Anki-2.0 Skrevet 18. oktober #20661 Del Skrevet 18. oktober God helg, alle sammen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. oktober Forfatter #20662 Del Skrevet 18. oktober Rumle skrev (2 timer siden): Det blir kanskje litt mye, ja. Det ble skiver med norvegia, og det var helt passe! Men ble inspirert av pizzapraten dere, så i morgen blir det en skikkelig tykk gammeldags pizza. Anki-2.0 skrev (1 time siden): God helg, alle sammen! God helg! Håper du har det bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20663 Del Skrevet 18. oktober Daryl Dixon skrev (44 minutter siden): Det ble skiver med norvegia, og det var helt passe! Men ble inspirert av pizzapraten dere, så i morgen blir det en skikkelig tykk gammeldags pizza. God helg! Håper du har det bra! Digg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20664 Del Skrevet 18. oktober Anki-2.0 skrev (2 timer siden): God helg, alle sammen! God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19. oktober #20665 Del Skrevet 19. oktober God helg ja. Jeg vet ikke ennå hva det blir i dag. Det rullerer på at en pasient velger lørdagens kveldsmat. Blir ofte pizza eller Taco. 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober #20666 Del Skrevet 19. oktober Purple_Pixiedust skrev (56 minutter siden): God helg ja. Jeg vet ikke ennå hva det blir i dag. Det rullerer på at en pasient velger lørdagens kveldsmat. Blir ofte pizza eller Taco. 😛 Håper du liker pizza og taco. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 19. oktober #20667 Del Skrevet 19. oktober Daryl Dixon skrev (17 timer siden): Spiste ute til lunsj, blir litt storkar om det blir bestilt takeaway samme dag?? Mmmmm hørtes fristende ut😆 😎😎 kan man ikke være storkar en sjelden gang da 😎😎😎😎😎😎😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19. oktober #20668 Del Skrevet 19. oktober SVK skrev (3 minutter siden): Håper du liker pizza og taco. Hehe ja. Så lenge pizza er uten sopp, peperoni, oliven og ananas. 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober #20669 Del Skrevet 19. oktober Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå): Hehe ja. Så lenge pizza er uten sopp, peperoni, oliven og ananas. 😛 Skjønner. Går det an å si ifra slik de tar hensyn til slikt? At det lages f.eks en pizza med kun tomatsaus, ost og kjøttdeig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. oktober #20670 Del Skrevet 19. oktober Purple_Pixiedust skrev (4 minutter siden): Hehe ja. Så lenge pizza er uten sopp, peperoni, oliven og ananas. 😛 Fordelen med taco er at man kan velge selv hva man vil ha i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19. oktober #20671 Del Skrevet 19. oktober SVK skrev (3 timer siden): Skjønner. Går det an å si ifra slik de tar hensyn til slikt? At det lages f.eks en pizza med kun tomatsaus, ost og kjøttdeig? Ja det går forhåpentligvis an. SVK skrev (3 timer siden): Fordelen med taco er at man kan velge selv hva man vil ha i den. Ja det er nettopp det som er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. oktober #20672 Del Skrevet 20. oktober Purple_Pixiedust skrev (På 19.10.2024 den 15.08): Ja det går forhåpentligvis an. Ja det er nettopp det som er. Hva ble det til middag på lørdag? Og hva blir det til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 20. oktober #20673 Del Skrevet 20. oktober (endret) SVK skrev (1 time siden): Hva ble det til middag på lørdag? Og hva blir det til middag i dag? Det ble pizza. I dag var det karbonader. Også har jeg spist både is og lefser. Huff. Må bli flinkere med hva jeg spiser nå. Endret 20. oktober av Purple_Pixiedust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. oktober #20674 Del Skrevet 20. oktober Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden): Det ble pizza. I dag var det karbonader. Også har jeg spist både is og lefser. Huff. Må bli flinkere med hva jeg spiser nå. Ble det en pizza du liker? Liker du karbonader? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 20. oktober #20675 Del Skrevet 20. oktober SVK skrev (5 minutter siden): Ble det en pizza du liker? Liker du karbonader? Ja det var fire ulike pizza. Jeg spiste med kjøttdeig og med kylling. Nja. Det er helt ok. Men jeg er generelt sett lei av sykehusmat. Savner min egen mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. oktober #20676 Del Skrevet 20. oktober (endret) Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden): Ja det var fire ulike pizza. Jeg spiste med kjøttdeig og med kylling. Nja. Det er helt ok. Men jeg er generelt sett lei av sykehusmat. Savner min egen mat. Skjønner veldig godt at du er lei sykehusmat. Når ect starter. Hvor lang tid vil det ta før du kan dra hjem? Skjønner at det sikkert kan variere veldig. Men hva er best case scenario? Endret 20. oktober av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 20. oktober #20677 Del Skrevet 20. oktober SVK skrev (2 timer siden): Skjønner veldig godt at du er lei sykehusmat. Når ect starter. Hvor lang tid vil det ta før du kan dra hjem? Skjønner at det sikkert kan variere veldig. Men hva er best case scenario? ECT varer i seks uker. Så midten av desember. Men så skal jeg gjennom medisinbytte hvor jeg må være innlagt. Så tror ikke jeg blir skrevet ut før ca midten av januar. Men jeg håper jeg får litt mer permisjon etter hvert da. Akkurat nå får jeg ikke en gang gå alene inn på butikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. oktober #20678 Del Skrevet 20. oktober Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): ECT varer i seks uker. Så midten av desember. Men så skal jeg gjennom medisinbytte hvor jeg må være innlagt. Så tror ikke jeg blir skrevet ut før ca midten av januar. Men jeg håper jeg får litt mer permisjon etter hvert da. Akkurat nå får jeg ikke en gang gå alene inn på butikken. Huff. Jeg hadde i det minste håpet at du kunne få feire jul hjemme. Er det mulig å få permisjon til å f.eks spise julemiddag hjemme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. oktober Forfatter #20679 Del Skrevet 20. oktober Purple_Pixiedust skrev (27 minutter siden): ECT varer i seks uker. Så midten av desember. Men så skal jeg gjennom medisinbytte hvor jeg må være innlagt. Så tror ikke jeg blir skrevet ut før ca midten av januar. Men jeg håper jeg får litt mer permisjon etter hvert da. Akkurat nå får jeg ikke en gang gå alene inn på butikken. Krysser fingrene for at du får julepermisjon!! 🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 20. oktober #20680 Del Skrevet 20. oktober Håper dere koste dere med helgematen Kikker bare innom for å si hallo og sende gode tanker til alle her i tråden. (Hoppet rett inn i tråden, har bare sett litt om taco, pizza og karbonader ) Spoiler Kom borti knappen, er litt rusten på kg bruken her, klarte ikke slette denne boksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå