Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

Ja, det er godt å kjenne den energien, så lenge man ikke kjenner på skuffelsen etterpå. 

Da er det perfekt å akkurat ha ryddet bort jula nå nettopp da. :nikke: Jeg fikk bare innfall om å ta det bort en dag jeg følte jeg hadde energi til det.

Er enig med deg, at rødt er en opprørere farge, derfor hadde jeg nesten ikke rød julepynt før. Hadde gull, grønt og natur/linfarge. Grønt er veldig fint, bruker det mye selv, behagelig, og så mange fine nyanser. 

Ja, jeg øver på å gi plass til gleden av energien og impulsene og ikke bare skuffelse når det ikke blir gjennomført. 

Ja, det ble så mye roligere i stua etter det. Tenkte å se om jeg finner noen behagelige blomster å sette opp også. 

Apropos appelsiner jeg har fått dilla på å presse min egen appelsinjuice, haha, gir ganske rimelig luksusfølelse 😍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Ja, jeg øver på å gi plass til gleden av energien og impulsene og ikke bare skuffelse når det ikke blir gjennomført. 

Ja, det ble så mye roligere i stua etter det. Tenkte å se om jeg finner noen behagelige blomster å sette opp også. 

Apropos appelsiner jeg har fått dilla på å presse min egen appelsinjuice, haha, gir ganske rimelig luksusfølelse 😍

Støtter det med blomster, eller planter!

Har du en sånn juicemaskin? Eller bare presser du med sånn sitruspresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (52 minutter siden):

Støtter det med blomster, eller planter!

Har du en sånn juicemaskin? Eller bare presser du med sånn sitruspresse?

Ikke noe juicemaskin. Det lå en liten sitruspresse her, sikkert utleier sin, helt sånn enkel, perfekt til å presse meg et glass. Helt annen følelse enn appelsinjuice fra butikken. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Ikke noe juicemaskin. Det lå en liten sitruspresse her, sikkert utleier sin, helt sånn enkel, perfekt til å presse meg et glass. Helt annen følelse enn appelsinjuice fra butikken. 

Hvor mange appelsiner bruker du pr glass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underkjølt regn i dag, skummelt føre og jeg måtte kjøre langt. Hadde nesten dobbelt booket meg med fysio og psykolog, det er et stykke å kjøre i mellom siden begge er i ca 30minutter unna meg, i hver sin retning. Da jeg kom til fysio så var jeg så sliten av å kjøre på holke og av timen, så klarte for første gang å slappe av. Lå bare helt slapp og så på dette dinosaurhode-fjell-bildet og zoomet helt ut. Nå er jeg så trøtt, litt hjertebank, men må igjen ut å kjøre for å hente niesen min. :deaktivert:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Hvor mange appelsiner bruker du pr glass?

2 appelsiner blir et lite glass, og det er plenty :D 

Kjør forsiktig! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (4 timer siden):

2 appelsiner blir et lite glass, og det er plenty :D 

Kjør forsiktig! 

Høres bra ut. Helt naturlig juice.

Ikke mer kjøring i dag. Heldigvis!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå å hørte på div meditasjons videoer på YouTube, tenkte ikke over hva de byttet til, forstod sånn 4 minutter ut i en at dette ble helt feil. Meditation to enduce birth trenger jeg ikke. 

Endret av Daryl Dixon
Feil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg. Håper folk har det bra, og har akkurat passe med planer for helgen. :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 15.1.2025 den 23.07):

Lå å hørte på div meditasjons videoer på YouTube, tenkte ikke over hva de byttet til, forstod sånn 4 minutter ut i en at dette ble helt feil. Meditation to enduce birth trenger jeg ikke. 

:ler: Jeg lo godt nå! 

God helg til deg også! Her er planen sesongfinalen av Silo i kveld, og ellers ta det rolig. Har du noen akkurat passelige planer? :D 

Og god helg til resten av gjengen :blomst: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

:ler: Jeg lo godt nå! 

God helg til deg også! Her er planen sesongfinalen av Silo i kveld, og ellers ta det rolig. Har du noen akkurat passelige planer? :D 

Og god helg til resten av gjengen :blomst: 

God helg! Er silo en serie? Mener jeg har sett bilde av den... 

Rolig her og, hvertfall i dag. Tenkte å lage nachopanne som jeg så på Instagram i kveld, SB blir sein. Og så er planen at den nyttårsmiddagensom er blitt utsatt flere ganger skal være i morgen. Og da synes jeg der er nok, resten blir Rolig hjemme. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :blomst:

Har for første gang vært utenfor leiligheta vår siden før jul, dette pga. at jeg går på 4 typer epilepsimedisiner nå, og de siste jeg startet på gjør meg så svimmel at det er helt vilt. Håper at det vil bedre seg etter hvert, og at jeg får trappet ned på de andre, eller et par av de i hvert fall.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki-2.0 skrev (42 minutter siden):

Har for første gang vært utenfor leiligheta vår siden før jul, dette pga. at jeg går på 4 typer epilepsimedisiner nå, og de siste jeg startet på gjør meg så svimmel at det er helt vilt. Håper at det vil bedre seg etter hvert, og at jeg får trappet ned på de andre, eller et par av de i hvert fall.

Hvordan var det, etter så lang tid? 

Håper også det går seg til, du fortjener å få det bedre nå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 timer siden):

God helg! Er silo en serie? Mener jeg har sett bilde av den... 

Rolig her og, hvertfall i dag. Tenkte å lage nachopanne som jeg så på Instagram i kveld, SB blir sein. Og så er planen at den nyttårsmiddagensom er blitt utsatt flere ganger skal være i morgen. Og da synes jeg der er nok, resten blir Rolig hjemme. 

Silo er en serie ja, jeg synes den er skikkelig bra, lenge siden jeg har sett noe jeg synes er så bra. Og deilig å følge med på noe en ikke "binger", men må vente med en uke om gangen. Er fint med hjelpen til å begrense seg siden de bare har lagt ut en gang i uka. Og nå er det nesten et år til neste sesong kommer, det er basert på bøker da, og det er så spennende at jeg vet ikke om jeg greier å holde meg borte fra bøkene. 🤭 Sesongfinalen ga meg frysninger mange ganger, haha, var gøy. 

Nachopanne høres godt ut. Krysser fingrene for at nyttårsmiddagen endelig får bli gjennomført og ikke noe mer sykdom! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 timer siden):

Hvordan var det, etter så lang tid? 

Håper også det går seg til, du fortjener å få det bedre nå. 

Jeg sjangler bare rundt for tida, så mannen min hadde lånt rullestolen til faren min så vi fikk tatt en tur på butikken. En kar som jobber der spurte om jeg hadde falt på glatta. Måtte bare si det som det var at jeg går på så mye medisiner, og at den siste gjør at jeg sjangler verre enn en full sjømann.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (På 13.1.2025 den 16.08):

Husker juletrefest på jobben til pappa.   Arbeidsgiveren til pappa var opptatt av at barna ikke skulle spise godteri, så det var ikke noe godteri i "godteposen" vi fikk av julenissen.  Vi fikk kun frukt. 

Så kjedelig! Og jeg elsker frukt altså, men i godteposer skal det jo være snop! :nikke:

Jeg fikk en del klementiner, dadler og småkaker selv da jeg gikk nyttårsbukk, det var ikke populært :ler:

Daryl Dixon skrev (På 14.1.2025 den 14.37):

Nå er det gode appelsiner. 🍊 Løp, kjøp og spis!

Veldig gode! Spiser hver dag her, og endelig har de røde appelsinene begynt å dukke opp og! :jepp:

Daryl Dixon skrev (På 17.1.2025 den 14.36):

God helg. Håper folk har det bra, og har akkurat passe med planer for helgen. :blomst2:

God helg herfra og :blomst2:

Anki-2.0 skrev (21 timer siden):

Det høres veldig slitsomt ut, håper du blir bedre snart ❤

Rainstorm2.0 skrev (5 timer siden):

Silo er en serie ja, jeg synes den er skikkelig bra, lenge siden jeg har sett noe jeg synes er så bra. Og deilig å følge med på noe en ikke "binger", men må vente med en uke om gangen. Er fint med hjelpen til å begrense seg siden de bare har lagt ut en gang i uka. Og nå er det nesten et år til neste sesong kommer, det er basert på bøker da, og det er så spennende at jeg vet ikke om jeg greier å holde meg borte fra bøkene. 🤭 Sesongfinalen ga meg frysninger mange ganger, haha, var gøy. 

Nachopanne høres godt ut. Krysser fingrene for at nyttårsmiddagen endelig får bli gjennomført og ikke noe mer sykdom! 

Den har jeg på skal-se listen min! :jepp: Gøy at du liker den så godt! Er det noen serie du har sett den kan minne om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (55 minutter siden):

Så kjedelig! Og jeg elsker frukt altså, men i godteposer skal det jo være snop! :nikke:

Jeg fikk en del klementiner, dadler og småkaker selv da jeg gikk nyttårsbukk, det var ikke populært :ler:

Jeg ble absolutt skuffet da jeg kun fant klementiner og lignende i hva som skulle være godteposen. 

Selv vokste jeg også opp med foreldre som var ganske liberale med å la barna spise godteri i jula. Så for meg så var også tanken om å ikke gi godteri i godteposen helt fremmed.  Jeg hadde ingen forståelse for å prøve å redusere barnas godteri-spising i jula. Det har jeg egentlig ikke nå heller som voksen. :arwen:

Når de er sagt så vet jeg at foreldre er veldig ulike på dette med hvor mye godteri de vil la barna spise. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg ble absolutt skuffet da jeg fant klementiner og lignende i hva som skulle være godteposen. 

Selv vokste jeg også opp med foreldre som var ganske liberale med å la barna spise godteri i jula. Så for meg så var også tanken om å ikke gi godteri i godteposen helt fremmed.  Jeg hadde ingen forståelse for å prøve å redusere barnas godteri-spising i jula. Det har jeg egentlig ikke nå heller som voksen. :arwen:

Når de er sagt så vet jeg at foreldre er veldig ulike på dette med hvor mye godteri de vil la barna spise. 

Enig med deg :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (7 timer siden):

Helt enig at det er godt å ha noe å følge med på, glede seg til. Og å rigge seg til og kose seg! 

Er du glad i å lese bøker?

Det ble middag, så nå er det unnagjort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...