SVK Skrevet 28. mars #21541 Del Skrevet 28. mars Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Hsr du kjøpt den eller har noen strikket den til deg? Jeg fikk noen til å strikke den for meg. Jeg har stor mage og korte armer så er sjeldent klær passer meg. Fordelen med stikking er heldigvis at det er mulig å få ting skreddersydd. Så jeg er glad i strikkede gensere. Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Hvordan går det med karamelliseringen av løk forresten? Det prosjektet hadde jeg glemt. Bra du minnet meg på det! Akkurat nå er jeg uten stekepanner fordi jeg har klart å ødelegge de jeg har. Planen er å kjøpe ny. Men glemmer det hele tiden. Glemmer det selv om jeg har lagt de ødelagte stekepannene fremme for å minne meg om at jeg må ta dem med til butikken for å kaste dem og kjøpe nye. Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden): Ja jeg ser fram til det, men gruer meg litt også. Føler du deg klar til å dra hjem, eller er det slik at du mister plassen mot din vilje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 28. mars #21542 Del Skrevet 28. mars SVK skrev (1 minutt siden): Jeg fikk noen til å strikke den for meg. Jeg har stor mage og korte armer så er sjeldent klær passer meg. Fordelen med stikking er heldigvis at det er mulig å få ting skreddersydd. Så jeg er glad i strikkede gensere. Det prosjektet hadde jeg glemt. Bra du minnet meg på det! Akkurat nå er jeg uten stekepanner fordi jeg har klart å ødelegge de jeg har. Planen er å kjøpe ny. Men glemmer det hele tiden. Glemmer det selv om jeg har lagt de ødelagte stekepannene fremme for å minne meg om at jeg må ta dem med til butikken for å kaste dem og kjøpe nye. Føler du deg klar til å dra hjem, eller er det slik at du mister plassen mot din vilje? Neida mister den ikke mot min vilje. Jeg ønsker å komme hjem. Men er likevel litt skummelt. Har vært innlagt over syv måneder, så det er jo på tide da. Bare er redd for å havne ut i rusen igjen. Har mye russug. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. mars #21543 Del Skrevet 28. mars Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Neida mister den ikke mot min vilje. Jeg ønsker å komme hjem. Men er likevel litt skummelt. Har vært innlagt over syv måneder, så det er jo på tide da. Bare er redd for å havne ut i rusen igjen. Har mye russug. Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21544 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (14 timer siden): Jeg fikk noen til å strikke den for meg. Jeg har stor mage og korte armer så er sjeldent klær passer meg. Fordelen med stikking er heldigvis at det er mulig å få ting skreddersydd. Så jeg er glad i strikkede gensere. Det prosjektet hadde jeg glemt. Bra du minnet meg på det! Akkurat nå er jeg uten stekepanner fordi jeg har klart å ødelegge de jeg har. Planen er å kjøpe ny. Men glemmer det hele tiden. Glemmer det selv om jeg har lagt de ødelagte stekepannene fremme for å minne meg om at jeg må ta dem med til butikken for å kaste dem og kjøpe nye. Føler du deg klar til å dra hjem, eller er det slik at du mister plassen mot din vilje? Ja, da skjønner jeg du liker strikke gensere. Alltid fascinerende hvordan de som strikker får til alt synes jeg. Og alle sier at "det er jo bare å gjøre sånn og sånn." Men de strikkeoppskriftene ser jo av og til ut som en iq test. Hvordan klarer du deg uten stekepanne? Tror mine er i bruk daglig nesten. Eller nå juger jeg, har kjøpt meg en gryte som jeg ofte steker i nå. Beste kjøpet på lenge. Purple_Pixiedust skrev (14 timer siden): Neida mister den ikke mot min vilje. Jeg ønsker å komme hjem. Men er likevel litt skummelt. Har vært innlagt over syv måneder, så det er jo på tide da. Bare er redd for å havne ut i rusen igjen. Har mye russug. Finnes det medikamenter nå som demper det suget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21545 Del Skrevet 29. mars Sånn gryte har jeg, i grå. Så kjekk hvis man skal steke kjøtt først til feks en gryte, lav nok å bruke som stekepanne, og høy nok til å koke i, og tåler å settes i stekeovn. Har en plan om å bytte all kjøkkenredskap i flast til tre og stål. Fjølene og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. mars #21546 Del Skrevet 29. mars (endret) Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Ja, da skjønner jeg du liker strikke gensere. Alltid fascinerende hvordan de som strikker får til alt synes jeg. Og alle sier at "det er jo bare å gjøre sånn og sånn." Men de strikkeoppskriftene ser jo av og til ut som en iq test. Hvordan klarer du deg uten stekepanne? Tror mine er i bruk daglig nesten. Eller nå juger jeg, har kjøpt meg en gryte som jeg ofte steker i nå. Beste kjøpet på lenge. Finnes det medikamenter nå som demper det suget? Nei det gjør egentlig ikke det. Antabus finnes jo, men det fjerner ikke selve suget. Bare at man holder seg unna alkohol fordi man vet at kombinasjonen alkohol og Antsbuss gir en skikkelig fysisk reaksjon. Jeg fikk air fryer i julegave. Har ikke pakket den opp ennå. 😛 Endret 29. mars av Purple_Pixiedust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #21547 Del Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (25 minutter siden): Ja, da skjønner jeg du liker strikke gensere. Alltid fascinerende hvordan de som strikker får til alt synes jeg. Og alle sier at "det er jo bare å gjøre sånn og sånn." Men de strikkeoppskriftene ser jo av og til ut som en iq test. Hvordan klarer du deg uten stekepanne? Tror mine er i bruk daglig nesten. Eller nå juger jeg, har kjøpt meg en gryte som jeg ofte steker i nå. Beste kjøpet på lenge. Har aldri skjønt hvordan de klarer å strikke jeg heller. Jeg klarer meg uten stekepanne siden jeg ikke så ofte spiser middagsmat. Jeg er svært glad i brødmat så ofte så spiser jeg ikke middagsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. mars #21548 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (1 minutt siden): Har aldri skjønt hvordan de klarer å strikke jeg heller. Jeg klarer meg uten stekepanne siden jeg ikke så ofte spiser middagsmat. Jeg er svært glad i brødmat så ofte så spiser jeg ikke middagsmat. Jeg elsker middag, så lager meg noe hver da. Men ofte noe enkelt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #21549 Del Skrevet 29. mars Purple_Pixiedust skrev (16 minutter siden): Jeg elsker middag, så lager meg noe hver da. Men ofte noe enkelt da. Hva lager du oftest? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. mars #21550 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (1 minutt siden): Hva lager du oftest? Ofte laks med Wokede grønnsaker ildfast form, koker litt eggnudler med en dressing laget av crème fresh, mangochutney og chilikrydder og hvitløkspulver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #21551 Del Skrevet 29. mars Purple_Pixiedust skrev (28 minutter siden): Ofte laks med Wokede grønnsaker ildfast form, koker litt eggnudler med en dressing laget av crème fresh, mangochutney og chilikrydder og hvitløkspulver. Høres veldig godt ut! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21552 Del Skrevet 29. mars Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Nei det gjør egentlig ikke det. Antabus finnes jo, men det fjerner ikke selve suget. Bare at man holder seg unna alkohol fordi man vet at kombinasjonen alkohol og Antsbuss gir en skikkelig fysisk reaksjon. Jeg fikk air fryer i julegave. Har ikke pakket den opp ennå. 😛 Ok, det skjønner jeg. Air fryer er bra om man skal lage kylling synes jeg. SVK skrev (1 time siden): Har aldri skjønt hvordan de klarer å strikke jeg heller. Jeg klarer meg uten stekepanne siden jeg ikke så ofte spiser middagsmat. Jeg er svært glad i brødmat så ofte så spiser jeg ikke middagsmat. Variert pålegg eller stort sett det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #21553 Del Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Variert pålegg eller stort sett det samme? Stort sett det samme. Brødskive med Jarlsberg. Variasjonen går stort sett i om jeg rister brødet, lager ostesmørbrød eller ikke gjør noe med brødet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21554 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (Akkurat nå): Stort sett det samme. Brødskive med Jarlsberg. Variasjonen går stort sett i om jeg rister brødet, lager ostesmørbrød eller ikke gjør noe med brødet. Jarlsberg er bra da. Lenge siden jeg har hatt det. Mye god ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. mars #21555 Del Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Ok, det skjønner jeg. Air fryer er bra om man skal lage kylling synes jeg. Variert pålegg eller stort sett det samme? Får prøve med kylling snart. Og kanskje biff. 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21556 Del Skrevet 29. mars Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Får prøve med kylling snart. Og kanskje biff. 😛 Biff har jeg aldri prøvd i den. Vårruller var ingen suksess, ble bare tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. mars #21557 Del Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Biff har jeg aldri prøvd i den. Vårruller var ingen suksess, ble bare tørre. Ja okei. Synes du den var verdt kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mars Forfatter #21558 Del Skrevet 29. mars Purple_Pixiedust skrev (13 minutter siden): Ja okei. Synes du den var verdt kjøpet? Vi fikk den, så veldig usikker på om jeg ville kjøpt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. mars #21559 Del Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Vi fikk den, så veldig usikker på om jeg ville kjøpt selv. Ja okei. Jeg fikk min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars #21560 Del Skrevet 29. mars Daryl Dixon skrev (På 28.3.2025 den 12.26): God fredag! Nå er det helg igjen. Jeg så på en gammel episode av Tid for Hage i dag, måtte sloss med meg selv for å ikke starte planlegging av store hageprosjekter som aldri blir en realitet. Nå er det nesten helt bart, ligger igjen et par snøflekker et par steder. Det er gåsunger på trærne, noen knopper også, tranene har begynt å flakse rundt her, og 4 svaner. Lite småfugler enda. Det er vel lov å si at våren er her nå. Får av og til litt lyst å finne påskepynt, men det er jo litt tidlig, så unner meg heller et glass solo, gult er kult. Tranene er tilbake! Nå må du huske å ta bilder av de om du treffer de på tur God helg til deg og alle her fra Rumleland og Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Sånn gryte har jeg, i grå. Så kjekk hvis man skal steke kjøtt først til feks en gryte, lav nok å bruke som stekepanne, og høy nok til å koke i, og tåler å settes i stekeovn. Har en plan om å bytte all kjøkkenredskap i flast til tre og stål. Fjølene og. Jeg har en veldig lik en, bare i svart med hvit emalje inni, grei panne! Men, litt tung! Min i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå