Purple_Pixiedust Skrevet 5. juli #21841 Skrevet 5. juli Daryl Dixon skrev (1 time siden): Blir det stor feiring? Rundt tall? Er det operasjon fordi noe gikk galt? Kjipt å få sommeren redusert da. Går det greit utenom det? Nei han blir 59 tror jeg. Er faktisk ikke sikker. Det er bare grilling med nærmeste familie. Joda det går nå ellers greit. 1
Rumle Skrevet 5. juli #21842 Skrevet 5. juli God helg og god sommer herfra og Føler med deg @Rainstorm2.0 Har du noen som kan hjelpe deg, kanskje? Lykke til uansett Fortsatt god bedring til dere begge @Anki- @Anki-2.0 (fikk ikke bort den feil-taggingen!) 1
Anki-2.0 Skrevet 5. juli #21843 Skrevet 5. juli Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Nå ble jeg nysgjerrig når du prater på bilde osv. Men helt ærlig, høres skikkelig vondt ut. Hvordan takler han det ellers? Kommer det til å påvirke balansen hans? Håper virkelig det gror nå, så han slipper videre operasjon. Og at du slipper stress og bekymring! ❤️❤️ Vært dårlig til å følge opp tråden jeg. Får begynne med å si god sommer! Er det feriestemning for folk? Noen som har badet ute enda? Jeg har vært på hyttetur med mange mennesker, mandag til i går. Var godt med fjellluft. Blir ikke så mye ferieturer ellers, SB har ikke så mye ferie etter å ha startet opp ny jobb i år, og mye å ta tak i. Men jeg skal klare å kose meg lell jeg. Blir en rolig helg nå hvertfall. God helg alle sammen! God sommer, alle sammen! (Fikk ikke vært innom her i går og ønsket god helg) Mannen min takler det overraskende bra. Heldigvis er det bare ene tåa pluss et godt stykke innover på foten som har blitt fjernet, men såret begynner å se en del bedre ut nå selv om det er like åpent ennå. Vi er heldige og har fått hjemmesykepleier til å komme hjem hit og rense såret, mye fordi vi bor i andre etasje, og han ikke skal belaste høyre foten. Var på sykehuset for sårstell og sjekk i går, og hun som ordnet det sa at det så mye friskere ut. Det kommer nok ikke til å påvirke balansen hans, og vi håper at det ikke vil bli nødvendig med ny operasjon. Har ikke blitt noe bading ute her, og blir nok neppe det i år heller. Feriestemningen er ikke tilstede her, sikkert fordi vi ikke får tatt oss noen tur vekk i sommer, men vi skal nyte tida her hjemme så godt som mulig. Hyttetur hørtes kjempekos ut. Ha en fortsatt god helg, alle sammen! 2
Sola de Skrevet 6. juli #21844 Skrevet 6. juli Daryl Dixon skrev (På 5.7.2025 den 8.52): Skal du selge unna mye? I såfall, hvordan går det? Veldig lurt å selge det man ikke trenger. Eller gi bort om det ikke er så mye verdier. Jeg har gitt bort mye jeg ikke vil ha lenger, har alltid vært interesserte. Fint med gjenbruk. En gang skulle jeg gi bort et skap, et stort som ikke tålte så godt å bli demontert og satt sammen igjen, så skrev at det burde fraktes helt. Kom noen i en liten opel corsa og uten tilhenger. 🫥 Nå ble jeg nysgjerrig når du prater på bilde osv. Men helt ærlig, høres skikkelig vondt ut. Hvordan takler han det ellers? Kommer det til å påvirke balansen hans? Håper virkelig det gror nå, så han slipper videre operasjon. Og at du slipper stress og bekymring! ❤️❤️ Vært dårlig til å følge opp tråden jeg. Får begynne med å si god sommer! Er det feriestemning for folk? Noen som har badet ute enda? Jeg har vært på hyttetur med mange mennesker, mandag til i går. Var godt med fjellluft. Blir ikke så mye ferieturer ellers, SB har ikke så mye ferie etter å ha startet opp ny jobb i år, og mye å ta tak i. Men jeg skal klare å kose meg lell jeg. Blir en rolig helg nå hvertfall. God helg alle sammen! God helg og god sommer DD Har ikke badet. Blir nok ikke i år heller. Synes sommeren så langt har vært heller kald. Har varme på inne, så heller kjølig. Så kos med hyttetur! Er så kjekt! Friskere luft enn i fjellheimen får man ikke Rainstorm2.0 skrev (21 timer siden): God helg og god sommer! Kjekt med hyttetur. 😎 Finn gi bort er en "trip" 😂 Ønsker å bli kvitt litt, er ikke så mye, 20 ting til sammen ca. fått ut sånn 6 ting, har en uke til på meg. Flytter i midten av juli. Det er komboen av alt som ikke går bra. 🫣🤯 Å være kronisk syk burde komme med en advarsel mot flytting. Hjernen min er jo helt fritert og jeg skjønner ikke hva jeg driver med. Har inntrykk av at å flytte ut er noe de aller fleste misliker? Men sist jeg flyttet slet jeg ikke med utmattelse og hjernetåken og alt som kommer med. Så jeg undervurderte hva dette ville kreve. Så nå har kroppen fått ørebetennelse og reflux for å si fra at "dette går ikke bra" 😂😭 Please fortell meg at dette kan gå bra og at jeg greier vanskelige ting, jeg trenger at noen har litt troa for nå holder jeg på å miste den, setter pris på litt heiing. ❤️ Over og ut fra min meltdown. Flytting er slitsomt. Lykke til med flyttingen! Jeg flyttet før jul og det var svært strevsomt. Sliter veldig på kroppen. Om du har noen som kan hjelpe deg med nedpakkingen og flyttingen så anbefales det. Jeg var helt skutt i flere uker etter flyttingen. Man har ofte så mange flere ting enn man tror. En befriende følelse med alt man blir kvitt. Anki-2.0 skrev (13 timer siden): God sommer, alle sammen! (Fikk ikke vært innom her i går og ønsket god helg) Mannen min takler det overraskende bra. Heldigvis er det bare ene tåa pluss et godt stykke innover på foten som har blitt fjernet, men såret begynner å se en del bedre ut nå selv om det er like åpent ennå. Vi er heldige og har fått hjemmesykepleier til å komme hjem hit og rense såret, mye fordi vi bor i andre etasje, og han ikke skal belaste høyre foten. Var på sykehuset for sårstell og sjekk i går, og hun som ordnet det sa at det så mye friskere ut. Det kommer nok ikke til å påvirke balansen hans, og vi håper at det ikke vil bli nødvendig med ny operasjon. Har ikke blitt noe bading ute her, og blir nok neppe det i år heller. Feriestemningen er ikke tilstede her, sikkert fordi vi ikke får tatt oss noen tur vekk i sommer, men vi skal nyte tida her hjemme så godt som mulig. Hyttetur hørtes kjempekos ut. Ha en fortsatt god helg, alle sammen! God bedring til mannen din. 🙏 God helg 1
Daryl Dixon Skrevet 6. juli Forfatter #21845 Skrevet 6. juli Sola de skrev (57 minutter siden): God helg og god sommer DD Har ikke badet. Blir nok ikke i år heller. Synes sommeren så langt har vært heller kald. Har varme på inne, så heller kjølig. Så kos med hyttetur! Er så kjekt! Friskere luft enn i fjellheimen får man ikke God helg Vært litt kjølig, ja. Mye vind her. Skal du være hjemme i sommer?
SVK Skrevet 6. juli #21846 Skrevet 6. juli (endret) Rainstorm2.0 skrev (På 5.7.2025 den 13.31): God helg og god sommer! Kjekt med hyttetur. 😎 Finn gi bort er en "trip" 😂 Ønsker å bli kvitt litt, er ikke så mye, 20 ting til sammen ca. fått ut sånn 6 ting, har en uke til på meg. Flytter i midten av juli. Det er komboen av alt som ikke går bra. 🫣🤯 Å være kronisk syk burde komme med en advarsel mot flytting. Hjernen min er jo helt fritert og jeg skjønner ikke hva jeg driver med. Har inntrykk av at å flytte ut er noe de aller fleste misliker? Men sist jeg flyttet slet jeg ikke med utmattelse og hjernetåken og alt som kommer med. Så jeg undervurderte hva dette ville kreve. Så nå har kroppen fått ørebetennelse og reflux for å si fra at "dette går ikke bra" 😂😭 Please fortell meg at dette kan gå bra og at jeg greier vanskelige ting, jeg trenger at noen har litt troa for nå holder jeg på å miste den, setter pris på litt heiing. ❤️ Over og ut fra min meltdown. Huff. Men du har noen til å hjelpe deg med flyttingen? Om ja, kan du få mer hjelp? Hvis nei, kan du få noen til å hjelpe deg? Håper du får mer hjelp og håper du snart blir friskere. Purple_Pixiedust skrev (På 5.7.2025 den 12.29): Jeg skal feire pappa sin bursdag i dag j ferieboligen hans. Ellers er det veldig rolig. Jeg venter egentlig bare på høsten. skal både opereres og legges inn for å bytte en medisin. Er immobil så får ikke nytt sommeren så mye som jeg hadde ønsket. Håper det snart ordner seg slik at du slipper å få flere av disse innleggelsene. Anki-2.0 skrev (18 timer siden): God sommer, alle sammen! (Fikk ikke vært innom her i går og ønsket god helg) Mannen min takler det overraskende bra. Heldigvis er det bare ene tåa pluss et godt stykke innover på foten som har blitt fjernet, men såret begynner å se en del bedre ut nå selv om det er like åpent ennå. Vi er heldige og har fått hjemmesykepleier til å komme hjem hit og rense såret, mye fordi vi bor i andre etasje, og han ikke skal belaste høyre foten. Var på sykehuset for sårstell og sjekk i går, og hun som ordnet det sa at det så mye friskere ut. Det kommer nok ikke til å påvirke balansen hans, og vi håper at det ikke vil bli nødvendig med ny operasjon. Har ikke blitt noe bading ute her, og blir nok neppe det i år heller. Feriestemningen er ikke tilstede her, sikkert fordi vi ikke får tatt oss noen tur vekk i sommer, men vi skal nyte tida her hjemme så godt som mulig. Hyttetur hørtes kjempekos ut. Ha en fortsatt god helg, alle sammen! Så bra at mannen din har blitt bedre og at det ikke vil påvirke balansen hans. Håper han slipper ny operasjon. Håper også at du føler deg bedre i lungene nå enn forrige uke. Endret 6. juli av SVK 1 1
Daryl Dixon Skrevet 6. juli Forfatter #21847 Skrevet 6. juli Anki-2.0 skrev (19 timer siden): God sommer, alle sammen! (Fikk ikke vært innom her i går og ønsket god helg) Mannen min takler det overraskende bra. Heldigvis er det bare ene tåa pluss et godt stykke innover på foten som har blitt fjernet, men såret begynner å se en del bedre ut nå selv om det er like åpent ennå. Vi er heldige og har fått hjemmesykepleier til å komme hjem hit og rense såret, mye fordi vi bor i andre etasje, og han ikke skal belaste høyre foten. Var på sykehuset for sårstell og sjekk i går, og hun som ordnet det sa at det så mye friskere ut. Det kommer nok ikke til å påvirke balansen hans, og vi håper at det ikke vil bli nødvendig med ny operasjon. Har ikke blitt noe bading ute her, og blir nok neppe det i år heller. Feriestemningen er ikke tilstede her, sikkert fordi vi ikke får tatt oss noen tur vekk i sommer, men vi skal nyte tida her hjemme så godt som mulig. Hyttetur hørtes kjempekos ut. Ha en fortsatt god helg, alle sammen! Så fint det er på bedringens veg! Det er godt å få litt kyndig hjelp, har god erfaring med hjemmetjenesten, så håper dere får god hjelp. 1
Sola de Skrevet 7. juli #21848 Skrevet 7. juli Daryl Dixon skrev (På 6.7.2025 den 11.57): Vært litt kjølig, ja. Mye vind her. Skal du være hjemme i sommer? Ja blir hjemme. Fine med å være singel og barnløs, er at man slipper å forholde seg til skoleferier og slikt Pleier/ pleide å reise vekk om vinteren/ våren og høsten. Superhete somre er ikke noe for meg. 1
Anki-2.0 Skrevet 11. juli #21849 Skrevet 11. juli God helg, alle sammen! Håper det står bra til med dere. 2
Daryl Dixon Skrevet 12. juli Forfatter #21850 Skrevet 12. juli Anki-2.0 skrev (9 timer siden): God helg, alle sammen! Håper det står bra til med dere. God helg! Går det stadig framover med dere? 1
Rainstorm2.0 Skrevet 12. juli #21851 Skrevet 12. juli Masse tusen takk alle sammen for støtten og heiingen, har hodet litt under vann så har ikke fått svart, men snart er jeg i mål. God helg der dere er! 2
Anki-2.0 Skrevet 12. juli #21852 Skrevet 12. juli Daryl Dixon skrev (4 timer siden): God helg! Går det stadig framover med dere? Det er egentlig bare å ta tida til hjelp og å holde foten så mye høyt som mulig for mannen min, og det kommer til å ta lang tid før såret gror bra nok, til nå er det bare et krater i foten hans. Jeg har begynt å få epilepsianfall igjen hver eneste dag nå, og får ikke tak i nevrologen min eller noen av de på SSE siden de er stengt hele juli. Har måttet ta i mot hjelp fra mora mi til en del ting, og vi har også måttet skaffe vaskehjelp fra jeg kom hjem fra sykehuset. Men sånn utenom det går det greit 3
Rumle Skrevet 12. juli #21853 Skrevet 12. juli God helg til alle herfra og Håper alle har det bra i varmen 🌴🌞 1
Daryl Dixon Skrevet 15. juli Forfatter #21855 Skrevet 15. juli Rainstorm2.0 skrev (På 12.7.2025 den 13.30): Masse tusen takk alle sammen for støtten og heiingen, har hodet litt under vann så har ikke fått svart, men snart er jeg i mål. God helg der dere er! Godt du snart er i mål! Anki-2.0 skrev (På 12.7.2025 den 14.09): Det er egentlig bare å ta tida til hjelp og å holde foten så mye høyt som mulig for mannen min, og det kommer til å ta lang tid før såret gror bra nok, til nå er det bare et krater i foten hans. Jeg har begynt å få epilepsianfall igjen hver eneste dag nå, og får ikke tak i nevrologen min eller noen av de på SSE siden de er stengt hele juli. Har måttet ta i mot hjelp fra mora mi til en del ting, og vi har også måttet skaffe vaskehjelp fra jeg kom hjem fra sykehuset. Men sånn utenom det går det greit Uff, skjønner! Da blir juli lang. 1
SVK Skrevet 16. juli #21856 Skrevet 16. juli (endret) Rainstorm2.0 skrev (På 12.7.2025 den 13.30): Masse tusen takk alle sammen for støtten og heiingen, har hodet litt under vann så har ikke fått svart, men snart er jeg i mål. God helg der dere er! Hvordan går det nå? Anki-2.0 skrev (På 12.7.2025 den 14.09): Det er egentlig bare å ta tida til hjelp og å holde foten så mye høyt som mulig for mannen min, og det kommer til å ta lang tid før såret gror bra nok, til nå er det bare et krater i foten hans. Jeg har begynt å få epilepsianfall igjen hver eneste dag nå, og får ikke tak i nevrologen min eller noen av de på SSE siden de er stengt hele juli. Har måttet ta i mot hjelp fra mora mi til en del ting, og vi har også måttet skaffe vaskehjelp fra jeg kom hjem fra sykehuset. Men sånn utenom det går det greit Finnes det ingen former for akutt-hjelp du kan be om? Skjønner at også nevrologer må få ha sommerferie, men synes det er en dårlig ordning når absolutt alle tar ferie i hele juli. Endret 16. juli av SVK
Anki-2.0 Skrevet 16. juli #21857 Skrevet 16. juli SVK skrev (21 minutter siden): Hvordan går det nå? Finnes det ingen former for akutt-hjelp du kan be om? Skjønner at også nevrologer må få ha sommerferie, men synes det er en dårlig ordning når absolutt alle tar ferie i hele juli. Jeg var til time hos fastlegen min på mandag for å spørre ham om jeg kunne gå opp igjen en halv tablett av den typen jeg hadde trappet ned på i slutten av juni, og det kunne jeg heldigvis. Så får jeg heller ta det opp med nevrologen min når han er tilbake i august. Jeg føler meg skikkelig mørbanket fremdeles, men det går vel over innen et par dager i hvert fall.
SVK Skrevet 16. juli #21858 Skrevet 16. juli (endret) Anki-2.0 skrev (28 minutter siden): Jeg var til time hos fastlegen min på mandag for å spørre ham om jeg kunne gå opp igjen en halv tablett av den typen jeg hadde trappet ned på i slutten av juni, og det kunne jeg heldigvis. Så får jeg heller ta det opp med nevrologen min når han er tilbake i august. Jeg føler meg skikkelig mørbanket fremdeles, men det går vel over innen et par dager i hvert fall. Takk for svar. Jeg har ikke noe kunnskap om epilepsi, men bra fastlegen var på jobb og at han kunne øke dosen din. Håper det hjelper noe selv om du fortsatt føler deg skikkelig mørbanket. Håper også at ting fungerer bra med vaskehjelpen dere har. Både mine foreldre og besteforeldre har hatt vaskehjelp, men de har vært uheldig med vaskehjelpen hvor vaskehjelpen verken vasket ordentlig eller kom til avtalt tid. Vet ikke om foreldrene og besteforeldrene mine var uheldige eller om det er vanskelig å få tak i god vaskehjelp. Tolket innlegget ditt sånn at vaskehjelpen er en annen person enn moren din. Endret 16. juli av SVK
Daryl Dixon Skrevet 18. juli Forfatter #21859 Skrevet 18. juli God helg i varmen. Hvor mange is går det med om dagen? 1
Purple_Pixiedust Skrevet 18. juli #21860 Skrevet 18. juli Daryl Dixon skrev (19 minutter siden): God helg i varmen. Hvor mange is går det med om dagen? Jeg kjøpte sandwich is I går. Var sikkert sånn 20 is I pakken. 😅 Trodde ikke det var såpass mye i én pakke. 😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå