Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Hater å blande melis. Liten skvett vann, fortsatt tykk konsistens, litt til, fortsatt litt for tykk, bitte litt til, enda litt for tykk, en halv dråpe til... helt tynnflytende suppe! Hver gang.

:bond: Hver eneste gang her og!

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sola de skrev (1 minutt siden):

Jeg var stor Take That fan også :dåne: Og Westlife :fnise: Hadde sikkert digget dagens boyband også om jeg var ung nå. 

Backstreet boys da?

Skrevet
Sola de skrev (1 minutt siden):

:bond: Hver eneste gang her og!

Melis er en fandenivoldsk bakevare! Bare ute etter å lage bøll.

• Hjerte 1
Skrevet

Backstreet boys da?

Nei, de var ikke jeg så gæren etter :fnise: Var bare enkelte sanger jeg likte der. Var kun Nick Carter som var kjekk der og han sang som en kråke syntes jeg :ler: 

Skrevet

Melis er en fandenivoldsk bakevare! Bare ute etter å lage bøll.

:nikke: Hva skal du ha den på? 

Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Nei, de var ikke jeg så gæren etter :fnise: Var bare enkelte sanger jeg likte der. Var kun Nick Carter som var kjekk der og han sang som en kråke syntes jeg :ler: 

Han har vist en del klager på seg av kvinner i ettertid og, så godt mulig han ikke var så grei.

:nikke: Hva skal du ha den på? 

Skolebrød ble det denne gang.

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (58 minutter siden):

Han har vist en del klager på seg av kvinner i ettertid og, så godt mulig han ikke var så grei.

Skolebrød ble det denne gang.

Nam nam nam :spise: 

Det kan jeg godt se for meg. Alle damer la seg vel langflate etter ham, så han kunne velge og vrake. Tøm og røm rett og slett.

• Hjerte 1
Skrevet

Nam nam nam :spise: 

Det kan jeg godt se for meg. Alle damer la seg vel langflate etter ham, så han kunne velge og vrake. Tøm og røm rett og slett.

:ler: :ninja:

Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (På 21.3.2025 den 14.43):

Plutselig helg igjen ja. 😁

Håper det går bra med deg. Får du snart komme hjem på fulltid?

Skrevet
SVK skrev (47 minutter siden):

Håper det går bra med deg. Får du snart komme hjem på fulltid?

Det går sånn passe. :) Jeg tror jeg skal hjem ikke kommende, men neste uke. :) Det blir bra, men også vanskelig. 

• Hjerte 2
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå):

Det går sånn passe. :) Jeg tror jeg skal hjem ikke kommende, men neste uke. :) Det blir bra, men også vanskelig. 

:hjerte:

• Hjerte 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden):

Krysser fingrene for at det blir mer bra enn vanskelig. Lov å komme hit å ventilere ut litt agg også!

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (15 timer siden):

Krysser fingrene for at det blir mer bra enn vanskelig. Lov å komme hit å ventilere ut litt agg også!

Hehe takk for det. 😁

• Hjerte 1
Skrevet

FB_IMG_1736166268456.thumb.jpg.6e78f957170ced922391f49fedcdfd31.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

God fredag! Nå er det helg igjen. Jeg så på en gammel episode av Tid for Hage i dag, måtte sloss med meg selv for å ikke starte planlegging av store hageprosjekter som aldri blir en realitet. 

Nå er det nesten helt bart, ligger igjen et par snøflekker et par steder. Det er gåsunger på trærne, noen knopper også, tranene har begynt å flakse rundt her, og 4 svaner. Lite småfugler enda. Det er vel lov å si at våren er her nå. Får av og til litt lyst å finne påskepynt, men det er jo litt tidlig, så unner meg heller et glass solo, gult er kult. 

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God fredag! Nå er det helg igjen. Jeg så på en gammel episode av Tid for Hage i dag, måtte sloss med meg selv for å ikke starte planlegging av store hageprosjekter som aldri blir en realitet. 

Nå er det nesten helt bart, ligger igjen et par snøflekker et par steder. Det er gåsunger på trærne, noen knopper også, tranene har begynt å flakse rundt her, og 4 svaner. Lite småfugler enda. Det er vel lov å si at våren er her nå. Får av og til litt lyst å finne påskepynt, men det er jo litt tidlig, så unner meg heller et glass solo, gult er kult. 

Her kan det fort komme masse snø igjen. Håper det ikke skjer. :)

Har ikke sett noe til noen småfugler enda.

God fredag ja. Den var jo nettopp her. 😛

• Hjerte 2
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (28 minutter siden):

Her kan det fort komme masse snø igjen. Håper det ikke skjer. :)

Har ikke sett noe til noen småfugler enda.

God fredag ja. Den var jo nettopp her. 😛

Kan faktisk komme igjen et lass med snø her og, men krysser fingrene for at det ikke skjer! 

Uka flyr avgårde! Begynner du å se frem til å komme hjem?

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

God helg! 

Her er det bart. Selv  kjenner jeg på at våren har kommet de dagene det er sol, men når det er overskyet så er det fortsatt temmelig kaldt. 

Solo er absolutt påske-brus! 

Selv har jeg en sånn Solo-genser jeg bruker i påsken:
IMG_20190522_100133.jpg

I jula har jeg Coca Cola-genser. 

• Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (11 minutter siden):

God helg! 

Her er det bart. Selv  kjenner jeg på at våren har kommet de dagene det er sol, men når det er overskyet så er det fortsatt temmelig kaldt. 

Solo er absolutt påske-brus! 

Selv har jeg en sånn Solo-genser jeg bruker i påsken:
IMG_20190522_100133.jpg

I jula har jeg Coca Cola-genser. 

Hsr du kjøpt den eller har noen strikket den til deg?

Hvordan går det med karamelliseringen av løk forresten? 

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Kan faktisk komme igjen et lass med snø her og, men krysser fingrene for at det ikke skjer! 

Uka flyr avgårde! Begynner du å se frem til å komme hjem?

Ja jeg ser fram til det, men gruer meg litt også. :)

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...