Daryl Dixon Skrevet 29. januar Forfatter #21361 Skrevet 29. januar Rainstorm2.0 skrev (11 timer siden): Om dødsenglene, tok det i spoiler, så de som ikke vil lese, kan slippe. Skjul innhold Fy flate, jeg har ikke sett Dødsenglene, og kommer nok ikke til å gjøre det, men har lest noen av artiklene til TV2, så grusomt. Vondt å tenke på at noen er så desperat etter å dø, og blir møtt med noen som sier "døden skal være tilgjengelig for alle" og at de skal kose seg med en kopp kaffe mens de "avlives". Bra gjort av TV2 å avdekke. Grøss. Spoiler Ordet avlive er så ekkelt.
Sola de Skrevet 29. januar #21362 Skrevet 29. januar Jeg kan skjønne folk som er dødssyke vil dø på sine egne premisser, i stedet for å stadig bli dårligere og dårligere. Miste evne til å spise, drikke, prate, til å bevege seg, ikke klare å tenke. Enorme smerter. Men slik disse såkalte dødshjelperne driver på virker mer som seriemordere som har funnet en måte å drepe på uten å for lang straff for det. Leste en av dem hadde drept noen som ung på bestialsk måte. Når han så har fortsatt med denne "dødshjelpingen" sin, så tyder det jo på seriemorder uansett hva slags kategori de gjemmer drapet sitt under.
Purple_Pixiedust Skrevet 29. januar #21363 Skrevet 29. januar Rainstorm2.0 skrev (16 timer siden): Om dødsenglene, tok det i spoiler, så de som ikke vil lese, kan slippe. Skjul innhold Fy flate, jeg har ikke sett Dødsenglene, og kommer nok ikke til å gjøre det, men har lest noen av artiklene til TV2, så grusomt. Vondt å tenke på at noen er så desperat etter å dø, og blir møtt med noen som sier "døden skal være tilgjengelig for alle" og at de skal kose seg med en kopp kaffe mens de "avlives". Bra gjort av TV2 å avdekke. Grøss. Det er fælt at noen blir så desperat, men det er det jo med "vanlig" selvmord også. De har hatt det så ille at de har tatt et brutalt valg. Men disse folkene som "hjelper" med selvmord er ikke bra folk. Sola de skrev (3 timer siden): Jeg kan skjønne folk som er dødssyke vil dø på sine egne premisser, i stedet for å stadig bli dårligere og dårligere. Miste evne til å spise, drikke, prate, til å bevege seg, ikke klare å tenke. Enorme smerter. Men slik disse såkalte dødshjelperne driver på virker mer som seriemordere som har funnet en måte å drepe på uten å for lang straff for det. Leste en av dem hadde drept noen som ung på bestialsk måte. Når han så har fortsatt med denne "dødshjelpingen" sin, så tyder det jo på seriemorder uansett hva slags kategori de gjemmer drapet sitt under. Enig i dette.
Daryl Dixon Skrevet 29. januar Forfatter #21364 Skrevet 29. januar Portrettmesterskapet er tilbake! Likte det godt sist gang, og etter å ha slukt Nerdrum familien, passer det med ny sesong av portrettmesterskapet. Og godt med noe å se på etter en slitsom økt hos behandler. 1
Sola de Skrevet 29. januar #21365 Skrevet 29. januar Daryl Dixon skrev (10 minutter siden): Portrettmesterskapet er tilbake! Likte det godt sist gang, og etter å ha slukt Nerdrum familien, passer det med ny sesong av portrettmesterskapet. Og godt med noe å se på etter en slitsom økt hos behandler. Å! Når begynner det?
Daryl Dixon Skrevet 29. januar Forfatter #21366 Skrevet 29. januar Sola de skrev (6 minutter siden): Å! Når begynner det? Kommet en episode som ligger ute. Ser den nå.
Anki-2.0 Skrevet 29. januar #21367 Skrevet 29. januar Daryl Dixon skrev (På 28.1.2025 den 13.12): Så Norge bak fasaden i går, Dødsenglene. Den bør alle se, om de har mage for det. Sterk, og burde vinne en pris! Men noe mer koselig! Så en post på Instagram om at nå som dagene har blitt litt lenger har hønene begynt å legge egg! Vårtegn! Så også at Finn Schøll var på god morgen Norge og sier at nå kommer de aller fineste tulipanene. 🌷 Et vårtegn her i huset er at katten finner sin plass på grillen og soler seg når sola kommer frem. Da varmer den litt. Men samtidig når sola kommet ser man alt støvet inne, da får jeg helt noia! Nå skinner ikke sola akkurat i dag da, men det kan jo hende vi ser den en dag igjen snart. Jeg tok det opp i går, og så på det i dag sammen med mora mi. Den var absolutt verdt å se 1
Sola de Skrevet 29. januar #21368 Skrevet 29. januar Daryl Dixon skrev (45 minutter siden): Kommet en episode som ligger ute. Ser den nå. Så den akkurat nå jeg også. Så flinke 1
Daryl Dixon Skrevet 29. januar Forfatter #21369 Skrevet 29. januar Anki-2.0 skrev (35 minutter siden): Jeg tok det opp i går, og så på det i dag sammen med mora mi. Den var absolutt verdt å se Helt utrolig historie. All ære til programledera! Sola de skrev (23 minutter siden): Så den akkurat nå jeg også. Så flinke Veldig. Synes synd på den som får beskjed om det dårligste bilde.
Sola de Skrevet 29. januar #21370 Skrevet 29. januar Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): Helt utrolig historie. All ære til programledera! Veldig. Synes synd på den som får beskjed om det dårligste bilde. Synes hun var flink jeg. Synes Vebjørn Sand er ganske hot jeg 1 1
Daryl Dixon Skrevet 29. januar Forfatter #21371 Skrevet 29. januar Sola de skrev (25 minutter siden): Synes hun var flink jeg. Synes Vebjørn Sand er ganske hot jeg Han er ikke stygg nei. Og så dyktig! 1 1
Sola de Skrevet 29. januar #21372 Skrevet 29. januar Daryl Dixon skrev (43 minutter siden): Han er ikke stygg nei. Og så dyktig! Ekstremt dyktig. Tror han lever og ånder for arbeidet sitt 1
Daryl Dixon Skrevet 29. januar Forfatter #21373 Skrevet 29. januar Sola de skrev (2 timer siden): Ekstremt dyktig. Tror han lever og ånder for arbeidet sitt Det har du nok rett i.
Rumle Skrevet 30. januar #21374 Skrevet 30. januar Daryl Dixon skrev (På 29.1.2025 den 15.24): Portrettmesterskapet er tilbake! Likte det godt sist gang, og etter å ha slukt Nerdrum familien, passer det med ny sesong av portrettmesterskapet. Og godt med noe å se på etter en slitsom økt hos behandler. Så gøy, likte forrige sesong godt! 1
Rainstorm2.0 Skrevet 31. januar #21377 Skrevet 31. januar God helg alle sammen! Her hadde jeg hoppet over fredagen, og trodde det var lørdag. 2
Rumle Skrevet 31. januar #21378 Skrevet 31. januar Rainstorm2.0 skrev (23 minutter siden): God helg alle sammen! Her hadde jeg hoppet over fredagen, og trodde det var lørdag. Det er så rart når det skjer, hele helgen blir liksom forskjøvet 1
Rainstorm2.0 Skrevet 31. januar #21379 Skrevet 31. januar Rumle skrev (49 minutter siden): Det er så rart når det skjer, hele helgen blir liksom forskjøvet Jeg oppdaget det, da jeg var ute med bilen og det var så mye trafikk. Slitsom dag, så glad jeg får en faktisk lørdag i morgen også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå