Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (11 timer siden):

❤️ Guri meg, sender dere begge gode tanker og håper på alt det beste. 

I går ettermiddag/kveld ble han endelig operert. Skal besøke ham etterpå ❤️ 

• Hjerte 3
Skrevet
Anki-2.0 skrev (20 minutter siden):

♥️

• Hjerte 2
Skrevet
Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

Så bra! Får tro det holder etter denne operasjonen. 

❤️

• Hjerte 1
Skrevet

FB_IMG_1750669979567.thumb.jpg.fb66f38fdf96ceef79796fe0b24ed480.jpg

• Hjerte 2
Skrevet

FB_IMG_1751015061334.thumb.jpg.a3f064ddf8a80e2703beca4c4a641016.jpg

• Hjerte 2
Skrevet

God helg.

Hvordan har folk her det egentlig? 

• Hjerte 3
Skrevet

God helg! 

Jeg føler jeg råtner, håper det er hormonelt, og at det går over i løpet av noen dager til 😂🤞🏻😭 ellers er planen for dagen å legge ut minst 5 ting for salg på finn, forteller dere det så jeg holder meg til det! #sendhelp

Hva med deg Dixy? 

• Hjerte 1
Skrevet
Anki-2.0 skrev (På 23.6.2025 den 7.19):

Håper alt har gått bra nå etter operasjonen og med deg også. ❤️

• Hjerte 3
Skrevet

God helg til alle herfra og :blomst2:

• Hjerte 3
Skrevet

God helg, alle sammen! :) I går ettermiddag kom endelig mannen min hjem fra sykehuset. Det blir lang tid sykemelding på ham, for foten må jo gro, og det vil ta tid. 

• Hjerte 3
Skrevet (endret)
Anki-2.0 skrev (2 timer siden):

God helg, alle sammen! :) I går ettermiddag kom endelig mannen min hjem fra sykehuset. Det blir lang tid sykemelding på ham, for foten må jo gro, og det vil ta tid. 

Bra han har kommet hjem. Leit det tar lang tid å bli frisk. Vet man allerede nå om behandlingen fungerte? Jeg har ikke peiling på slike ting, men så at du fryktet amputasjon. 

Ser nå at du har hatt lungebetennelse og blodpropper. Går det bra med deg nå?

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (16 timer siden):

Bra han har kommet hjem. Leit det tar lang tid å bli frisk. Vet man allerede nå om behandlingen fungerte? Jeg har ikke peiling på slike ting, men så at du fryktet amputasjon. 

Ser nå at du har hatt lungebetennelse og blodpropper. Går det bra med deg nå?

Man vet ikke sikkert hvordan det vil gå med foten hans, han går på antibiotikatabletter, og såret (det er mer enn et sår, mer et dypt hugg i foten, men jeg har helt sikkert ikke lov til å legge ut bilde av det her) skal renses og skiftes bandasje på annenhver/hver tredje dag av hjemmesykepleier. I tillegg skal han følges opp av sykehuset. Er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. 

Det går bedre med meg, men sliter fortsatt med vondt i lungene. Venter på svar på CT-undersøkelsen som ble tatt for litt over ei uke siden, men fikk beskjed fra legekontoret at det kunne ta noen uker å få svar nå i ferietiden. 

Skrevet
Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

Man vet ikke sikkert hvordan det vil gå med foten hans, han går på antibiotikatabletter, og såret (det er mer enn et sår, mer et dypt hugg i foten, men jeg har helt sikkert ikke lov til å legge ut bilde av det her) skal renses og skiftes bandasje på annenhver/hver tredje dag av hjemmesykepleier. I tillegg skal han følges opp av sykehuset. Er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. 

Det går bedre med meg, men sliter fortsatt med vondt i lungene. Venter på svar på CT-undersøkelsen som ble tatt for litt over ei uke siden, men fikk beskjed fra legekontoret at det kunne ta noen uker å få svar nå i ferietiden. 

Huff. Håper denne operasjonen til mannen din ble vellykket.

Håper også at du snart får svar  og at du ikke har flere blodpropper og at du snart slipper å ha vondt i lungene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...