Daryl Dixon Skrevet 28. februar Forfatter #21481 Skrevet 28. februar Rumle skrev (1 time siden): Er det fastelaven denne helgen, noen som vet? Ser det har begynt å dukke opp fastelavensboller i butikkene, veldig fristende Ja, det er vist det. Har sett fastelavens boller på Instagram i ukesvis nesten. Ida gran Jansen har oppskrift på boller med marsipan i. Litt usikker på hva jeg tenker om det. 1
Rumle Skrevet 28. februar #21482 Skrevet 28. februar Daryl Dixon skrev (52 minutter siden): Ja, det er vist det. Har sett fastelavens boller på Instagram i ukesvis nesten. Ida gran Jansen har oppskrift på boller med marsipan i. Litt usikker på hva jeg tenker om det. Jeg har sett de med marsipan jeg og, synes de ser helt nydelige ut! Men, jeg elsker nøtter og marsipan da 1
Daryl Dixon Skrevet 1. mars Forfatter #21483 Skrevet 1. mars Rumle skrev (15 timer siden): Jeg har sett de med marsipan jeg og, synes de ser helt nydelige ut! Men, jeg elsker nøtter og marsipan da Marsipan er godt det, klarer bare ikke se for meg konsistensen på boller hvis det er marsipan i dem, hadde smakt om jeg fikk det. Så også alternativer med domlekrem, sjokoladekrem osv. Fastelavensbollen kommer i mange varianter nå for tiden. 1
Rumle Skrevet 1. mars #21484 Skrevet 1. mars Daryl Dixon skrev (6 timer siden): Marsipan er godt det, klarer bare ikke se for meg konsistensen på boller hvis det er marsipan i dem, hadde smakt om jeg fikk det. Så også alternativer med domlekrem, sjokoladekrem osv. Fastelavensbollen kommer i mange varianter nå for tiden. Blir litt som en kringle med mandelfyll tror jeg, om du har smakt det? Det er veldig godt Tror man blander litt smør og kanskje ekstra melis i marsipanen for å få den litt mykere Har du tradisjon hjemmefra med å lage fastelavensboller?
Daryl Dixon Skrevet 1. mars Forfatter #21485 Skrevet 1. mars Rumle skrev (1 time siden): Blir litt som en kringle med mandelfyll tror jeg, om du har smakt det? Det er veldig godt Tror man blander litt smør og kanskje ekstra melis i marsipanen for å få den litt mykere Har du tradisjon hjemmefra med å lage fastelavensboller? Å, sånn ja. Nå føler jeg meg dum, det høres jo godt ut! Jeg så for meg atvdet bare var litt marsipan revet i deigen. Jeg leste ikke fremgangsmåte. Da høres det veldig godt ut da. Nei, ikke noe fast tradisjon, men om vi hadde det var det bare vanlig krem og en dæsj jordbær syltetøy. Du da? 1
Rumle Skrevet 1. mars #21486 Skrevet 1. mars Daryl Dixon skrev (1 time siden): Å, sånn ja. Nå føler jeg meg dum, det høres jo godt ut! Jeg så for meg atvdet bare var litt marsipan revet i deigen. Jeg leste ikke fremgangsmåte. Da høres det veldig godt ut da. Nei, ikke noe fast tradisjon, men om vi hadde det var det bare vanlig krem og en dæsj jordbær syltetøy. Du da? Og da forstår jeg at du synes det var merkelig, lurer på hvordan det hadde smakt, litt søtere boller med svak mandelsmak? Sikkert godt det og da Ja, vi pleide som regel å ha det, men bringebærsyltetøy her
SVK Skrevet 3. mars #21488 Skrevet 3. mars Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Enig, føler alt som ikke gjør at man går bakover er en seier. 2
Daryl Dixon Skrevet 3. mars Forfatter #21489 Skrevet 3. mars SVK skrev (3 minutter siden): Enig, føler alt som ikke gjør at man går bakover er en seier. Sant! 1
SVK Skrevet 3. mars #21490 Skrevet 3. mars SVK skrev (4 minutter siden): Enig, føler alt som ikke gjør at man går bakover er en seier. Noen ganger er det også seier at man bare går litt bakover og ikke rykker helt tilbake til start. 2
Daryl Dixon Skrevet 4. mars Forfatter #21491 Skrevet 4. mars SVK skrev (22 timer siden): Noen ganger er det også seier at man bare går litt bakover og ikke rykker helt tilbake til start. Det er og sånt, ikke alltid like lett å komme seg i riktig retning. 1
Rainstorm2.0 Skrevet 4. mars #21492 Skrevet 4. mars SVK skrev (På 3.3.2025 den 15.24): Enig, føler alt som ikke gjør at man går bakover er en seier. Oh, det var godt beskrevet! 😍 Etter situasjonen i verden siste uka har jeg i alle fall blitt mer motivert til å få ut fingeren og skaffe meg mer beredskapslager. 😅 2
Daryl Dixon Skrevet 4. mars Forfatter #21493 Skrevet 4. mars Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Oh, det var godt beskrevet! 😍 Etter situasjonen i verden siste uka har jeg i alle fall blitt mer motivert til å få ut fingeren og skaffe meg mer beredskapslager. 😅 Verden går hverfall bakover virker det som... 2
Daryl Dixon Skrevet 7. mars Forfatter #21494 Skrevet 7. mars God fredag! Det har vært mye smeltevær, snøen minkes ganske bra. Krysser fingrene for at våren er kommet for å bli, at det ikke bare er lureri. 1
Purple_Pixiedust Skrevet 7. mars #21495 Skrevet 7. mars Daryl Dixon skrev (2 timer siden): God fredag! Det har vært mye smeltevær, snøen minkes ganske bra. Krysser fingrene for at våren er kommet for å bli, at det ikke bare er lureri. God fredag ja! Her er det ikke vår ennå. Jeg er hjemme, men må snart ta taxi tilbake for har fått innskrenket timene jeg får være ute. Noe som er kjedelig. Men men. I morgen har min sønn bursdag. Så ser fram til å treffe han. 2
Daryl Dixon Skrevet 7. mars Forfatter #21496 Skrevet 7. mars Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): God fredag ja! Her er det ikke vår ennå. Jeg er hjemme, men må snart ta taxi tilbake for har fått innskrenket timene jeg får være ute. Noe som er kjedelig. Men men. I morgen har min sønn bursdag. Så ser fram til å treffe han. Så lei du ikke får alle timene. Du må kose deg med sønnen din i morgen. 1
Purple_Pixiedust Skrevet 7. mars #21497 Skrevet 7. mars Daryl Dixon skrev (1 time siden): Så lei du ikke får alle timene. Du må kose deg med sønnen din i morgen. Takk. Det skal jeg. 1
Rainstorm2.0 Skrevet 7. mars #21498 Skrevet 7. mars God helg alle sammen! Håper dere får en fin dag i morgen @Purple_Pixiedust🥳 2
Purple_Pixiedust Skrevet 8. mars #21500 Skrevet 8. mars Rainstorm2.0 skrev (11 timer siden): God helg alle sammen! Håper dere får en fin dag i morgen @Purple_Pixiedust🥳 Takk! 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå