Anki-2.0 Skrevet 16. juni #21801 Skrevet 16. juni Purple_Pixiedust skrev (18 timer siden): Oi det var alvorlig. Har blodproppene blitt oppløst nå? Må du begynne med blodfortynnende? Det må ha vært en skummel opplevelse. Det er jo potensielt livstruende tross alt. Også så kjedelig for mannen din. Håper dere begge blir bra med litt medisinsk hjelp. ______ Jeg fikk kraftige blodfortynnende sprøyter to ganger om dagen. Går på blodfortynnende og må gjøre det resten av livet. Håper virkelig at blodproppene er oppløst - rart de ikke sjekket det med CT en gang før de skrev meg ut derfra. Tusen takk, jeg håper også at vi blir bra begge to. 1 2
Daryl Dixon Skrevet 16. juni Forfatter #21802 Skrevet 16. juni Anki-2.0 skrev (2 timer siden): Med meg går det bedre, håper det vil fortsette sånn. Operasjonen ble litt mer omfattende enn bare å fjerne betent hud, den ene tåa (ved siden av storetåa) måtte fjernes. Redselen min er om han kanskje må amputere foten, men hittil ser det bedre ut. Kanskje det blir en operasjon til. Det var da ikke småtteri heller! Noen får liksom alle motgang, mens andre seiler igjennom. Håper virkelig han slipper unna flere operasjoner! Og at du får litt ro nå. 1
Anki-2.0 Skrevet 16. juni #21803 Skrevet 16. juni Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Det var da ikke småtteri heller! Noen får liksom alle motgang, mens andre seiler igjennom. Håper virkelig han slipper unna flere operasjoner! Og at du får litt ro nå. Det var ikke bare tåa som måtte fjernes heller, men et godt stykke inn derfra, så bilde da jeg var hos ham i dag. 2
Rainstorm2.0 Skrevet 16. juni #21804 Skrevet 16. juni Det høres skummelt ut @Anki-2.0, jeg håper virkelig de redder beinet til mannen din! Og god bedring til deg også. Det der ble mye på en gang! 2
Anki-2.0 Skrevet 16. juni #21805 Skrevet 16. juni Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Det høres skummelt ut @Anki-2.0, jeg håper virkelig de redder beinet til mannen din! Og god bedring til deg også. Det der ble mye på en gang! Ja, jeg håper virkelig det. Kjenner at jeg er mye mer engstelig enn om det hadde vært meg sjøl som måtte gjennom det. Det er vondt å vite at han kommer til å slite med dette lenge. Tusen takk 3
Daryl Dixon Skrevet 16. juni Forfatter #21806 Skrevet 16. juni Anki-2.0 skrev (16 minutter siden): Det var ikke bare tåa som måtte fjernes heller, men et godt stykke inn derfra, så bilde da jeg var hos ham i dag. Det høres skikkelig ille ut. Kom infeksjonen av en skade? 1
Anki-2.0 Skrevet 16. juni #21807 Skrevet 16. juni Daryl Dixon skrev (1 time siden): Det høres skikkelig ille ut. Kom infeksjonen av en skade? Ei skrue hadde gått gjennom skoen hans og gått og gjort vondt, så det er derfor han måtte opereres.
Daryl Dixon Skrevet 16. juni Forfatter #21808 Skrevet 16. juni Anki-2.0 skrev (16 minutter siden): Ei skrue hadde gått gjennom skoen hans og gått og gjort vondt, så det er derfor han måtte opereres. Forstår. Max uheldig. Regner med han får kraftig antibiotika, så krysser fingrene for at han slipper mer operasjon. Har du noen til å hjelpe deg hjemme nå da? Du må jo restituere du og. 1
Anki-2.0 Skrevet 17. juni #21809 Skrevet 17. juni Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Forstår. Max uheldig. Regner med han får kraftig antibiotika, så krysser fingrene for at han slipper mer operasjon. Har du noen til å hjelpe deg hjemme nå da? Du må jo restituere du og. Har ikke noen til å hjelpe meg her hjemme, nei. Eller - mora mi hjelper meg litt når hun er oppom her, men jeg vil ikke at hun skal måtte hjelpe meg heller. Ja, han får kraftig antibiotika. 2
Daryl Dixon Skrevet 17. juni Forfatter #21810 Skrevet 17. juni Anki-2.0 skrev (10 timer siden): Har ikke noen til å hjelpe meg her hjemme, nei. Eller - mora mi hjelper meg litt når hun er oppom her, men jeg vil ikke at hun skal måtte hjelpe meg heller. Ja, han får kraftig antibiotika. Håper inderlig det går bra! 1
Daryl Dixon Skrevet 18. juni Forfatter #21811 Skrevet 18. juni Jeg viste ikke dette! Så en reel at noen dro ut kaninhalen! Det er ikke en liten dott, den er lang. I didn't know! Etter de dro den ut så bare, shwoop! Inn igjen. 1 1
Daryl Dixon Skrevet 20. juni Forfatter #21812 Skrevet 20. juni God helg! Tenker på dere @Anki-2.0, håper det går bedre med mannen din, og det går greit med deg hjemme.
Anki-2.0 Skrevet 20. juni #21813 Skrevet 20. juni Daryl Dixon skrev (6 timer siden): God helg! Tenker på dere @Anki-2.0, håper det går bedre med mannen din, og det går greit med deg hjemme. God helg! Mannen min skal/skulle bli operert mer i foten igjen i dag for å fjerne dødt vev. Jeg har vært til CT-undersøkelse på sykehuset i dag, håper inderlig ikke de finner flere blodpropper. Jeg går jo på tabletter som skal forhindre blodpropp, men jeg kjenner at jeg gruer meg til kanskje å gå og vente ei uke på svar. Ellers sleit de jo som vanlig med å sette veneflon på meg, så jeg måtte til slutt opp til amnestesisykepleier som ordnet det. Fikk vært på besøk hos mannen min etter det. Nå er jeg sliten, kjenner jeg.
Daryl Dixon Skrevet 21. juni Forfatter #21814 Skrevet 21. juni Anki-2.0 skrev (11 timer siden): God helg! Mannen min skal/skulle bli operert mer i foten igjen i dag for å fjerne dødt vev. Jeg har vært til CT-undersøkelse på sykehuset i dag, håper inderlig ikke de finner flere blodpropper. Jeg går jo på tabletter som skal forhindre blodpropp, men jeg kjenner at jeg gruer meg til kanskje å gå og vente ei uke på svar. Ellers sleit de jo som vanlig med å sette veneflon på meg, så jeg måtte til slutt opp til amnestesisykepleier som ordnet det. Fikk vært på besøk hos mannen min etter det. Nå er jeg sliten, kjenner jeg. Gikk operasjonen greit? Forstår godt at du er sliten, håper du klarer å slappe av litt mellom slagene! 1
Anki-2.0 Skrevet 21. juni #21815 Skrevet 21. juni Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Gikk operasjonen greit? Forstår godt at du er sliten, håper du klarer å slappe av litt mellom slagene! Han ble ikke operert i går allikevel, så han skal opereres i dag. 2
Daryl Dixon Skrevet 21. juni Forfatter #21816 Skrevet 21. juni Anki-2.0 skrev (2 timer siden): Han ble ikke operert i går allikevel, så han skal opereres i dag. 🤞🤞 lykke til! 1
Rumle Skrevet 21. juni #21817 Skrevet 21. juni Anki-2.0 skrev (5 timer siden): Han ble ikke operert i går allikevel, så han skal opereres i dag. Lykke til herfra og ❤️ Og god helg til alle i tråden
Rumle Skrevet 21. juni #21818 Skrevet 21. juni Daryl Dixon skrev (På 18.6.2025 den 9.13): Jeg viste ikke dette! Så en reel at noen dro ut kaninhalen! Det er ikke en liten dott, den er lang. I didn't know! Etter de dro den ut så bare, shwoop! Inn igjen.
Anki-2.0 Skrevet 21. juni #21819 Skrevet 21. juni Daryl Dixon skrev (7 timer siden): 🤞🤞 lykke til! Og det blir ikke operasjon i dag heller. Pokker som han må vente...
Rainstorm2.0 Skrevet 22. juni #21820 Skrevet 22. juni Anki-2.0 skrev (På 21.6.2025 den 18.56): Og det blir ikke operasjon i dag heller. Pokker som han må vente... ❤️ Guri meg, sender dere begge gode tanker og håper på alt det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå