Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Ikke vært på kino på lang tid, så vet ikke helt prisen, men tror på deg!

Sjekket nå og her starter prisene på 200 kroner og øker for premierer, de beste stolene, osv. Sjekket nå og man kunne kjøpe sete for 300 kroner. 

Skrevet
SVK skrev (3 minutter siden):

Sjekket nå og her starter prisene på 200 kroner og øker for premierer, de beste stolene, osv. Sjekket nå og man kunne kjøpe sete for 300 kroner. 

Måtte inn å sjekke her, her er det 160kr for voksen. Men stiger nok den prisen og. 200kr pr pers hadde jeg ikke betalt av prinsipp

Skrevet
Rumle skrev (18 timer siden):

Må ha vært fint å gå tur i dag @Rainstorm2.0 :jepp:

Det var så herlig tur, at jeg aldri har gjort det før tenkte jeg da jeg var der ute. Å kunne ligge og lese i en hengekøye var akkurat den feiringen jeg trengte. Tok meg til og med årets første bad! Litt vel kaldt for min del, men deilig etterpå. 😅 Har du hengekøye? 

SVK skrev (40 minutter siden):

Huff, jeg synes at man ikke bør få lov til å spille musikk med mye bass om man bor i leilighet eller svært tett på naboer. Bassen går rett gjennom vegger. 

Nei, du sier noe der. Det var i hagen, så det kommer rett inn soveromsvinduet mitt. De holdt på fra halv 9 til halv 9, så da jeg kom hjem om kvelden og de fremdeles holdt på tenkte jeg bare "takk og pris for at jeg ikke har vært her hele dagen" :ler:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Måtte inn å sjekke her, her er det 160kr for voksen. Men stiger nok den prisen og. 200kr pr pers hadde jeg ikke betalt av prinsipp

Synes det er dyrt ja.

Jeg tenker også på barnefamilier. Om en far tar med 2 unger på kino så er startprisen her 500 kroner. Det er kun for kino-billettene og ikke tatt med ting som transport og godteri. 

Endret av SVK
Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Føles magisk å få av klam finstas!

Russen er ikke i form! Kom ned ei og spurte om det gikk buss her. Så bare sa at jeg kjører henne gjerne. Går nesten ikke buss her i ukedagene en gang. Niesen min er rett og slett sjuk. Blir gøy til eksamen.

Ikke vært på kino på lang tid, så vet ikke helt prisen, men tror på deg!

Stakkars, håper de føler seg bedre snart. Trodde de skulle ha eksamen før 17.mai i år? Synes de har snakket om det i nyhetene, eller er det neste år?

Er du klar for Spillet? :hoppe:/Evnt. har du sett dagens episode allerede?

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Det var så herlig tur, at jeg aldri har gjort det før tenkte jeg da jeg var der ute. Å kunne ligge og lese i en hengekøye var akkurat den feiringen jeg trengte. Tok meg til og med årets første bad! Litt vel kaldt for min del, men deilig etterpå. 😅 Har du hengekøye? 

Nei, du sier noe der. Det var i hagen, så det kommer rett inn soveromsvinduet mitt. De holdt på fra halv 9 til halv 9, så da jeg kom hjem om kvelden og de fremdeles holdt på tenkte jeg bare "takk og pris for at jeg ikke har vært her hele dagen" :ler:

Høres helt nydelig ut :jepp: Nei, jeg har ikke hengekøye.

Så bra at de falt i smak @SVK om du ikke bruker de opp fort, er det sikkert lurt å legge de i en boks eller frysepose, så de ikke tørker ut for mye :jepp: her går de så fort at jeg pleier å bare la de ligge med bakepapiret over.

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (53 minutter siden):

Stakkars, håper de føler seg bedre snart. Trodde de skulle ha eksamen før 17.mai i år? Synes de har snakket om det i nyhetene, eller er det neste år?

Er du klar for Spillet? :hoppe:/Evnt. har du sett dagens episode allerede?

@SVK

Kanskje de alt har hatt den, har ikke oversikt. Mulig de skulle ha noe annet viktig etterpå. Men håper det går bra. Det hostes og ralles veldig, høres ikke behagelig ut.

Jeg er klar! Gleder meg, venter på SB, så skal det spilles! Har du sett?

• Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (2 timer siden):

Synes det er dyrt ja.

Jeg tenker også på barnefamilier. Om en far tar med 2 unger på kino så er startprisen her 500 kroner. Det er kun for kino-billettene og ikke tatt med ting som transport og godteri. 

Har full forståelse for de som tar med godteri selv. Er også ikke rart færre går på kino.

Skrevet
Daryl Dixon skrev (26 minutter siden):

Kanskje de alt har hatt den, har ikke oversikt. Mulig de skulle ha noe annet viktig etterpå. Men håper det går bra. Det hostes og ralles veldig, høres ikke behagelig ut.

Jeg er klar! Gleder meg, venter på SB, så skal det spilles! Har du sett?

Nei, skal se straks nå jeg og :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (2 timer siden):

Nei, skal se straks nå jeg og :jepp:

Jeg har sett! For en berg og dalbane dette spillet er!

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Daryl Dixon skrev (51 minutter siden):

Jeg har sett! For en berg og dalbane dette spillet er!

Ja, herregud altså! :bond:

Ble helt utslitt bare å se episoden, jo :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (13 timer siden):

Så bra at de falt i smak @SVK om du ikke bruker de opp fort, er det sikkert lurt å legge de i en boks eller frysepose, så de ikke tørker ut for mye :jepp: her går de så fort at jeg pleier å bare la de ligge med bakepapiret over.

Takk, det med boks eller pose var lurt! Nå brukte jeg dem opp ganske fort akkurat som deg, men om jeg skal lage mange av gangen så skal huske på det at de kan tørke ut. 

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (21 timer siden):

Ja, herregud altså! :bond:

Ble helt utslitt bare å se episoden, jo :ler:

Ja! 

Tenk om Martin vinner hele greia :ler:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Ja! 

Tenk om Martin vinner hele greia :ler:

Ja! :ler: Tror egentlig hva som helst kan skje nå! :nikke:

Har du hørt Martins podkast med JF? jeg har hørt litt :jepp:

Nå har jeg nådd min varmegrense, fy!, gleder meg til litt kjøligere grader i morgen! Sorry til de som synes det er kjipt! :blomst2:

Endret av Rumle
Skrevet
Rumle skrev (1 time siden):

Ja! :ler: Tror egentlig hva som helst kan skje nå! :nikke:

Har du hørt Martins podkast med JF? jeg har hørt litt :jepp:

Nå har jeg nådd min varmegrense, fy!, gleder meg til litt kjøligere grader i morgen! Sorry til de som synes det er kjipt! :blomst2:

Helt enig, kan ikke bli sjokkert om Martin vinner. Har gått med et glass i hånda og snudd seg som en værhane når det gjelder stemming. :ler: Kanskje god strategi det og. Eller om Oskar plutselig kommer inn og tar hele greia. Hadde håpet Erlend gikk seirende ut.

har ikke hørt med JF enda, må ha energi til det, for tror den tar helt av.

Her blåser det hele tiden, er så lei vind jeg nå! Var ute og vannet i dag, vanne i motvind er lett... Jeg tåler fint om det blir litt kjøligere, bare den vinden roer seg!

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

Helt enig, kan ikke bli sjokkert om Martin vinner. Har gått med et glass i hånda og snudd seg som en værhane når det gjelder stemming. :ler: Kanskje god strategi det og. Eller om Oskar plutselig kommer inn og tar hele greia. Hadde håpet Erlend gikk seirende ut.

har ikke hørt med JF enda, må ha energi til det, for tror den tar helt av.

Her blåser det hele tiden, er så lei vind jeg nå! Var ute og vannet i dag, vanne i motvind er lett... Jeg tåler fint om det blir litt kjøligere, bare den vinden roer seg!

Helt enig, det blir spennende! :nikke: og ja, de er litt i høygir :ler:

Blåser veldig her og!

Skrevet

Du vet du er gay når du våkner med en Cher låt på hjernen. :stolt: Neida, jeg er ingen fan av Cher, så rent tilfeldig. Men balanserte hvertfall med litt macho kroppsarbeid i dag. Kjørte og hentet et tilhengerlass med bark  og fylt på skråningen, men før det fikk jeg dratt opp store tugger med noe ugress, de hadde et helt forferdelig rotsystem. Så ut som om jeg dro opp en svær manet, sånn russisk krigsskip, tror jeg det kalles. Ca 20 trillebårturer ble det. Kaldt var det og, blåste kraftig og kjentes ut som om det blåste gjennom mark og bein, men ble greit etter å ha drevet en stund. 

Drev ute mens SB satt inne på hjemmekontor. 

I går hentet jeg et lass med grus, som nå ligger i en haug på gårdsplass. Blir noen turer med trillebår det og.

• Hjerte 2
Skrevet
Daryl Dixon skrev (På 22.5.2025 den 13.46):

Du vet du er gay når du våkner med en Cher låt på hjernen. :stolt: Neida, jeg er ingen fan av Cher, så rent tilfeldig. Men balanserte hvertfall med litt macho kroppsarbeid i dag. Kjørte og hentet et tilhengerlass med bark  og fylt på skråningen, men før det fikk jeg dratt opp store tugger med noe ugress, de hadde et helt forferdelig rotsystem. Så ut som om jeg dro opp en svær manet, sånn russisk krigsskip, tror jeg det kalles. Ca 20 trillebårturer ble det. Kaldt var det og, blåste kraftig og kjentes ut som om det blåste gjennom mark og bein, men ble greit etter å ha drevet en stund. 

Drev ute mens SB satt inne på hjemmekontor. 

I går hentet jeg et lass med grus, som nå ligger i en haug på gårdsplass. Blir noen turer med trillebår det og.

Skal si du står på om dagen! :jepp: Skal dere lage grussti?

Håper du og alle får en fin helg :blomst2:

• Hjerte 2
Skrevet

Inspireres av arbeidslysten din Dixon! 

God helg til dere alle! 🤠

• Hjerte 2
Skrevet
Rumle skrev (40 minutter siden):

Skal si du står på om dagen! :jepp: Skal dere lage grussti?

Håper du og alle får en fin helg :blomst2:

Skal ha grus langs gjerdet. Fjernet torv hele vegen og skal legge duk med grus over. Blir lettere å klippe. 

Håper du har det bra! Og god helg!

Rainstorm2.0 skrev (38 minutter siden):

Inspireres av arbeidslysten din Dixon! 

God helg til dere alle! 🤠

Godt jeg kan inspirere litt innimellom og da. Håper du fikk gjort noe med litt arbeidslyst da.

God helg!!

• Hjerte 2
Skrevet
Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Skal ha grus langs gjerdet. Fjernet torv hele vegen og skal legge duk med grus over. Blir lettere å klippe. 

Håper du har det bra! Og god helg!

Godt jeg kan inspirere litt innimellom og da. Håper du fikk gjort noe med litt arbeidslyst da.

God helg!!

Lurt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...