Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Å så spennende å se at dere har sett, jeg fikk ikke sett i går pga drama. 🤪 Da har jeg kanskje noe å glede meg til enda. 

Dagens mål er å komme seg utendørs i det fine været, og så skal jeg få tak i noen isbitposer. Føler vi har fått en second summer. Søkte opp begrepet Indian summer som jeg har hørt rundt om nå, og lærte at på norsk het det husmanssommer eller  fattigmannssommer. Egentlig handler det om sommertemperaturer mye senere på høsten da. Men jeg lurer på hvorfor det heter det, fant ikke ut av det selv om jeg søkte. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Å så spennende å se at dere har sett, jeg fikk ikke sett i går pga drama. 🤪 Da har jeg kanskje noe å glede meg til enda. 

Dagens mål er å komme seg utendørs i det fine været, og så skal jeg få tak i noen isbitposer. Føler vi har fått en second summer. Søkte opp begrepet Indian summer som jeg har hørt rundt om nå, og lærte at på norsk het det husmanssommer eller  fattigmannssommer. Egentlig handler det om sommertemperaturer mye senere på høsten da. Men jeg lurer på hvorfor det heter det, fant ikke ut av det selv om jeg søkte. 

Da har du noe å kose deg med i kveld! 

Aldri hørt om husmannssommer eller fattigmannssommer, indian summer kjenner jeg til. Mye rare begreper.

Her er det også fint vær. Var i en park i dag med han lille på 1 år som besøker oss innimellom. Det var før sola kom, var helt perfekt temperatur, ikke for varmt og litt frisk luft. Det var deilig.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (19 minutter siden):

Da har du noe å kose deg med i kveld! 

Aldri hørt om husmannssommer eller fattigmannssommer, indian summer kjenner jeg til. Mye rare begreper.

Her er det også fint vær. Var i en park i dag med han lille på 1 år som besøker oss innimellom. Det var før sola kom, var helt perfekt temperatur, ikke for varmt og litt frisk luft. Det var deilig.

Herlighet nå kommer jeg på at jeg glemte isbitposene da jeg var på butikken 😂 alt annet enn det jeg egentlig skulle ha! 

Åh, det høres deilig ut! Fikk meg noen solstråler jeg også, gjorde godt. Av og til glemmer jeg det når jeg er inne at liksom bare jeg kommer meg ut litt, litt frisk luft at det gjør faktisk mye forskjell. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Herlighet nå kommer jeg på at jeg glemte isbitposene da jeg var på butikken 😂 alt annet enn det jeg egentlig skulle ha! 

Åh, det høres deilig ut! Fikk meg noen solstråler jeg også, gjorde godt. Av og til glemmer jeg det når jeg er inne at liksom bare jeg kommer meg ut litt, litt frisk luft at det gjør faktisk mye forskjell. 

Typisk å glemme det ene man skal ha!

Frisk luft er medisin det. Vært så deilig ute nå i aften og. Vi fikk et lass med ved, som vi har stablet. Sånn burde september bare være.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 7.9.2024 den 19.07):

Typisk å glemme det ene man skal ha!

Frisk luft er medisin det. Vært så deilig ute nå i aften og. Vi fikk et lass med ved, som vi har stablet. Sånn burde september bare være.

Ja! Det høres helt nydelig ut, veldig høst! Og ved som lukter så godt :jepp:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 timer siden):

7cbd64d2b8faacd2ac8a887e73d27d8e.jpg

Gratulerer så mye med dagen! :klemmer::strix:

Næmmen husket du det du da? :sjenert: :klem3:

Anki-2.0 skrev (2 timer siden):

Oi, Har @Daryl Dixon bursdag i dag? Gratulerer så mye med dagen! :blomst:

Har vist det. :ler: Tusen takk :thankyou:

Sola de skrev (2 timer siden):

Gratulerer med dagen :nordvesta:49eb2631c46543bd075e8d27f0cb1862751a22ac

Tusen takk! :bukker:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har jeg feiret?? Jo, ved å ta en skikkelig god og lang blund på sofaen, mens det regner ute! Og jeg sov så godt! Beste gaven jeg kunne gitt meg selv. :ler:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Og hvordan har jeg feiret?? Jo, ved å ta en skikkelig god og lang blund på sofaen, mens det regner ute! Og jeg sov så godt! Beste gaven jeg kunne gitt meg selv. :ler:

Det var bra du fikk sove så godt! :jepp: Det er fint å lytte til regnet når man er trøtt :nikke:

Blir det noe mer feiring utover dagen? Håper det blir kake eller ekstra god middag på deg? :jepp:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Det var bra du fikk sove så godt! :jepp: Det er fint å lytte til regnet når man er trøtt :nikke:

Blir det noe mer feiring utover dagen? Håper det blir kake eller ekstra god middag på deg? :jepp:

Blir ikke noe mer feiring, jeg ønsket meg ikke så mye av det. Fikk tilbud om at niesen min skulle bake kake til meg i går, men sa at det var ikke nødvendig. Ble så hun bakte kanelboller og inviterte foreldrene mine og søsken i går da. Mest for sin egen del. :ler: Godt fornøyd jeg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Blir ikke noe mer feiring, jeg ønsket meg ikke så mye av det. Fikk tilbud om at niesen min skulle bake kake til meg i går, men sa at det var ikke nødvendig. Ble så hun bakte kanelboller og inviterte foreldrene mine og søsken i går da. Mest for sin egen del. :ler: Godt fornøyd jeg.

Forstår. Kanelboller er veldig godt da! :jepp: Hyggelig av henne :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (16 minutter siden):

Forstår. Kanelboller er veldig godt da! :jepp: Hyggelig av henne :)

Er det styrtregn hos deg og? Her bøtter det ned. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Er det styrtregn hos deg og? Her bøtter det ned. 

Ja, akkurat samme her og. Har vært veldig mørkt ute hele dagen og.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (26 minutter siden):

Ja, akkurat samme her og. Har vært veldig mørkt ute hele dagen og.

Mørkt ja, her og. Ikke vært lyst i dag nesten.

Rumle skrev (23 minutter siden):

Eller det har kanskje ikke styrtregnet så mye akkurat, men heller regnet ganske jevnt :jepp:

Det kommer i skikkelige drag her,jevnt litt hele tiden før det kommer ei bøtte.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Deilig høneblund med regn mot ruta høres ikke verst ut som bursdagsgave til seg selv! 🥰

Hipp hipp, og gratulerer så mye med dagen! 🥳

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...