Rumle Skrevet torsdag kl 17:36 #20781 Del Skrevet torsdag kl 17:36 Sola de skrev (2 minutter siden): Det programmet tror jeg at jeg har sett også. Tenk å ha pynting til jul som jobb Hvor selges de dunkene hen? Stormkjøkken aner jeg ikke heller hvordan brukes. Har aldri sett et en gang tror jeg Tenkte å kjøpe joikaboller, sodd, lapskaus og spaghetti a la capri å ha i en plastkasse stående. Men man må jo få varmet maten. Det tenkte ikke jeg på. Hjemme varmet vi mat på vedovnen da strømmen gikk, men det har jeg ikke her eller i ny bolig. Tror de selges litt rundt omkring, feks Europris og lignende butikker. Har sett de har hatt de på meny og Skal bli interessant å se om jeg finner ut av det stormkjøkkenet Du må huske powerbank og! Så vi kan ha rådslagnings/krisemøte her inne, om alt går ad undas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 18:52 #20782 Del Skrevet torsdag kl 18:52 Rumle skrev (1 time siden): Tror de selges litt rundt omkring, feks Europris og lignende butikker. Har sett de har hatt de på meny og Skal bli interessant å se om jeg finner ut av det stormkjøkkenet Du må huske powerbank og! Så vi kan ha rådslagnings/krisemøte her inne, om alt går ad undas! Tror jeg må lese det heftet Fikk det i posten og bare bladde raskt i det Meny. Skal se der Powerbank er smart. Det må jeg få tak i. Lommelykt også. Har hodelykt, så kan kanskje bruke den, men slike ledstearinlys er sikkert greit å ha også, så man får litt lys også, om man ikke liker å bruke stearinlys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet torsdag kl 18:53 Forfatter #20783 Del Skrevet torsdag kl 18:53 Så får vi banke i bordet, spytte 3 ganger og kaste litt salt over skulderen så vi aldri behøver et krisemøte! Da bytter vi det ut med kaffe og te møte...?? Og fikk faktisk litt lyst på kake, christmas cake med frukt i, godt dynket i noe så den er saftig, og litt lett vanilje krem inni... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet torsdag kl 19:57 #20784 Del Skrevet torsdag kl 19:57 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Så får vi banke i bordet, spytte 3 ganger og kaste litt salt over skulderen så vi aldri behøver et krisemøte! Da bytter vi det ut med kaffe og te møte...?? Og fikk faktisk litt lyst på kake, christmas cake med frukt i, godt dynket i noe så den er saftig, og litt lett vanilje krem inni... Tar alltid helst et kaffe og kake møte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 11:40 #20785 Del Skrevet fredag kl 11:40 God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet fredag kl 12:27 Forfatter #20786 Del Skrevet fredag kl 12:27 God helg! Klokken er bare halv to, men har rukket mye stress, litt trafikk kaos, noen ukristelige gloser... Nå sier vi det er fredag og helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet fredag kl 12:40 #20787 Del Skrevet fredag kl 12:40 Daryl Dixon skrev (På 30.10.2024 den 20.22): Jeg hører på Harm og Hegseth podcast, og der pratet de på beredskapslager. Vegard hadde en flaske bollinger og flere blazere som sitt lager, og Morten sa at han antagelig kom til å bli den dumme homsen uten å kunne hjelpe seg med noe. Ser foreløpig ut som om jeg er i samme klubb som dem. Kan få et bilde du og. Jul eller påske? Eller et nyttårsbilde mrd glitterhatt og konfetti? Jeg har en ramme med plass til tre, så kan slå til med alle tre 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet fredag kl 13:08 Forfatter #20788 Del Skrevet fredag kl 13:08 Rainstorm2.0 skrev (27 minutter siden): Jeg har en ramme med plass til tre, så kan slå til med alle tre 😉 Det skal du få😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet fredag kl 14:34 #20789 Del Skrevet fredag kl 14:34 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): God helg! Klokken er bare halv to, men har rukket mye stress, litt trafikk kaos, noen ukristelige gloser... Nå sier vi det er fredag og helg! God helg! Her blir det besøk av sønnen og svigerdattera vår i dag - det blir koselig. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet fredag kl 14:46 Forfatter #20790 Del Skrevet fredag kl 14:46 Anki-2.0 skrev (11 minutter siden): God helg! Her blir det besøk av sønnen og svigerdattera vår i dag - det blir koselig. ❤️ Det blir hyggelig! Kos dere så mye, og god helg! 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet fredag kl 15:04 #20791 Del Skrevet fredag kl 15:04 Endelig helg her også! 🫠🥵 Riktig god helg til alle dere små smurfene 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet lørdag kl 11:27 Forfatter #20792 Del Skrevet lørdag kl 11:27 Jeg har er saueskinn ute på terrassen til katten, det hadde i løpet av natten blitt med vinden ut på plenen. Så jeg skvatt relativt bra når SB sa det lå et dødt dyr på plenen i dag tidlig! Var 3,5 minusgrader når jeg stod opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 12:43 #20793 Del Skrevet lørdag kl 12:43 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg har er saueskinn ute på terrassen til katten, det hadde i løpet av natten blitt med vinden ut på plenen. Så jeg skvatt relativt bra når SB sa det lå et dødt dyr på plenen i dag tidlig! Var 3,5 minusgrader når jeg stod opp. Huff Ser det for meg Snill du er med katten din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet lørdag kl 13:50 Forfatter #20794 Del Skrevet lørdag kl 13:50 Sola de skrev (1 time siden): Huff Ser det for meg Snill du er med katten din Må gjøre det litt behagelig for han, hvis han må være ute en stund. 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet lørdag kl 13:57 Forfatter #20795 Del Skrevet lørdag kl 13:57 I går natt ble jeg vekt av "sykt barn" dvs nesten voksen niese, ble mye farting mellom div behandling, legekontorer og apotek i går. I dag en helt rolig dag, fyr i peisen, lun stemning inne, etter å ha gått en kald og kort tur. Helt perfekt lørdag. Noen har bestilt bakt søtpotet i dag, så det blir menyen, med div tilbehør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8 timer siden #20796 Del Skrevet 8 timer siden Daryl Dixon skrev (På 2.11.2024 den 14.50): Må gjøre det litt behagelig for han, hvis han må være ute en stund. 🥰🥰 Det setter han sikkert pris på Daryl Dixon skrev (På 2.11.2024 den 14.57): I går natt ble jeg vekt av "sykt barn" dvs nesten voksen niese, ble mye farting mellom div behandling, legekontorer og apotek i går. I dag en helt rolig dag, fyr i peisen, lun stemning inne, etter å ha gått en kald og kort tur. Helt perfekt lørdag. Noen har bestilt bakt søtpotet i dag, så det blir menyen, med div tilbehør. Går det bra med henne? Håper alle hadde en god helg ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5 timer siden Forfatter #20797 Del Skrevet 5 timer siden Rumle skrev (2 timer siden): Det setter han sikkert pris på Går det bra med henne? Håper alle hadde en god helg ❤ Mye bedre, med helgen og litt medisin til hjelp så tror jeg det blir skole i morgen. Har du hatt en fin helg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5 timer siden #20798 Del Skrevet 5 timer siden Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Mye bedre, med helgen og litt medisin til hjelp så tror jeg det blir skole i morgen. Har du hatt en fin helg? Så bra Det ble noen seige dager, håper på bedre uke Du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4 timer siden Forfatter #20799 Del Skrevet 4 timer siden Rumle skrev (35 minutter siden): Så bra Det ble noen seige dager, håper på bedre uke Du da? Uff da, håper og på en bedre uke for deg! Helgen var stille og rolig. Lørdagen var utrolig kald og mye vind, ble så huskaldt. Søndag var nydelig. Hvordan gikk det med stormen og det kraftige regnværet som var hos dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 53 minutter siden #20800 Del Skrevet 53 minutter siden Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Uff da, håper og på en bedre uke for deg! Helgen var stille og rolig. Lørdagen var utrolig kald og mye vind, ble så huskaldt. Søndag var nydelig. Hvordan gikk det med stormen og det kraftige regnværet som var hos dere? Det gikk greit her jeg bor, men det var jo voldsomme mengder med vann mange steder. Skremmende hvilke krefter som er i sving. Apropos regn, virkelig fortvilende å se på hvordan det går i Spania for tiden etter det voldsomme regnet der I dag har jeg fått plantet amaryllisløkene mine. Tror kanskje de har lagt litt kort tid i kjelleren denne gangen, men krysser fingrende for at de vil sette skudd likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå