Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig våknet jeg og tenkte på startkjeks. Så utrolig synd at den er borte. Ikke at den var så næringsrik, men den var da god. Finnes ingen gode alternativer som ligner heller, utenom å lage selv, blir sikkert ikke det samme det heller. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

I dag tidlig våknet jeg og tenkte på startkjeks. Så utrolig synd at den er borte. Ikke at den var så næringsrik, men den var da god. Finnes ingen gode alternativer som ligner heller, utenom å lage selv, blir sikkert ikke det samme det heller. 

Jeg har aldri smakt de, har alltid trodd/antatt at de smakte litt papp, litt sånn oblataktig? Men, regner med at den antagelsen er feil når du faktisk savner de :nikke: Alltid kjedelig med gode produkter som forsvinner.

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri smakt de, har alltid trodd/antatt at de smakte litt papp, litt sånn oblataktig? Men, regner med at den antagelsen er feil når du faktisk savner de :nikke: Alltid kjedelig med gode produkter som forsvinner.

De kan nok virke litt papp aktig. :ler: Men de var gode med litt god ost på, og lette å få i seg når man ikke hadde så god matlyst. 

• Hjerte 1
Skrevet

Her er det vistnok vinterferie denne uka. Sånt får jeg ikke ofte med meg. Har gått med meg at det har vært flere varmegrader, regnet og blitt blåholke ute da. Meldt litt sol fremover så håper det blir en fin ferie på folk lell. 

Er det ferie og ferievær hos andre?

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Her er det vistnok vinterferie denne uka. Sånt får jeg ikke ofte med meg. Har gått med meg at det har vært flere varmegrader, regnet og blitt blåholke ute da. Meldt litt sol fremover så håper det blir en fin ferie på folk lell. 

Er det ferie og ferievær hos andre?

Holke er aldri bra!

Jeg aner ikke om det er ferie her, men det er det vel kanskje, vinterferie? Har vært noen milde dager her, så all snø og is har smeltet bort heldigvis :jepp: Mener jeg hørte at det skal regne mye denne uken, men husker ikke hvor jeg hørte det.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har enda ikke laget beredskapslager jeg. Vi pratet på det for en stund siden, og jeg er fortsatt på stedet hvil. Kunne ønske det var noe man kunne bestille, så fikk man en pakke med alt som står på listen. Hmmm....var det en liten business idé?? 🤔 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (25 minutter siden):

Jeg har enda ikke laget beredskapslager jeg. Vi pratet på det for en stund siden, og jeg er fortsatt på stedet hvil. Kunne ønske det var noe man kunne bestille, så fikk man en pakke med alt som står på listen. Hmmm....var det en liten business idé?? 🤔 

Samme her! Vi snakket her om det i høst da den brosjyren kom og jeg var sånn "NÅ skal det skje!" og så er jeg her ... uten beredskapslager. Hvis du mekker den business-ideen som kjøper jeg! :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (10 minutter siden):

Samme her! Vi snakket her om det i høst da den brosjyren kom og jeg var sånn "NÅ skal det skje!" og så er jeg her ... uten beredskapslager. Hvis du mekker den business-ideen som kjøper jeg! :D 

Burde nesten ha gjort det, så slipper folk å farte rundt og kjøpe inn selv.

Jeg er enten eller type, enten har jeg null i beredskapslager eller så blir det et overfylt et, men betyr jo ikke at det da er fylt med det viktigste eller beste.

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg har kun kjøpt noen hermetikkbokser med middag, samt makrell i tomat- bokser jeg har i et skap stående. I tillegg har jeg så langt kjøpt 2 dunker med 5 liter vann i hver dunk. Skal kjøpe noen slike dunker til. Var så anvendelig å bære på de dunkene, så sikkert lettere å håndere enn større dunker. (Hvor mange ganger kan man si et ord  ørten ganger i få setninger :ler: ) I alle fall. Tenker om det blir strømbrudd over lengre tid, så må det i kjøleskapet bli spist før det som er i fryseren står for tur. Deretter hermetikken. Så hvor mye vil man egentlig trenge? 

Så et innslag på nyhetene om en fyr. Tror han lagde slike pakker og solgte :klo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har heller ikke laget noe beredsskapslager. Håper det ikke trengs. 😅

Skrevet (endret)

Jeg har heller ikke noe beredskapslager. Planen min er å leve på foreldrene mine om det blir krise. Foreldrene mine har lagret nok mat, drikke, toalettpapir,  batterier til at det kan holde gjennom neste istid. 

I tillegg til at det er svært gode fiskemuligheter der foreldrene mine bor. 

Endret av SVK
Skrevet
Sola de skrev (5 timer siden):

Jeg har kun kjøpt noen hermetikkbokser med middag, samt makrell i tomat- bokser jeg har i et skap stående. I tillegg har jeg så langt kjøpt 2 dunker med 5 liter vann i hver dunk. Skal kjøpe noen slike dunker til. Var så anvendelig å bære på de dunkene, så sikkert lettere å håndere enn større dunker. (Hvor mange ganger kan man si et ord  ørten ganger i få setninger :ler: ) I alle fall. Tenker om det blir strømbrudd over lengre tid, så må det i kjøleskapet bli spist før det som er i fryseren står for tur. Deretter hermetikken. Så hvor mye vil man egentlig trenge? 

Så et innslag på nyhetene om en fyr. Tror han lagde slike pakker og solgte :klo: 

Aner ikke hvor mye, var for et vist antall døgn. Men det vet man jo aldri.

Typisk, alltid for sent ute med ideer.

Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden):

Jeg har heller ikke laget noe beredsskapslager. Håper det ikke trengs. 😅

Det håper jeg og!!

SVK skrev (1 time siden):

Jeg har heller ikke noe beredskapslager. Planen min er å leve på foreldrene mine om det blir krise. Foreldrene mine har lagret nok mat, drikke, toalettpapir,  batterier til at det kan holde gjennom neste istid. 

I tillegg til at det er svært gode fiskemuligheter der foreldrene mine bor. 

God plan, samtidig har dere hverandre. Ikke gøy å bli sittende alene i en leilighet i uvisst tid! 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

God plan, samtidig har dere hverandre. Ikke gøy å bli sittende alene i en leilighet i uvisst tid! 

Enig!

Skrevet

God fredag og god helg! :hallo:

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (51 minutter siden):

God fredag og god helg! :hallo:

God helg ja! 😊

• Hjerte 2
Skrevet

God helg Mr Dixon og alle andre :gruppeklem:

• Hjerte 2
Skrevet

Gooood helg i tråden! :blomst2:

• Hjerte 2
Skrevet

Så mange koselige god helg-meldinger! 

God helg til dere, herfra også! :KG:

• Hjerte 2
Skrevet

Er det fastelaven denne helgen, noen som vet? Ser det har begynt å dukke opp fastelavensboller i butikkene, veldig fristende :spise:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...