Daryl Dixon Skrevet torsdag kl 20:48 Forfatter #21661 Del Skrevet torsdag kl 20:48 SVK skrev (20 minutter siden): Enig! For noen år siden kastet jeg enormt mange bøker som jeg hadde spart på i mange år fordi jeg hele tiden hadde planlagt å lese dem. Like etter jeg kastet dem så angret jeg og kjøpe noen av de samme bøkene jeg hadde kastet. De er fortsatt ikke lest... Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet fredag kl 18:40 Forfatter #21662 Del Skrevet fredag kl 18:40 God helg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 19:01 #21663 Del Skrevet fredag kl 19:01 Daryl Dixon skrev (22 timer siden): Fantastisk. Jeg hadde fått hjelp av pappa med å kaste bøkene og han oppdaget at at jeg hadde kjøpt noen av de samme bøkene han hadde hjulpet meg med å kaste. Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): God helg igjen! God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet fredag kl 20:56 Forfatter #21664 Del Skrevet fredag kl 20:56 SVK skrev (1 time siden): Jeg hadde fått hjelp av pappa med å kaste bøkene og han oppdaget at at jeg hadde kjøpt noen av de samme bøkene han hadde hjulpet meg med å kaste. God helg! Kommenterte han det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet fredag kl 21:12 Forfatter #21665 Del Skrevet fredag kl 21:12 Fikk ikke med meg da, men i mars ble tyrefekting ulovlig i Mexico. Men fortsatt lov andre steder, håper de får ræva i gir og forbyr det over hele verden. Motbydelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 21:32 #21666 Del Skrevet fredag kl 21:32 (endret) Daryl Dixon skrev (48 minutter siden): Kommenterte han det? Ja, men da var jeg så flau at jeg ikke turte å innrømme hva jeg hadde gjort. Så i stedet for å si at jeg hadde kjøpt noen av de samme bøkene pappa hadde hjulpet meg med å kaste, så sa jeg at det var andre bøker enn de jeg hadde kastet og at de ikke var nye, men hadde ligget her hele tiden. Endret fredag kl 21:45 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 21:38 #21667 Del Skrevet fredag kl 21:38 Daryl Dixon skrev (20 minutter siden): Fikk ikke med meg da, men i mars ble tyrefekting ulovlig i Mexico. Men fortsatt lov andre steder, håper de får ræva i gir og forbyr det over hele verden. Motbydelige greier. Bra! Enig med deg at det er motbydelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå