SVK Skrevet 29. mars #21561 Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Jarlsberg er bra da. Lenge siden jeg har hatt det. Mye god ost. Enig i at det finnes mye god ost. Før solgte også Coop en lagret gauda-ost jeg var svært glad i. Det var butikkens eget merke. Har prøvd å prøve meg frem med ulike lagrede gauda-oster for å se om noen av dem var like gode. Men har aldri funnet noen. Kanskje er det også jeg som har glemt hvordan Coop-osten faktisk smakte og at det er derfor jeg ikke finner noen som er like som jeg tror jeg husker osten var. 2
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21562 Skrevet 29. mars Rumle skrev (1 time siden): Tranene er tilbake! Nå må du huske å ta bilder av de om du treffer de på tur God helg til deg og alle her fra Rumleland og Jeg har en veldig lik en, bare i svart med hvit emalje inni, grei panne! Men, litt tung! Min i alle fall Ja, det sjal jeg gjøre! I år ser det ikke ut til å bli sånn stor dam på det ene jordet, men håper tranene lander der lell da. Selv om svaner og grågåsa finner et annet sted. God helg!! Min er ikke så tung heldigvis. Har noen som er kjempe tunge og, de blir ikke brukt like mye. SVK skrev (10 minutter siden): Enig i at det finnes mye god ost. Før solgte også Coop en lagret gauda-ost jeg var svært glad i. Det var butikkens eget merke. Har prøvd å prøve meg frem med ulike lagrede gauda-oster for å se om noen av dem var like gode. Men har aldri funnet noen. Kanskje er det også jeg som har glemt hvordan Coop-osten faktisk smakte og at det er derfor jeg ikke finner noen som er like som jeg tror jeg husker osten var. Det er kjett når noe man liker blir borte fra butikken. Skjedde med et av mine favoritter og. Var et laksepålegg fra lerøy. Runde skiver med røkt laks, ble fort borte. Vanlig røkt laks er ikke like godt. 1
Rumle Skrevet 29. mars #21563 Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (1 time siden): Ja, det sjal jeg gjøre! I år ser det ikke ut til å bli sånn stor dam på det ene jordet, men håper tranene lander der lell da. Selv om svaner og grågåsa finner et annet sted. God helg!! Min er ikke så tung heldigvis. Har noen som er kjempe tunge og, de blir ikke brukt like mye. Det er kjett når noe man liker blir borte fra butikken. Skjedde med et av mine favoritter og. Var et laksepålegg fra lerøy. Runde skiver med røkt laks, ble fort borte. Vanlig røkt laks er ikke like godt. Forstår, ikke sikkert de slår seg ned da, nei. 1
SVK Skrevet 3. april #21564 Skrevet 3. april Purple_Pixiedust skrev (På 23.3.2025 den 14.03): Det går sånn passe. Jeg tror jeg skal hjem ikke kommende, men neste uke. Det blir bra, men også vanskelig. Er det denne uken du kommer/har kommet hjem?
Purple_Pixiedust Skrevet 3. april #21565 Skrevet 3. april SVK skrev (6 minutter siden): Er det denne uken du kommer/har kommet hjem? Ja. Er hjemme nå.
SVK Skrevet 3. april #21566 Skrevet 3. april Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå): Ja. Er hjemme nå. Hvordan føles det?
Purple_Pixiedust Skrevet 4. april #21567 Skrevet 4. april (endret) SVK skrev (3 timer siden): Hvordan føles det? Føles litt rart, men det er godt også. Er på noe som kalles for TUD. Det betyr tvunget uten døgnopphold. Så må dra på alle timer hos psykoseteamet. Er ikke tvangsmedisinert, men mulig jeg hadde blitt det hvis jeg ikke tok medisiner frivillig. Så nesten helt fri igjen, men ikke helt. Skal mindre til å akuttinnlegges når man er på TUD. Endret 4. april av Purple_Pixiedust 1
Daryl Dixon Skrevet 4. april Forfatter #21568 Skrevet 4. april Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden): Føles litt rart, men det er godt også. Er på noe som kalles for TUD. Det betyr tvunget uten døgnopphold. Så må dra på alle timer hos psykoseteamet. Er ikke tvangsmedisinert, men mulig jeg hadde blitt det hvis jeg ikke tok medisiner frivillig. Så nesten helt fri igjen, men ikke helt. Skal mindre til å akuttinnlegges når man er på TUD. Synes du det er greit? Som en sikkerhetsline?
Purple_Pixiedust Skrevet 4. april #21569 Skrevet 4. april Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Synes du det er greit? Som en sikkerhetsline? Jo det kan jo funke som det. 1
Daryl Dixon Skrevet 4. april Forfatter #21570 Skrevet 4. april Da var det helg igjen da! God helg. Jeg har jaktet på traner hele uka, prøver å få tak i bilde til Rumle, men de er ikke villige til å vise seg frem. De har høy lyd, så har hørt dem mye, står å stirrer opp i alle himmelretninger og bortover alle jorder når jeg hører dem, men nei da. 1
SVK Skrevet 4. april #21571 Skrevet 4. april Purple_Pixiedust skrev (6 timer siden): Føles litt rart, men det er godt også. Er på noe som kalles for TUD. Det betyr tvunget uten døgnopphold. Så må dra på alle timer hos psykoseteamet. Er ikke tvangsmedisinert, men mulig jeg hadde blitt det hvis jeg ikke tok medisiner frivillig. Så nesten helt fri igjen, men ikke helt. Skal mindre til å akuttinnlegges når man er på TUD. Skjønner. Bra du er frisk nok til å være hjemme og håper du snart blir bedre. 1
Purple_Pixiedust Skrevet 4. april #21573 Skrevet 4. april SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner. Bra du er frisk nok til å være hjemme og håper du snart blir bedre. Takk. God helg ja! Var jo nettopp helg. 😛 1
Daryl Dixon Skrevet 4. april Forfatter #21574 Skrevet 4. april Jeg kom over denne her. Tenkte at det var bra at butikken gjorde det, men så ble jeg litt irritert. Tenk at voksne folk kjøper dyr på den måten, bare fordi det passer til høytiden og så dumper det etterpå. Butikken burde ikke behøve å gjøre dette. Dyr er ikke bruk og kast. 3 1
Daryl Dixon Skrevet 4. april Forfatter #21575 Skrevet 4. april Jeg ser at noen trær her har kommet så langt at gåsungene har blitt gulgrønne med mye pollen( stakkars allergikere) så det blir et grønnskjær på avstand, det er vårtegn det! 1
Daryl Dixon Skrevet 7. april Forfatter #21576 Skrevet 7. april Nå er det vel lov å ordne litt til påske? Har behov for litt andre farger inne. 1
SVK Skrevet 7. april #21577 Skrevet 7. april Daryl Dixon skrev (På 4.4.2025 den 15.23): Jeg kom over denne her. Tenkte at det var bra at butikken gjorde det, men så ble jeg litt irritert. Tenk at voksne folk kjøper dyr på den måten, bare fordi det passer til høytiden og så dumper det etterpå. Butikken burde ikke behøve å gjøre dette. Dyr er ikke bruk og kast. Enig! Daryl Dixon skrev (30 minutter siden): Nå er det vel lov å ordne litt til påske? Har behov for litt andre farger inne. Jepp! 2
Daryl Dixon Skrevet 7. april Forfatter #21578 Skrevet 7. april SVK skrev (31 minutter siden): Enig! Jepp! Har du påskeplaner?
Rainstorm2.0 Skrevet 7. april #21579 Skrevet 7. april Daryl Dixon skrev (1 time siden): Nå er det vel lov å ordne litt til påske? Har behov for litt andre farger inne. Jeg gir deg herved lov! 🐣 Plutselig er påske her om bare noen dager, herlighet hvor tiden flyr! Jeg skal få tak i noen gule påsketulipaner! 2
Daryl Dixon Skrevet 7. april Forfatter #21580 Skrevet 7. april Rainstorm2.0 skrev (32 minutter siden): Jeg gir deg herved lov! 🐣 Plutselig er påske her om bare noen dager, herlighet hvor tiden flyr! Jeg skal få tak i noen gule påsketulipaner! Det blir fint! Noen planer du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå