Daryl Dixon Skrevet 11. oktober Forfatter #20601 Del Skrevet 11. oktober SVK skrev (1 time siden): God helg! God helg Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Spennende, det må jeg prøve! Ja, eller ikke helt beskyldninger, det var RART. Det var den lengste meldingen jeg har fått i mitt liv, velmenende absolutt, om hvordan jeg er slik og sånn, og at jeg må øve meg på ditt og datt, at jeg må bli rausere, og at jeg sikkert føler slik og sånn. Og så er jeg sånn hæææ? For selv om jeg nå har reflektert over det siden i går kveld, så kjenner jeg meg ikke igjen om jeg så legger godviljen til. Og så svarte jeg med takk og at jeg hadde fått noe å tenke på 😂 Da jeg våknet kjente jeg at jeg angret, skulle heller sagt at jeg ikke kjente meg igjen! ARgh. "Takk", aaah, jeg ler. Tusen takk for at du sender meg denne lange analysen av meg som person. God jul, god tur, og GOD helg! 🌸 En uoppfordret melding med observasjoner og antagelser? Da hadde jeg nok tent på alle plugga... God helg, så langt det lar seg gjøre da, etter en sånn mld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 11. oktober #20602 Del Skrevet 11. oktober Daryl Dixon skrev (4 timer siden): God helg En uoppfordret melding med observasjoner og antagelser? Da hadde jeg nok tent på alle plugga... God helg, så langt det lar seg gjøre da, etter en sånn mld. Takk, joda skal lage ei god helg. Jeg er merkelig nok ikke noe sur. Jeg er mest forundret og forvirret. Det var også bare en bekjent så føler ikke jeg trenger å ta det så tungt, men at jeg svarte med takk må jeg stadig le av. 😅 Jeg har falt helt av Forræder, for 3-4 episoder siden, tar det seg litt opp igjen? Tør ikke se spoilerene deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober #20603 Del Skrevet 11. oktober God helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober Forfatter #20604 Del Skrevet 11. oktober Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Takk, joda skal lage ei god helg. Jeg er merkelig nok ikke noe sur. Jeg er mest forundret og forvirret. Det var også bare en bekjent så føler ikke jeg trenger å ta det så tungt, men at jeg svarte med takk må jeg stadig le av. 😅 Jeg har falt helt av Forræder, for 3-4 episoder siden, tar det seg litt opp igjen? Tør ikke se spoilerene deres. Forræder tok seg litt opp forrige uke, har vært verdt å se, det har bare ikke vært sånn nervepirrende akkurat. Har ikke sett dagens episode da. Rumle skrev (1 time siden): God helg i tråden God helg! Har all høstfargen blåst bort enda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober #20605 Del Skrevet 11. oktober (endret) Daryl Dixon skrev (34 minutter siden): Forræder tok seg litt opp forrige uke, har vært verdt å se, det har bare ikke vært sånn nervepirrende akkurat. Har ikke sett dagens episode da. God helg! Har all høstfargen blåst bort enda? Nei, det henger faktisk en del igjen etter stormen, eller hva det var, sjekket i dag Hos dere da? Endret 11. oktober av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober Forfatter #20606 Del Skrevet 11. oktober Rumle skrev (49 minutter siden): Nei, det henger faktisk en del igjen etter stormen, eller hva det var, sjekket i dag Hos dere da? Her var det faktisk veldig fint vær i dag. Kjølig luft, men fin sol og skikkelig fine farger, bjørka ser helt gullbelagt ut. Fortsatt mye løv på trærne enda her. Men raser nok fort av hvis det skulle bli mer uvær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 11. oktober #20607 Del Skrevet 11. oktober Daryl Dixon skrev (1 time siden): Forræder tok seg litt opp forrige uke, har vært verdt å se, det har bare ikke vært sånn nervepirrende akkurat. Har ikke sett dagens episode da. Da skal jeg komme inne igjen i det! Rumle skrev (2 timer siden): God helg i tråden God helg Rumlemor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober #20608 Del Skrevet 11. oktober Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Her var det faktisk veldig fint vær i dag. Kjølig luft, men fin sol og skikkelig fine farger, bjørka ser helt gullbelagt ut. Fortsatt mye løv på trærne enda her. Men raser nok fort av hvis det skulle bli mer uvær. Høres nydelig ut! Har vært ganske kaldt og regn hele dagen her. Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Da skal jeg komme inne igjen i det! God helg Rumlemor! God helg! Andre som ser det gjemsel-programmet på NRK? Synes det er litt gøy/koselig, jeg. Men, ser det er mange som foretrekker ekstremvarianten som går et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober Forfatter #20609 Del Skrevet 12. oktober Rumle skrev (10 timer siden): Høres nydelig ut! Har vært ganske kaldt og regn hele dagen her. God helg! Andre som ser det gjemsel-programmet på NRK? Synes det er litt gøy/koselig, jeg. Men, ser det er mange som foretrekker ekstremvarianten som går et annet sted? Har sett det på tv2, var veldig lettbeint underholdning, men er noe med voksne som leker som et litt gøy da. Tenkte å se den på nrk og. Den er med Live Nelvik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober Forfatter #20610 Del Skrevet 12. oktober Det snør her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober Forfatter #20611 Del Skrevet 12. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober Forfatter #20612 Del Skrevet 12. oktober Denne uken har jeg vært bestemt på å lage hjemmelaget middag hver dag, etter en litt dårligere periode mat messing, og må passe på litt salt nivå osv, så må jeg komme meg på rett veg. I dag tenkte jeg å prøve noe nytt, og endte opp på siden til det glade kjøkken. Fant en oppskrift på kremete kylling og pasta. Den tenkte jeg jeg måtte dele her. Jeg glemte å kjøpe timian og basilikum, så lagde uten. Men ble veldig god. https://detgladekjokken.no/oppskrift/strimlet-kylling-i-kremet-parmesansaus/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. oktober #20613 Del Skrevet 13. oktober Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Denne uken har jeg vært bestemt på å lage hjemmelaget middag hver dag, etter en litt dårligere periode mat messing, og må passe på litt salt nivå osv, så må jeg komme meg på rett veg. I dag tenkte jeg å prøve noe nytt, og endte opp på siden til det glade kjøkken. Fant en oppskrift på kremete kylling og pasta. Den tenkte jeg jeg måtte dele her. Jeg glemte å kjøpe timian og basilikum, så lagde uten. Men ble veldig god. https://detgladekjokken.no/oppskrift/strimlet-kylling-i-kremet-parmesansaus/ Pasta er veldig godt da. Jeg har spist sykehusmat i 8 uker nå. Hadde vært digg med noe annet. 😅 Ha en fin søndag videre. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. oktober Forfatter #20614 Del Skrevet 13. oktober Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden): Pasta er veldig godt da. Jeg har spist sykehusmat i 8 uker nå. Hadde vært digg med noe annet. 😅 Ha en fin søndag videre. 🥰 Full forståelse for den! Sykehusmat, alt har samme konsistens og smak uansett hva det er. På de fleste steder da hverfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. oktober #20615 Del Skrevet 13. oktober Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Full forståelse for den! Sykehusmat, alt har samme konsistens og smak uansett hva det er. På de fleste steder da hverfall. Hehe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. oktober Forfatter #20616 Del Skrevet 14. oktober Jeg vil bare meddele dere alle om at JULEBRUNOSTEN HAR KOMMET! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. oktober #20617 Del Skrevet 14. oktober Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Jeg vil bare meddele dere alle om at JULEBRUNOSTEN HAR KOMMET! Hurra! Har du funnet ut hva du skal ha den på, blir det natronkaker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. oktober Forfatter #20618 Del Skrevet 14. oktober Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Hurra! Har du funnet ut hva du skal ha den på, blir det natronkaker? Foreløpig ble det knekkebrød, fungerte veldig bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. oktober Forfatter #20619 Del Skrevet 15. oktober Jeg har vært hos ny fysioterapeut i dag, min gamle, som jeg var veldig fornøyd med, kommer nok ikke tilbake. Dette var en dame, en sånn veldig forståelsesfull, omsorgsfull dame som svarer sånn "jaaaa, jaaaa, uff jaa. Det er ikke godt vet du. Uff uff." Med myk stemme. Da får jeg følelsen av at jeg er stakkarslig og bare klager. Men, blir jeg noen ganger fornøyd da... Ikke er hun så hardhendt som han forrige og heller ikke som sb. Nå, knekkebrød med julebrunost! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. oktober Forfatter #20620 Del Skrevet 15. oktober @Rumle Har sett nm i gjemsel på nrk, det som er hverfall, syntes det var veldig gøy. Jeg koser meg med humoren og væremåten til Magnus Devold, han er herlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå