg og den, da jeg så på noen fine steiner utenfor her. 

• Hjerte 2
Skrevet
Sola de skrev (3 timer siden):

Den steinen din. Har du fått den hjem enda? Kom til å tenke på deg og den, da jeg så på noen fine steiner utenfor her. 

Den ligger i bedet! :jepp: Glemte helt at jeg hadde skrevet om den! Men den er der.

Hvordan går det med deg?

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Den ligger i bedet! :jepp: Glemte helt at jeg hadde skrevet om den! Men den er der.

Hvordan går det med deg?

Endelig kom den hjem :nikke: 🪨 

Går ok med meg  :sol: Hvordan er det med deg og dine? 

• Hjerte 2
Skrevet
Sola de skrev (7 timer siden):

Endelig kom den hjem :nikke: 🪨 

Går ok med meg  :sol: Hvordan er det med deg og dine? 

Ja, heldige gråstein som fikk stå mellom vakre blomster.

Med mine er det bra, de jeg bor med jobber mye av sommeren. Og jeg har det bra, akkurat nå koser jeg meg med regnvær og en haifilm. 🦈

• Hjerte 1
Skrevet

Screenshot_20250806_121434_Instagram.thumb.jpg.26cfa37f2e1a57108eb6132ce2bccbcb.jpg

En god 4er i dag. 

Andre?

• Hjerte 1
Skrevet

Kan man veksle mellom 4 og 9? En nier her jeg sitter nå, men har vel vært 4 sånn ca ellers i dag. 

• Hjerte 2
Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Kan man veksle mellom 4 og 9? En nier her jeg sitter nå, men har vel vært 4 sånn ca ellers i dag. 

Så klart! Har du vært innom alle på tur til 9, eller gikk det bare rett fra 4 til 9?

Rumle skrev (1 time siden):

Helt klar 5er her :jepp:

Litt skeiv i maska, men smiler fortsatt?

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (39 minutter siden):

Så klart! Har du vært innom alle på tur til 9, eller gikk det bare rett fra 4 til 9?

Litt skeiv i maska, men smiler fortsatt?

Nettopp! :ler:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...