Daryl Dixon Skrevet 4. februar Forfatter #21401 Del Skrevet 4. februar Rumle skrev (2 timer siden): Bra, du må ta det med ro nå da Skal prøve på det. Apropos prøve, prøvde igjen grapefrukt i dag. Og igjen ble jeg veldig barnslig der jeg stod å æsjet meg. Den var så bitter, nå har jeg prøvd det noe ganger, og nå kan jeg gi meg. Tok en appelsin etterpå i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. februar Forfatter #21402 Del Skrevet 5. februar Vært litt rundt i dag, handlet litt. Tenkte å prøve svensk middag. Falukorv stekt med løk og eple, sammen med potetmos. SB kjøpte falukorv og ba meg fikse noe. Så googlet litt da. I følge oppskriften skal det blandes sennep i potetmosen, litt skeptisk til det, så blir sennep ved siden av i stedet. Alltid tenkt at falukorv var pålegg, spennende. Eller kjedelig for de som leser, ikke mye spennende som skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar #21403 Del Skrevet 5. februar Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Vært litt rundt i dag, handlet litt. Tenkte å prøve svensk middag. Falukorv stekt med løk og eple, sammen med potetmos. SB kjøpte falukorv og ba meg fikse noe. Så googlet litt da. I følge oppskriften skal det blandes sennep i potetmosen, litt skeptisk til det, så blir sennep ved siden av i stedet. Alltid tenkt at falukorv var pålegg, spennende. Eller kjedelig for de som leser, ikke mye spennende som skjer. Hvordan smaker falukorv? Som servelat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. februar Forfatter #21404 Del Skrevet 6. februar Sola de skrev (11 timer siden): Hvordan smaker falukorv? Som servelat? Det har jeg ikke tenkt på, men ja, smaker nok litt sånn, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar #21405 Del Skrevet 6. februar Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Det har jeg ikke tenkt på, men ja, smaker nok litt sånn, ja! Da kan kanskje jeg også like det. Liker servelat kald, så kanskje jeg kan smake på falukorv også ( livet til en superkresen person, skeptisk til alt som ikke er smakt før ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. februar Forfatter #21406 Del Skrevet 6. februar Sola de skrev (5 timer siden): Da kan kanskje jeg også like det. Liker servelat kald, så kanskje jeg kan smake på falukorv også ( livet til en superkresen person, skeptisk til alt som ikke er smakt før ) Forstår det godt, men er ganske likt. Syntes den er god hverfall. Morsomt, for mange av de jeg kjenner som er veldig kresne er helt anti servelat. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar #21407 Del Skrevet 6. februar Daryl Dixon skrev (32 minutter siden): Forstår det godt, men er ganske likt. Syntes den er god hverfall. Morsomt, for mange av de jeg kjenner som er veldig kresne er helt anti servelat. 😆 Jeg må ha den helt nyåpnet og iskald. Verste som fins er matpakkevarm servelat 🤢Ikke så glad i det stekt heller Liker godt de der man skjærer selv. Synes det er godt med rekesalat oppå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. februar Forfatter #21408 Del Skrevet 7. februar Sola de skrev (17 timer siden): Jeg må ha den helt nyåpnet og iskald. Verste som fins er matpakkevarm servelat 🤢Ikke så glad i det stekt heller Liker godt de der man skjærer selv. Synes det er godt med rekesalat oppå. Steker man servelat? Enig at det ikke er godt romtemperert, det tenker jeg om alt kjøttpålegg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. februar #21409 Del Skrevet 7. februar Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Steker man servelat? Enig at det ikke er godt romtemperert, det tenker jeg om alt kjøttpålegg egentlig. Tror noen gjør det/ eldre garde Synes ikke det er noe godt Men det spiser vel ikke du får jeg høre alltid Husker jeg fikk det noen ganger på brødskivene i matpakken da jeg gikk på skolen. Ble ikke spist den dagen, så fikk noe mer Sola- vennlig på skivene stort sett Nå er det heldigvis kjøleelementer og slikt i matboksene, så maten holder seg bedre heldigvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. februar Forfatter #21410 Del Skrevet 7. februar Sola de skrev (56 minutter siden): Tror noen gjør det/ eldre garde Synes ikke det er noe godt Men det spiser vel ikke du får jeg høre alltid Husker jeg fikk det noen ganger på brødskivene i matpakken da jeg gikk på skolen. Ble ikke spist den dagen, så fikk noe mer Sola- vennlig på skivene stort sett Nå er det heldigvis kjøleelementer og slikt i matboksene, så maten holder seg bedre heldigvis Og noen matbokser ser ut som halvstore kofferter nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. februar Forfatter #21411 Del Skrevet 7. februar God fredag. Jeg så frem til helg, våknet i elendig form. Stod ikke på min plan hverfall. Håper alle har det bra mot helgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. februar #21412 Del Skrevet 7. februar Daryl Dixon skrev (5 timer siden): God fredag. Jeg så frem til helg, våknet i elendig form. Stod ikke på min plan hverfall. Håper alle har det bra mot helgen. Håper formen din blir bedre God helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. februar #21413 Del Skrevet 7. februar Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Steker man servelat? Enig at det ikke er godt romtemperert, det tenker jeg om alt kjøttpålegg egentlig. Min far har alltid laget det sånn, stekt i skiver med stekt løk og poteter til og ertestuing kanskje. Daryl Dixon skrev (11 timer siden): God fredag. Jeg så frem til helg, våknet i elendig form. Stod ikke på min plan hverfall. Håper alle har det bra mot helgen. Så kjedelig, håper du kommer deg snart God helg herfra og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 8. februar #21414 Del Skrevet 8. februar Håper formen kommer seg, Dixon! God helg til alle herfra! Lite planer på programmet, men det skal bli kaldt og mye sol, så det er herlig enten en holder seg ute eller inne. ☀️ Jeg har tenkt på at jeg kunne tenke meg å prøve å lage en slags kake. Så tilfeldig reel av noen som pynter fantastiske kaker og synes det virker så gøy å kunne, og et sted må man starte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 11. februar #21415 Del Skrevet 11. februar (endret) Daryl Dixon skrev (På 6.2.2025 den 15.25): Forstår det godt, men er ganske likt. Syntes den er god hverfall. Morsomt, for mange av de jeg kjenner som er veldig kresne er helt anti servelat. 😆 Jeg er litt kresen og liker virkelig ikke servelat eller faulakorv. 😅 Hvordan er formen? Her ble det bare tre timer søvn i natt, men jeg er nå våken likevel. 😅 Endret 11. februar av Purple_Pixiedust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar Forfatter #21416 Del Skrevet 13. februar Purple_Pixiedust skrev (På 11.2.2025 den 8.02): Jeg er litt kresen og liker virkelig ikke servelat eller faulakorv. 😅 Hvordan er formen? Her ble det bare tre timer søvn i natt, men jeg er nå våken likevel. 😅 Det må være lov å være kresen på sånn behandlet kjøtt, ikke alltid det er så deilig konsistens. Fikk infeksjon etter batteribytte. Håper du har fått mere søvn! Og at det bedrer seg etter operasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. februar #21417 Del Skrevet 13. februar Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Det må være lov å være kresen på sånn behandlet kjøtt, ikke alltid det er så deilig konsistens. Fikk infeksjon etter batteribytte. Håper du har fått mere søvn! Og at det bedrer seg etter operasjonen! Infeksjon Hva gjøres med det? God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. februar #21418 Del Skrevet 13. februar Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Det må være lov å være kresen på sånn behandlet kjøtt, ikke alltid det er så deilig konsistens. Fikk infeksjon etter batteribytte. Håper du har fått mere søvn! Og at det bedrer seg etter operasjonen! Oi det hørtes ikke bra ut. Får du antipsykotika da eller? Ja har fått mer søvn. 😊 Det går sakte etter operasjonen, men det går framover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar Forfatter #21419 Del Skrevet 13. februar Sola de skrev (5 timer siden): Infeksjon Hva gjøres med det? God bedring Antibiotika, forhåpentligvis kun det. Mulig fjerning av infisert vev, det håper jeg å slippe. Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Oi det hørtes ikke bra ut. Får du antipsykotika da eller? Ja har fått mer søvn. 😊 Det går sakte etter operasjonen, men det går framover da. Antibiotika. Sakte frem er bra, så lenge det går. Håper det går bra med deg ellers og, er du ferdig med ect? Har sikkert spurt før, men minnet er litt kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. februar #21420 Del Skrevet 13. februar Daryl Dixon skrev (35 minutter siden): Antibiotika, forhåpentligvis kun det. Mulig fjerning av infisert vev, det håper jeg å slippe. Antibiotika. Sakte frem er bra, så lenge det går. Håper det går bra med deg ellers og, er du ferdig med ect? Har sikkert spurt før, men minnet er litt kort. Krysser fingrene for at du slipper det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå