Rainstorm2.0 Skrevet 19 timer siden #21281 Del Skrevet 19 timer siden Daryl Dixon skrev (16 timer siden): Ja, det er godt å kjenne den energien, så lenge man ikke kjenner på skuffelsen etterpå. Da er det perfekt å akkurat ha ryddet bort jula nå nettopp da. Jeg fikk bare innfall om å ta det bort en dag jeg følte jeg hadde energi til det. Er enig med deg, at rødt er en opprørere farge, derfor hadde jeg nesten ikke rød julepynt før. Hadde gull, grønt og natur/linfarge. Grønt er veldig fint, bruker det mye selv, behagelig, og så mange fine nyanser. Ja, jeg øver på å gi plass til gleden av energien og impulsene og ikke bare skuffelse når det ikke blir gjennomført. Ja, det ble så mye roligere i stua etter det. Tenkte å se om jeg finner noen behagelige blomster å sette opp også. Apropos appelsiner jeg har fått dilla på å presse min egen appelsinjuice, haha, gir ganske rimelig luksusfølelse 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17 timer siden Forfatter #21282 Del Skrevet 17 timer siden Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Ja, jeg øver på å gi plass til gleden av energien og impulsene og ikke bare skuffelse når det ikke blir gjennomført. Ja, det ble så mye roligere i stua etter det. Tenkte å se om jeg finner noen behagelige blomster å sette opp også. Apropos appelsiner jeg har fått dilla på å presse min egen appelsinjuice, haha, gir ganske rimelig luksusfølelse 😍 Støtter det med blomster, eller planter! Har du en sånn juicemaskin? Eller bare presser du med sånn sitruspresse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17 timer siden Forfatter #21283 Del Skrevet 17 timer siden I dag var det så pene perlemorskyer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 16 timer siden #21284 Del Skrevet 16 timer siden Daryl Dixon skrev (52 minutter siden): Støtter det med blomster, eller planter! Har du en sånn juicemaskin? Eller bare presser du med sånn sitruspresse? Ikke noe juicemaskin. Det lå en liten sitruspresse her, sikkert utleier sin, helt sånn enkel, perfekt til å presse meg et glass. Helt annen følelse enn appelsinjuice fra butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14 timer siden Forfatter #21285 Del Skrevet 14 timer siden Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Ikke noe juicemaskin. Det lå en liten sitruspresse her, sikkert utleier sin, helt sånn enkel, perfekt til å presse meg et glass. Helt annen følelse enn appelsinjuice fra butikken. Hvor mange appelsiner bruker du pr glass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå