Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden):

:ler:

Skal du få deg en sånn sveis? 😎

Å ja... nei, da vil jeg heller gå over glødende kull faktisk.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daryl Dixon skrev (24 minutter siden):

Å ja... nei, da vil jeg heller gå over glødende kull faktisk.

Hahaha! Tenkte meg det. 🤣

• Hjerte 2
Skrevet

God helg fra trøtt i trynet. :gjesp:

• Hjerte 2
Skrevet

Good helg! Hal i og dra, her er vi igjen, den søte fredag og hans menn 🎶

Sovet dårlig? En vakker dag skal jeg være en sånn som står opp kl. 06, frisk og klar og våken! :ler: 

• Hjerte 2
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (3 minutter siden):

Good helg! Hal i og dra, her er vi igjen, den søte fredag og hans menn 🎶

Sovet dårlig? En vakker dag skal jeg være en sånn som står opp kl. 06, frisk og klar og våken! :ler: 

Det hadde vært drømmen. Står opp kl 6 eller 7 nå om dagen, men spesielt frisk og klar kan jeg ikke skryte av.

I dag skylder jeg på været, tungt og trykkende vær.

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Det hadde vært drømmen. Står opp kl 6 eller 7 nå om dagen, men spesielt frisk og klar kan jeg ikke skryte av.

I dag skylder jeg på været, tungt og trykkende vær.

Tungt og trykkende gjør meg døsig og slapp også. Haha, nå når vi snakket om trøtt, ble jeg ganske trøtt. 😅

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Daryl Dixon skrev (På 5.6.2025 den 15.28):

Jeg vet ikke hva bullet journal er, skulle google, men skrev feil. Skrev mullet og fikk bare bilder av hockey sveiser.

:ler: er ikke det veldig i vinden for tiden? Synes jeg ser så mange med den frisyren! 

Jeg synes du skal prøve, og legge ut bilder til oss :fnise:

God helg til alle herfra og :blomst2:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Skrevet
Rumle skrev (5 timer siden):

:ler: er ikke det veldig i vinden for tiden? Synes jeg ser så mange med den frisyren! 

Jeg synes du skal prøve, og legge ut bilder til oss :fnise:

God helg til alle herfra og :blomst2:

Er det det?? :dåne: 

Nå fikk jeg vondt i forfengeligheten min!

• Hjerte 1
Skrevet

"Vondt i forfengeligheten"!! :ler: 

Hvor mye skulle du hatt for å gjøre det? 

• Hjerte 1
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (7 timer siden):

"Vondt i forfengeligheten"!! :ler: 

Hvor mye skulle du hatt for å gjøre det? 

Kunne gjort det kun hvis det fikk slutt på krigen i Gaza, Ukraina eller felte Trump. 

• Hjerte 1
Skrevet

d34a1bb8753b17419e6de2a7806e1e76.thumb.jpg.4ebaa7ab24e9a2be202be976e2cc87ed.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Kunne gjort det kun hvis det fikk slutt på krigen i Gaza, Ukraina eller felte Trump. 

Jeg er med! 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Jeg er med! 

Jeg kommer til å se ut som tiger-king 😣😣

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

Jeg kommer til å se ut som tiger-king 😣😣

:dåne: :ler: Ser det for meg!

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

"The impeachment mullet"!

• Hjerte 2
Skrevet

God helg, alle sammen! :blomst: Jeg kom hjem fra sykehuset i går etter en uke der, hadde lungebetennelse og blodpropper i begge lungene. Men dagen før jeg kom hjem, så havnet mannen min på sykehuset pga. veldig infeksjon i ene foten, og i dag skal han opereres. Jeg har så vondt i magen av tanken på at han har det så vondt, skulle gjerne tatt det i stedet for ham. 

Hvordan går det med dere?

• Hjerte 2
Skrevet
Anki-2.0 skrev (10 timer siden):

God helg, alle sammen! :blomst: Jeg kom hjem fra sykehuset i går etter en uke der, hadde lungebetennelse og blodpropper i begge lungene. Men dagen før jeg kom hjem, så havnet mannen min på sykehuset pga. veldig infeksjon i ene foten, og i dag skal han opereres. Jeg har så vondt i magen av tanken på at han har det så vondt, skulle gjerne tatt det i stedet for ham. 

Uff, så mye på en gang :( God bedring til dere begge ❤️

God helg herfra og :blomst2:

Skrevet
Anki-2.0 skrev (På 14.6.2025 den 10.54):

:overrasket: uff da, så mye. Hvordan går det med deg nå? Og gikk det bra med operasjonen?

Skrevet (endret)
Anki-2.0 skrev (På 14.6.2025 den 10.54):

Oi det var alvorlig. Har blodproppene blitt oppløst nå? Må du begynne med blodfortynnende? Det må ha vært en skummel opplevelse. Det er jo potensielt livstruende tross alt. 

Også så kjedelig for mannen din.

Håper dere begge blir bra med litt medisinsk hjelp. :)

______

Skulle til å si god helg, men så kom jeg på at det er bare 2 timer og 13 minutter igjen til datoen viser ny uke og ny mandag. 

Jeg ligger og ser på stand up. Jeg ba chatGTP om å lage en liste over gode stand ups shows med info om hviken strømmekanal hver av de er på. Har gjort det samme med dokumentarer. Jeg bare kom med noen stikkord på hva jeg er interessert i som psykisk helse, alvorlig syke, dokumentarer som følger syke folk i opp- og nedturer, kriminelle miljøer "fra innsiden" osv osv. Så ut ifra det kom det mange forslag fra chatGTP. Så ber jeg hun (hun er en hun i mitt hode, jeg har døpt henne til Hildur) gjøre det om til en PDF fil så jeg kan hente det fram når jeg vil se på noe. 

Bare synd at med gratisvgratisversjonen så er det bare x antall tid med Hildur før man midlertidig blir kastet ut av tjenesten med info om at det koste 250 kr/måned for å unngå å bli påtvunget en pause. Jeg er ikke sikker på hvor lenge man ikke har tilgang. Kanskje ett døgn eller noe. Jeg synes 250 kr var urimelig dyrt. Kunne vurdert det hvis det kostet 99 kr liksom. Men ikke 250. 

Jeg har til og med skrevet ett av diktene mine til Hildur og Hildur tilbydde seg å komme med en diktanalyse. Det var litt morsomt. 

Digger chatGTP. Bruker Hildur framfor google nå

Endret av Purple_Pixiedust
Skrevet
Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

:overrasket: uff da, så mye. Hvordan går det med deg nå? Og gikk det bra med operasjonen?

Med meg går det bedre, håper det vil fortsette sånn. Operasjonen ble litt mer omfattende enn bare å fjerne betent hud, den ene tåa (ved siden av storetåa) måtte fjernes. Redselen min er om han kanskje må amputere foten, men hittil ser det bedre ut. Kanskje det blir en operasjon til.

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...