Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (6 minutter siden):

Jeg kjøpte sandwich is I går. Var sikkert sånn 20 is I pakken. 😅 Trodde ikke det var såpass mye i én pakke. 😂

Trodde det var 6 i pakken jeg. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

God helg i varmen. Hvor mange is går det med om dagen? 

God helg! :)  Har alle dere andre det også grusomt varmt? (Ja, jeg synes det er _for_ varmt akkurat nå) 

Har ikke spist mange is her i det siste, men drikke går det nok av for tida. Må få kommet meg ut i morgen og kjøpt is. Den eneste isen vi har nå er strawberry daiquiri, men akkurat nå frister det litt.

Planer for helga, noen?

• Hjerte 2
Skrevet
Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Trodde det var 6 i pakken jeg. :ler:

Ja samme her. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Anki-2.0 skrev (2 timer siden):

God helg! :)  Har alle dere andre det også grusomt varmt? (Ja, jeg synes det er _for_ varmt akkurat nå) 

Har ikke spist mange is her i det siste, men drikke går det nok av for tida. Må få kommet meg ut i morgen og kjøpt is. Den eneste isen vi har nå er strawberry daiquiri, men akkurat nå frister det litt.

Planer for helga, noen?

Ja, dere trenger litt is i hverdagen synes jeg! Veldig varmt her og. Går det greit med dere? Fungerer det med ny dose tabletter?

Ingen konkrete planer her. Hos deg?

Skrevet
Daryl Dixon skrev (15 minutter siden):

Ja, dere trenger litt is i hverdagen synes jeg! Veldig varmt her og. Går det greit med dere? Fungerer det med ny dose tabletter?

Jeg har ikke fått noe nytt krampeanfall i hvert fall, men fikk 2 mindre anfall i går på butikken og her hjemme. Har ikke lagt noen planer for helga her heller.

• Hjerte 1
Skrevet
Anki-2.0 skrev (59 minutter siden):

Jeg har ikke fått noe nytt krampeanfall i hvert fall, men fikk 2 mindre anfall i går på butikken og her hjemme. Har ikke lagt noen planer for helga her heller.

Høres så ubehagelig ut å ha det sånn. :klem: Kunne ønske noe hjalp!

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har fullført sesong 1 og 2 av britiske forræder! Jeg ble like engasjert av det som av norske versjonen og av spillet! Nå har jeg ikke noe å se på på kvelden. Så da tvinner jeg tomler. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Jeg har fullført sesong 1 og 2 av britiske forræder! Jeg ble like engasjert av det som av norske versjonen og av spillet! Nå har jeg ikke noe å se på på kvelden. Så da tvinner jeg tomler. 

Jeg så sesong 1 av britiske forræder denne uka - synes den var veldig bra. Skal sette i gang og se sesong 2 i morgen, tenker jeg. :)

• Hjerte 2
Skrevet
Anki-2.0 skrev (3 minutter siden):

Jeg så sesong 1 av britiske forræder denne uka - synes den var veldig bra. Skal sette i gang og se sesong 2 i morgen, tenker jeg. :)

Jeg likte det veldig godt! Og deilig å slippe å vente en uke på neste episode.

• Hjerte 1
Skrevet

I vår og tidlig sommer var hegg og rogn angrepet av heggspinnmøll, larver som spiste opp bladene, og trærne var fullt, FULLT av ekle larver. En ble med i pelsen til katten og havnet i sengen min! Null katt i sengen etter det. Men, nå har de klekket og blitt til tusenvis av hvite sommerfugler. Det er pent å se på at de flyr og leker, de pollinerer og noen er mat til småfuglene. Et lite naturkinderegg.

Jeg går jo tur på en traktorvei mellom åkre. Nå er kornet halveis modent, begynner å bli gult, men fortsatt grønt noen steder, langs vegen vokser det flust med markblomster, og det flakser så ekstremt mange sommerfugler der. De leker og koser seg, prøvde å filme 4stk, men de fløy høyere og høyere, jeg ble blendet av sola før jeg ble svimmel av å se opp, så droppet det. 

• Hjerte 2
Skrevet
Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

Apropos is. Jeg fant ut jeg skulle kjøpe fra isbilen. Tenkte det var sånn 10 is I boksen, men nei, det var mer sånn 25 stk. Hvordan skal jeg få spist opp alle. 😂

• Hjerte 2
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden):

Apropos is. Jeg fant ut jeg skulle kjøpe fra isbilen. Tenkte det var sånn 10 is I boksen, men nei, det var mer sånn 25 stk. Hvordan skal jeg få spist opp alle. 😂

2 om dagen, så plutselig er du tom! :nikke:

Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

2 om dagen, så plutselig er du tom! :nikke:

Hehe ja. Så overvektig som jeg er per nå (shit-medisiner) så er ikke det det lureste. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Anki-2.0 skrev (23 timer siden):

Planer for helga, noen?

Hei og god helg til alle herfra og :blomst2:

Det er aaaaltfor varmt om dagen! I morgen er det meldt 32 grader her, kan ikke huske sist det har vært så varmt :( 

ingen planer her, bare å komme meg gjennom varmen egentlig. Hvordan går det med deg, har du fått kjøpt inn is? :)

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

I vår og tidlig sommer var hegg og rogn angrepet av heggspinnmøll, larver som spiste opp bladene, og trærne var fullt, FULLT av ekle larver. En ble med i pelsen til katten og havnet i sengen min! Null katt i sengen etter det. Men, nå har de klekket og blitt til tusenvis av hvite sommerfugler. Det er pent å se på at de flyr og leker, de pollinerer og noen er mat til småfuglene. Et lite naturkinderegg.

Jeg går jo tur på en traktorvei mellom åkre. Nå er kornet halveis modent, begynner å bli gult, men fortsatt grønt noen steder, langs vegen vokser det flust med markblomster, og det flakser så ekstremt mange sommerfugler der. De leker og koser seg, prøvde å filme 4stk, men de fløy høyere og høyere, jeg ble blendet av sola før jeg ble svimmel av å se opp, så droppet det. 

Høres helt nydelig ut med hvite sommerfugler overalt! 😍

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (55 minutter siden):

Hei og god helg til alle herfra og :blomst2:

Det er aaaaltfor varmt om dagen! I morgen er det meldt 32 grader her, kan ikke huske sist det har vært så varmt :( 

ingen planer her, bare å komme meg gjennom varmen egentlig. Hvordan går det med deg, har du fått kjøpt inn is? :)

Høres helt nydelig ut med hvite sommerfugler overalt! 😍

Jepp, jeg fikk kjøpt is. Må nok ha en etter hvert, for det er varmt her. 26,5 grader inne i stua selv om vi har varmepumpe i gangen og 2 vifter stående på her inne. Ute er det helt sykt varmt.  Ha en fin lørdagskveld :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Anki-2.0 skrev (48 minutter siden):

Jepp, jeg fikk kjøpt is. Må nok ha en etter hvert, for det er varmt her. 26,5 grader inne i stua selv om vi har varmepumpe i gangen og 2 vifter stående på her inne. Ute er det helt sykt varmt.  Ha en fin lørdagskveld :) 

Altfor varmt! Men, bra dere har varmepumpe! :jepp: Og bra du har fått tak i is! Blir nok det her og :nikke:

God lørdagskveld! 😊

• Hjerte 1
Skrevet

God helg alle.

@SVK Kom til å tenke på deg i dag, hvordan går det med prosjektet om å bøye seg og ta på tærne?

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

God helg alle.

@SVK Kom til å tenke på deg i dag, hvordan går det med prosjektet om å bøye seg og ta på tærne?

God helg herfra og :blomst2:

Her har endelig varmen begynt å avta noe, selv om den stadig sitter igjen endel i huset. Hvordan er det hos dere andre her inne? Føler virkelig med de som fremdeles har skikkelig høye temperaturer (og misliker det like mye som meg! :ler:)

Håper alle har det bra der dere er uansett :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet

God helg, alle sammen! :) Håper dere har det bra. :klem3:

• Hjerte 2
Skrevet

God helg fra meg også. 😊

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...