SVK Skrevet 23. januar #21341 Del Skrevet 23. januar Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Ja, heldigvis. Litt forslått etter å ha besvime på baderomsgulvet. Men det går seg til. Det var såpass alvorlig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. januar Forfatter #21342 Del Skrevet 23. januar Sola de skrev (4 timer siden): God bedring Er det omgangssyke eller hjertet som trøbler seg? SVK skrev (1 time siden): Det var såpass alvorlig ja. Jeg var bare dum og drakk for lite, redd for å kaste opp, da ble jeg litt light headed. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #21343 Del Skrevet 24. januar Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Jeg var bare dum og drakk for lite, redd for å kaste opp, da ble jeg litt light headed. Håper du er bedre blitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. januar Forfatter #21344 Del Skrevet 24. januar Sola de skrev (3 timer siden): Håper du er bedre blitt. Etter noen liter væske kjennes det normalt igjen. Så normalt det blir da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #21345 Del Skrevet 24. januar Daryl Dixon skrev (38 minutter siden): Etter noen liter væske kjennes det normalt igjen. Så normalt det blir da. Superdupert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. januar Forfatter #21346 Del Skrevet 24. januar God helg alle sammen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 24. januar #21347 Del Skrevet 24. januar Daryl Dixon skrev (19 timer siden): Jeg var bare dum og drakk for lite, redd for å kaste opp, da ble jeg litt light headed. Du var ikke dum, helt naturlig å være redd for å kaste opp. Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): God helg alle sammen! God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 24. januar #21348 Del Skrevet 24. januar Daryl Dixon skrev (På 19.1.2025 den 15.48): 7 minus, litt tåke og overskyet, men veldig godt å være ute i dag. For å holde på varmen måtte vi jo være i litt aktivitet, så vi fant ut at vi kunne være litt barnslige. Fant akematta og så akte vi i hagen, to voksne menn på ei matte. Må være lov å være litt barnslig. Så glad jeg ble av å lese dette. KOSELIG! 🥰 Elsker når voksne lar barnligheten i dem leve. Håper formen er dugandes hos dere alle, god helg herfra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #21349 Del Skrevet 24. januar Daryl Dixon skrev (2 timer siden): God helg alle sammen! God helg til deg og dine også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar #21350 Del Skrevet 24. januar Daryl Dixon skrev (På 23.1.2025 den 20.31): Jeg var bare dum og drakk for lite, redd for å kaste opp, da ble jeg litt light headed. Du må være forsiiiiktig! Daryl Dixon skrev (6 timer siden): God helg alle sammen! God helg herfra og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. januar Forfatter #21351 Del Skrevet 24. januar (endret) Rumle skrev (1 time siden): Du må være forsiiiiktig! God helg herfra og Det badegulvet er farlig, må være innebygd magnet i det, har falt der så mange ganger! God helg!! Endret 24. januar av Daryl Dixon ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. januar Forfatter #21352 Del Skrevet 25. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. januar Forfatter #21353 Del Skrevet 25. januar For en tid vi lever i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. januar #21354 Del Skrevet 25. januar Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Det badegulvet er farlig, må være innebygd magnet i det, har falt der så mange ganger! God helg!! Huff, desto større grunn til å være forsiktig Daryl Dixon skrev (4 timer siden): For en tid vi lever i. Det er helt absurd! Nesten ikke til å tro, av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. januar Forfatter #21355 Del Skrevet 28. januar Så Norge bak fasaden i går, Dødsenglene. Den bør alle se, om de har mage for det. Sterk, og burde vinne en pris! Men noe mer koselig! Så en post på Instagram om at nå som dagene har blitt litt lenger har hønene begynt å legge egg! Vårtegn! Så også at Finn Schøll var på god morgen Norge og sier at nå kommer de aller fineste tulipanene. 🌷 Et vårtegn her i huset er at katten finner sin plass på grillen og soler seg når sola kommer frem. Da varmer den litt. Men samtidig når sola kommet ser man alt støvet inne, da får jeg helt noia! Nå skinner ikke sola akkurat i dag da, men det kan jo hende vi ser den en dag igjen snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 28. januar #21356 Del Skrevet 28. januar Jeg så Norge bak fasaden nå nettopp. Det er helt sinnsykt. Bra han har blitt stoppet nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar #21357 Del Skrevet 28. januar Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Så Norge bak fasaden i går, Dødsenglene. Den bør alle se, om de har mage for det. Sterk, og burde vinne en pris! Men noe mer koselig! Så en post på Instagram om at nå som dagene har blitt litt lenger har hønene begynt å legge egg! Vårtegn! Så også at Finn Schøll var på god morgen Norge og sier at nå kommer de aller fineste tulipanene. 🌷 Et vårtegn her i huset er at katten finner sin plass på grillen og soler seg når sola kommer frem. Da varmer den litt. Men samtidig når sola kommet ser man alt støvet inne, da får jeg helt noia! Nå skinner ikke sola akkurat i dag da, men det kan jo hende vi ser den en dag igjen snart. På grillen? Er det komfortabelt da? Vet ikke om jeg orker å se den Norge bak fasaden episoden, er den veldig ille? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. januar Forfatter #21358 Del Skrevet 28. januar Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Jeg så Norge bak fasaden nå nettopp. Det er helt sinnsykt. Bra han har blitt stoppet nå. Jeg har nesten ikke ord. Tror jeg satt å måpte den siste episoden. Rumle skrev (43 minutter siden): På grillen? Er det komfortabelt da? Vet ikke om jeg orker å se den Norge bak fasaden episoden, er den veldig ille? Den er rystende, trist, provoserende... Men ikke sånn at man ikke får sove etterpå, men skjønner at tematikken ikke er noe alle vil se. Det er komfortabelt på grilllokket, om vi ikke har fyrt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar #21359 Del Skrevet 28. januar Daryl Dixon skrev (38 minutter siden): Jeg har nesten ikke ord. Tror jeg satt å måpte den siste episoden. Den er rystende, trist, provoserende... Men ikke sånn at man ikke får sove etterpå, men skjønner at tematikken ikke er noe alle vil se. Det er komfortabelt på grilllokket, om vi ikke har fyrt opp. Forstår. Ahhh ja, der liker han seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 28. januar #21360 Del Skrevet 28. januar (endret) Om dødsenglene, tok det i spoiler, så de som ikke vil lese, kan slippe. Spoiler Fy flate, jeg har ikke sett Dødsenglene, og kommer nok ikke til å gjøre det, men har lest noen av artiklene til TV2, så grusomt. Vondt å tenke på at noen er så desperat etter å dø, og blir møtt med noen som sier "døden skal være tilgjengelig for alle" og at de skal kose seg med en kopp kaffe mens de "avlives". Bra gjort av TV2 å avdekke. Grøss. Endret 28. januar av Rainstorm2.0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå