Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Nei, hver gang jeg prøver blir det altfor mye, så må bare gi opp! :ler:

Jeg og, så må jeg ta meg i nakken på at så mye kan jeg ikke plante! Og må velge vekk noe, men da er jeg lei og bare lukker siden... :ninja:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg og, så må jeg ta meg i nakken på at så mye kan jeg ikke plante! Og må velge vekk noe, men da er jeg lei og bare lukker siden... :ninja:

Nøyaktig det samme som skjer her! Vi må skjerpe oss :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
5 hours ago, Daryl Dixon said:

Da hadde jeg blitt blodig lei og! 

Ble lei en stund før jeg stoppet å spise pannekaker. Jeg hadde lagd enormt mye pannekakerøre uten å tenke over at jeg kunne gå lei så måtte få spist opp den røren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krysser jeg fingrene for at dere sitter på et spisested på Rhodos og nyter varmen og pausen. God tur og ferie 🏖️😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 hours ago, Rainstorm2.0 said:

Nå krysser jeg fingrene for at dere sitter på et spisested på Rhodos og nyter varmen og pausen. God tur og ferie 🏖️😎

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rainstorm2.0 skrev (10 timer siden):

Samme her :)  Kos dere masse på ferie! 😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom oss avgårde, gikk forsåvidt knirkefritt det. Flyturen gikk greit, men er nok litt forkjølet og det var mor i familien vi reiser med og. Så vi syntes det var grusomt varmt og tørt, fikk voldsomme dotter i øra på veg ned, og siden vi reiser charter så var det buss 40 min til hotellet. Var såååå glad når jeg fant en nesespray i kofferten. Da ble det en helt ny verden.

Fått herjet litt i basseng med guttene, i går, men ble en tidlig kveld. Dro kl 02 hjemme i fra, så kl 20.30 var alle helt slått ut. Vi har alt spist frokost. To gutter hamret på døra vår kl 7 i dag. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Vi kom oss avgårde, gikk forsåvidt knirkefritt det. Flyturen gikk greit, men er nok litt forkjølet og det var mor i familien vi reiser med og. Så vi syntes det var grusomt varmt og tørt, fikk voldsomme dotter i øra på veg ned, og siden vi reiser charter så var det buss 40 min til hotellet. Var såååå glad når jeg fant en nesespray i kofferten. Da ble det en helt ny verden.

Fått herjet litt i basseng med guttene, i går, men ble en tidlig kveld. Dro kl 02 hjemme i fra, så kl 20.30 var alle helt slått ut. Vi har alt spist frokost. To gutter hamret på døra vår kl 7 i dag. 

ha en superfin ferie :klem3:håper forkjølelsen slipper taket snart.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Så bra at dere kom dere av gårde! :jepp: Høres ut som dere får en travel ferie :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (17 timer siden):

Så bra at dere kom dere av gårde! :jepp: Høres ut som dere får en travel ferie :ler:

Ja, den blir nok litt travel😆😆 I dag skal vi ha alle 3 ungene noen timer, så foreldrene får litt avslappning, vårt eget valg altså. Men vi er nå bare 2 ellers, så vi kan slappe av når som helst. 

SVK skrev (15 timer siden):

Leit med forkjølelsen. men håper du får kost deg mye på ferien!

Den er bare plagsom på natt, men har jeg nesespray er alt good. Håper bare jeg finner et like godt alternativ her nede. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Ja, den blir nok litt travel😆😆 I dag skal vi ha alle 3 ungene noen timer, så foreldrene får litt avslappning, vårt eget valg altså. Men vi er nå bare 2 ellers, så vi kan slappe av når som helst. 

Den er bare plagsom på natt, men har jeg nesespray er alt good. Håper bare jeg finner et like godt alternativ her nede. 

Høres ut som dere får en hyggelig ferie :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag, og vi ligger en time før Norge, så vi har alt vært til frokost, nå 45min før basseng åpner. I går stod vi over bading og var heller på bytur, i 30 grader. Det ble litt varmt. Men flere av oss var litt snørrete og forkjølet så derfor vi stod over bading. 

Veldig fint i Rhodos by, men slitsomt med buss. Jeg foreslo taxi, men nei... morsomt fot ungene med buss. Ungene hadde det ikke gøy. 

Håper alle har det bra. :hallo:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 timer siden):

Torsdag, og vi ligger en time før Norge, så vi har alt vært til frokost, nå 45min før basseng åpner. I går stod vi over bading og var heller på bytur, i 30 grader. Det ble litt varmt. Men flere av oss var litt snørrete og forkjølet så derfor vi stod over bading. 

Veldig fint i Rhodos by, men slitsomt med buss. Jeg foreslo taxi, men nei... morsomt fot ungene med buss. Ungene hadde det ikke gøy. 

Håper alle har det bra. :hallo:

Husker de varme, fulle bussene, alltid skaiseter som klistret seg til lårene :ler:

Her høljregner det, men det er ganske varmt, rundt 20 grader.

:hallo:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss i 30 grader på Rhodos var ikke min favoritt heller. Men gi meg en sval taxi anyday! Husker de hadde tidenes kuleis-sjapper i Rhodos by med kjeks som så ut som en enhjørningsdrøm. 🦄🍦

Jeg nyter regnet og vinden, og har funnet et favoritt-høstprogram, Fjellhytta, noen andre som ser? 

Er så koselige folk! Og så begynner Forræder i morgen 🤗

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rainstorm2.0 skrev (15 minutter siden):

Buss i 30 grader på Rhodos var ikke min favoritt heller. Men gi meg en sval taxi anyday! Husker de hadde tidenes kuleis-sjapper i Rhodos by med kjeks som så ut som en enhjørningsdrøm. 🦄🍦

Jeg nyter regnet og vinden, og har funnet et favoritt-høstprogram, Fjellhytta, noen andre som ser? 

Er så koselige folk! Og så begynner Forræder i morgen 🤗

Gleder meg til Forræder!

Er Fjellhytta et hus/interiørprogram?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Gleder meg til Forræder!

Er Fjellhytta et hus/interiørprogram?

Først tenkte jeg hmm, nei, men jo, det er jo det! Tenkte for i utgangspunktet ville jeg ikke sett på husprogram, men så gjør jeg visst det og digger det 😅 er det din type ting? 

Fire par (samboere, venner, søsken) konkurrerer om å lage til en fjellhytte og den som vinner vinner hytta. Er masse hyggelige folk det er koselig å se på! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (5 minutter siden):

Først tenkte jeg hmm, nei, men jo, det er jo det! Tenkte for i utgangspunktet ville jeg ikke sett på husprogram, men så gjør jeg visst det og digger det 😅 er det din type ting? 

Fire par (samboere, venner, søsken) konkurrerer om å lage til en fjellhytte og den som vinner vinner hytta. Er masse hyggelige folk det er koselig å se på! 

Ja, absolutt :jepp: Har bare ikke fulgt så mye med de siste årene. Det er en slags variant av det Sommerhytte-programmet kanskje? Har ikke sett det heller da, bare fått med meg at det går.

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, absolutt :jepp: Har bare ikke fulgt så mye med de siste årene. Det er en slags variant av det Sommerhytte-programmet kanskje? Har ikke sett det heller da, bare fått med meg at det går.

Ja tror det, uten at jeg har sett mer enn et par episoder Sommerhytta for mange år siden, dette var bare en sånn koselig stemning (mesteparten i alle fall 😅). Egentlig liker jeg interiør men det hadde jeg glemt et øyeblikk. Synes det er veldig spennende å se hvordan ulike folk takler stress, og så er det jo gøy å se hvordan ting blir også. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...