Daryl Dixon Skrevet 12. mai Forfatter #21661 Skrevet 12. mai Rumle skrev (Akkurat nå): Det var jo en genial løsning! Ser dere for meg Jeg er veldig fornøyd med det altså. Glede meg til fortsettelsen 1
Rumle Skrevet 12. mai #21663 Skrevet 12. mai Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig fornøyd med det altså. Glede meg til fortsettelsen Forstår jeg godt! Du må holde oss oppdatert 1
Daryl Dixon Skrevet 12. mai Forfatter #21664 Skrevet 12. mai Rumle skrev (16 minutter siden): Forstår jeg godt! Du må holde oss oppdatert DD og den eventyrlige flyttesteinen. 1
Daryl Dixon Skrevet 15. mai Forfatter #21665 Skrevet 15. mai Grusom start på dagen å se klipp av ku som har fått noe skarpt i foret. Orker ikke gjengi noe, men alle må slutte å kaste søppel generelt, men absolutt ikke glass og metal der det dyrkes for. Det synet kommer til å sitte i resten av dagen. Her er det strålende sol, og sterk vind. Tenker å gå å plukke med meg litt bjørkekvister å sette i vann, om jeg ikke blåser bort. Blir full fres her 17.mai, så litt stemning må det bli. Hva skal folk her på 17.mai? Annet enn å spise is i bøtter og spann da. 1
SVK Skrevet 15. mai #21666 Skrevet 15. mai (endret) Daryl Dixon skrev (30 minutter siden): Grusom start på dagen å se klipp av ku som har fått noe skarpt i foret. Orker ikke gjengi noe, men alle må slutte å kaste søppel generelt, men absolutt ikke glass og metal der det dyrkes for. Det synet kommer til å sitte i resten av dagen. Huff! Men jeg skjønte ikke hvordan det skjedde. Hvor var det de hadde kastet glass og metall slik slik at det havnet der det skal dyrkes? Daryl Dixon skrev (30 minutter siden): Hva skal folk her på 17.mai? Annet enn å spise is i bøtter og spann da. Jeg skal slappe av hjemme. Jeg er en som ikke er glad i store folkemengder. Så jeg liker å feire 17. mai i sentrum, på soler eller hos folk som arrangerer fester. Mulig jeg tar en tur i skogen. Endret 15. mai av SVK 1
SVK Skrevet 15. mai #21667 Skrevet 15. mai (endret) Jeg har også kjøpt inn iskrem til 17. mai. Jeg har en lokal iskrem-butikk som lager egen iskrem. Det koster en del. Men man smaker veldig godt at iskremen er laget meg naturlige ingredienser og at at de ikke har vært gjerrige for å spare penger. Jeg kjøpte en banan-iskrem som faktisk smaker ekte banan. Tenker også at det er greit å unne seg noe ekstra godt på 17. mai. I tillegg har jeg kjøpt isbit-former som lager store isbiter. Så planen er også å drikke brus med store isbiter. Da blir brusen ordentlig kald og i tillegg så smelter ikke isbitene bort så fort når det er store isbiter. Endret 15. mai av SVK 1
SVK Skrevet 15. mai #21669 Skrevet 15. mai Daryl Dixon skrev (10 minutter siden): Hva skal folk her på 17.mai? Annet enn å spise is i bøtter og spann da. Hvordan skal du feire 17. mai? 1
SVK Skrevet 15. mai #21670 Skrevet 15. mai Kom nå på at jeg også må få kjøpt sitron til brusen min. 1
SVK Skrevet 15. mai #21671 Skrevet 15. mai Jeg har også bestilt denne og håper den kommer før 17. mai: 1
Daryl Dixon Skrevet 15. mai Forfatter #21672 Skrevet 15. mai SVK skrev (28 minutter siden): Huff! Men jeg skjønte ikke hvordan det skjedde. Hvor var det de hadde kastet glass og metall slik slik at det havnet der det skal dyrkes? Jeg skal slappe av hjemme. Jeg er en som ikke er glad i store folkemengder. Så jeg liker å feire 17. mai i sentrum, på soler eller hos folk som arrangerer fester. Mulig jeg tar en tur i skogen. Feks brusbokser som blir slengt på jorder der de dyrker gress, så blir boksen med i gresset når det slås, den går i stykker og blir skrape småbiter, bonden ser det ikke, og kua spiser det. De skarpe kantene gjør stor skade, noen ganger fatale. Grusomt. Tur i skogen eller fjellet er nok absolutt min favoritt på 17.mai og. SVK skrev (25 minutter siden): Jeg har også kjøpt inn iskrem til 17. mai. Jeg har en lokal iskrem-butikk som lager egen iskrem. Det koster en del. Men man smaker veldig godt at iskremen er laget meg naturlige ingredienser og at at de ikke har vært gjerrige for å spare penger. Jeg kjøpte en banan-iskrem som faktisk smaker ekte banan. Tenker også at det er greit å unne seg noe ekstra godt på 17. mai. I tillegg har jeg kjøpt isbit-former som lager store isbiter. Så planen er også å drikke brus med store isbiter. Da blir brusen ordentlig kald og i tillegg så smelter ikke isbitene bort så fort når det er store isbiter. Lov å unne seg noe skikkelig is på 17.mai. er en liten sjokoladefabrikk i nærheten her som også lager is, og den er fantastisk. Har ikke vært i de områder nå så ikke kjøpt av dem, men burde gjort det. SVK skrev (23 minutter siden): 5 cm ganger 5 cm ganger 5 cm er isbitene mine. Sånn har jeg og, må huske å fylle og lage. SVK skrev (22 minutter siden): Hvordan skal du feire 17. mai? Jeg skal ut i folkemengden i år. Bare se litt på livet, og så er alle i vennegjengen bedt hit på grilling, men folk kommer til litt forskjellige tider, så blir litt jevn flyt av folk. Faren til SB er bedt, min far siden mamma er bortreist. Skal se på russetoget til niesen min og da. SVK skrev (16 minutter siden): Jeg har også bestilt denne og håper den kommer før 17. mai: Oi, den så spennende ut, pære og sitron må være gode smaker på dumle! Hvor bestilte du den? 1
SVK Skrevet 15. mai #21673 Skrevet 15. mai (endret) Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): Feks brusbokser som blir slengt på jorder der de dyrker gress, så blir boksen med i gresset når det slås, den går i stykker og blir skrape småbiter, bonden ser det ikke, og kua spiser det. De skarpe kantene gjør stor skade, noen ganger fatale. Huff, jeg skjønner ikke engang at folk kaster søppel på gata i byene. Men er selvsagt enda verre når de kaster det på jorder. Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): Lov å unne seg noe skikkelig is på 17.mai. er en liten sjokoladefabrikk i nærheten her som også lager is, og den er fantastisk. Har ikke vært i de områder nå så ikke kjøpt av dem, men burde gjort det. Så kult! Jeg liker i tillegg å støtte lokale fabrikker. I tillegg til at jeg liker iskremen de lager, så liker jeg også at vi har et slikt tilbud her jeg bor. Om man ikke benytter seg av det så forsvinner der. Iskrembutkken her jeg bor virker også ha bitt et møtested for de som bor her. Et sted hvor man kan se folk i alle aldre. Småbarn og pensjonister. Liker også at møtestedet er alkoholfritt. Der foreldrene mine bodde tidligere var møtestedet en bar og det følte jeg førte til at en del drakk mer enn hva som er sunt. Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): Jeg skal ut i folkemengden i år. Bare se litt på livet, og så er alle i vennegjengen bedt hit på grilling, men folk kommer til litt forskjellige tider, så blir litt jevn flyt av folk. Faren til SB er bedt, min far siden mamma er bortreist. Skal se på russetoget til niesen min og da. Så koselig! Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): Oi, den så spennende ut, pære og sitron må være gode smaker på dumle! Hvor bestilte du den? Jeg snakket faktisk med de ansatte i en butikk her jeg bor og etterlyste den Dumle-posen. De sa at planen var å ikke bestille den, men siden jeg etterspurte den så skulle de bestille den til neste godte-levring. Så det var god kundeservice. Jeg også tror det er gode smaker! Endret 15. mai av SVK 1
Sola de Skrevet 15. mai #21674 Skrevet 15. mai Daryl Dixon skrev (På 12.5.2025 den 22.40): Har kommet opp med et nytt konsept, flyttestein. Målet er å få en spesiell stein opp i mitt blomsterbed. Jeg har funnet en stein langs vegen der jeg ofte går tur, den er fin, og den vil jeg ha. Den er litt tung, såppas tung at jeg ikke orker å bære den hele vegen hjem. Derfor, hver gang jeg går der så flytter jeg den litt nærmere, eller tar den med meg så langt jeg orker. Så til slutt havner den hjemme hos meg. Jeg syntes det var genialt, og så fornøyd med at jeg fant på det såppas raskt etter jeg fant den, SB derimot tror det har klikka for meg, og ser på meg med oppgitte øyne, åpen munn og har ikke ord. Blir bra dette. Et lite prosjekt for meg. Jeg synes også det var genialt. Blir som om turen får en liten mening også. Litt nærmere å få den hjem. En dag snart! 2
Sola de Skrevet 15. mai #21675 Skrevet 15. mai Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Grusom start på dagen å se klipp av ku som har fått noe skarpt i foret. Orker ikke gjengi noe, men alle må slutte å kaste søppel generelt, men absolutt ikke glass og metal der det dyrkes for. Det synet kommer til å sitte i resten av dagen. Her er det strålende sol, og sterk vind. Tenker å gå å plukke med meg litt bjørkekvister å sette i vann, om jeg ikke blåser bort. Blir full fres her 17.mai, så litt stemning må det bli. Hva skal folk her på 17.mai? Annet enn å spise is i bøtter og spann da. Så det jeg også Stakkars Kuli. Fine vakre kua. Så store skader av en boks Jeg skal lage til snitter og kake her hos meg. Blir titting på toget også. 2
Daryl Dixon Skrevet 15. mai Forfatter #21676 Skrevet 15. mai Sola de skrev (12 timer siden): Jeg synes også det var genialt. Blir som om turen får en liten mening også. Litt nærmere å få den hjem. En dag snart! Ikke sant! Den flytta på seg i dag. Ganske langt og. Er glad jeg ikke møtte på noen... Etterpå stjal jeg bjørkekvister fra en skog. Hadde med meg en saks. Så var et planlagt kupp. Sola de skrev (12 timer siden): Så det jeg også Stakkars Kuli. Fine vakre kua. Så store skader av en boks Jeg skal lage til snitter og kake her hos meg. Blir titting på toget også. Ja, helt grusomt hvor store skader litt skarpt kan gjøre. Snitter blir bra. Skal se på tog vi og. Har ikke sett barnetoget på flere år. Husker ikke hva jeg gjorde 17.mai i fjor en gang så. 2
Purple_Pixiedust Skrevet 16. mai #21677 Skrevet 16. mai Daryl Dixon skrev (20 timer siden): Hva skal folk her på 17.mai? Annet enn å spise is i bøtter og spann da. Jeg skal se ungene i barnetoget, så til mamma også ser jeg sikkert borgertoget også drar jeg hjem. 2
Sola de Skrevet 16. mai #21678 Skrevet 16. mai Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Ikke sant! Den flytta på seg i dag. Ganske langt og. Er glad jeg ikke møtte på noen... Etterpå stjal jeg bjørkekvister fra en skog. Hadde med meg en saks. Så var et planlagt kupp. Ja, helt grusomt hvor store skader litt skarpt kan gjøre. Snitter blir bra. Skal se på tog vi og. Har ikke sett barnetoget på flere år. Husker ikke hva jeg gjorde 17.mai i fjor en gang så. Jeg har faktisk sett folk bære på stein, men jeg har egentlig bare tenkt de trente til noe Enda noen skritt nærmere sine endelige destinasjon Synes så synd på den kua Den har ikke gjort noe galt her i verden stakkars. Ikke jeg heller 2
Rumle Skrevet 16. mai #21679 Skrevet 16. mai (endret) Daryl Dixon skrev (På 15.5.2025 den 7.45): Grusom start på dagen å se klipp av ku som har fått noe skarpt i foret. Orker ikke gjengi noe, men alle må slutte å kaste søppel generelt, men absolutt ikke glass og metal der det dyrkes for. Det synet kommer til å sitte i resten av dagen. Her er det strålende sol, og sterk vind. Tenker å gå å plukke med meg litt bjørkekvister å sette i vann, om jeg ikke blåser bort. Blir full fres her 17.mai, så litt stemning må det bli. Hva skal folk her på 17.mai? Annet enn å spise is i bøtter og spann da. Helt forferdelig skjebne den kuen fikk ❤️ Synes forferdelig synd i den Så det samme jeg og i går og og jeg må også si at det provoserer meg at avisen klistrer opp et stort bilde av det på forsiden, slik at man får det rett i fleisen om man vil eller ikke. Og dette gjelder ikke spesifikt dette bilde, men mange tilsvarende bilder. Her ligger det an til å bli en veldig rolig 17.mai, håper det blir slik Har godt med iskrem klar om jeg skulle føle for det Har også kjøpt inn fyrstekake og den har jeg prøvesmakt i dag Tipper dere har mye å gjøre klart i dag, Dixon? Ligger dere godt an med forberedelsene? Har bjørkekvistene sprunget ut? Min foreldre pleide alltid å gjøre det samme i barndommen ❤️ Og min far pleide alltid å pynte bilen med norske flagg og bjørkekviser, det var stas! 🤩 Håper alle får en skikkelig fin dag i morgen! ❤️ SVK skrev (På 15.5.2025 den 8.00): Kom nå på at jeg også må få kjøpt sitron til brusen min. Ser at du også prater om isbiter, har du prøvd å fryse skiver med sitron? Jeg gjør det masse og elsker det for når de smelter så frigjør de mye mer sitronsmak Jeg bruker den mest i Sprite zero selv, så den gir mer sitronsmak, men sikkert digg i cola og! Endret 16. mai av Rumle
SVK Skrevet 16. mai #21680 Skrevet 16. mai Rumle skrev (1 minutt siden): Ser at du også prater om isbiter, har du prøvd å fryse skiver med sitron? Jeg gjør det masse og elsker det for når de smelter så frigjør de enda mer sitronskall Jeg bruker den mest i Sprite zero selv, så den former smak, men sikkert digg i cola og! Det har jeg aldri prøvd, men det hørtes ut som et bra triks! Jeg skal teste det ut nå. Jeg liker triks som dette som er lettvint å teste ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå