Rumle Skrevet 13. august #20081 Del Skrevet 13. august Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Fin farge da! Var knollene nye i år? Mine var fra i fjor, mulig de ikke var så bra. Hele greia ser litt stusselig ut, og fikk litt hard medfart av han lille 1åringen som var på hagevandring her. Men når du sier det, har tidligere hatt georginer som har lite blomster og masse grønt. Virker logisk det du sier. Ja, mulig, men det virker jo som mange planter de år etter år med bra resultat. Jeg får det ikke til, så jeg kjøper nye Husker jeg fikk tips fra en eldre dame som hadde dyrket georginer hver sommer at jeg måtte være litt gnien på gjødslingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. august Forfatter #20082 Del Skrevet 13. august Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, mulig, men det virker jo som mange planter de år etter år med bra resultat. Jeg får det ikke til, så jeg kjøper nye Husker jeg fikk tips fra en eldre dame som hadde dyrket georginer hver sommer at jeg måtte være litt gnien på gjødslingen Har hørt om de som arver kjempe gamle georgine knoller, kunne tenke meg sånn. Men jeg er tydeligvis dårlig på oppbevaring. Aha, gnien på gjødsel, det skal jeg huske. Mener også å ha hørt at inntil de spirer skal de ha litt sparsomt med vann og, ellers kan de råttne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august #20083 Del Skrevet 13. august (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Har hørt om de som arver kjempe gamle georgine knoller, kunne tenke meg sånn. Men jeg er tydeligvis dårlig på oppbevaring. Aha, gnien på gjødsel, det skal jeg huske. Mener også å ha hørt at inntil de spirer skal de ha litt sparsomt med vann og, ellers kan de råttne. Ja, det stemmer! Jeg synes også det virker som mine trives bedre når jeg lar jorden tørke godt opp mellom hver vanning Altså hele tiden, ikke bare til de spirer Hadde vært gøy med store, gamle knoller, ja! Endret 13. august av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. august Forfatter #20084 Del Skrevet 13. august Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, det stemmer! Jeg synes også det virker som mine trives bedre når jeg lar jorden tørke godt opp mellom hver vanning Altså hele tiden, ikke bare til de spirer Hadde vært gøy med store, gamle knoller, ja! Får kjøpe meg noen neste år og se hvordan det går. Hvis jeg husker det. Jeg og planer, planene er store, men blir sjelden noe av dem. Omtrent som årets georgine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august #20085 Del Skrevet 13. august Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Får kjøpe meg noen neste år og se hvordan det går. Hvis jeg husker det. Jeg og planer, planene er store, men blir sjelden noe av dem. Omtrent som årets georgine. Samme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. august Forfatter #20086 Del Skrevet 13. august Rumle skrev (Akkurat nå): Samme her! Godt vi er flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august #20087 Del Skrevet 13. august Mhm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. august #20088 Del Skrevet 13. august Jeg liker dere 🌼 God morgen og god natt! 🌼🌟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. august Forfatter #20089 Del Skrevet 14. august Rainstorm2.0 skrev (7 timer siden): Jeg liker dere 🌼 God morgen og god natt! 🌼🌟 Liker du flowerpower praten vår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. august #20090 Del Skrevet 14. august Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Liker du flowerpower praten vår? Ja! Flowerpower and all the other powers 💪🌟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. august #20091 Del Skrevet 14. august (endret) Synes det begynner å bli ganske så høstlig jeg, enda det er over to uker igjen av sommeren. Jeg sitter og grubler litt på hvordan høsten kommer til å bli, blir fort litt sånn tanker om fremtiden når en nytt år begynner. To år siden jeg ble sykmeldt, og det vekker jo enda noen tanker. Edit: Lurer av og til på om jeg skulle laget meg en egen dagbok her igjen, og ikke deler for mye i din, Dixon 😅 Men jeg synes det er som en kunst. Endret 14. august av Rainstorm2.0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. august Forfatter #20092 Del Skrevet 14. august Rainstorm2.0 skrev (36 minutter siden): Synes det begynner å bli ganske så høstlig jeg, enda det er over to uker igjen av sommeren. Jeg sitter og grubler litt på hvordan høsten kommer til å bli, blir fort litt sånn tanker om fremtiden når en nytt år begynner. To år siden jeg ble sykmeldt, og det vekker jo enda noen tanker. Blir fort høst når det først begynner. Hva håper du for høsten da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. august Forfatter #20093 Del Skrevet 14. august Har kommet helt på utur med rutiner, jeg er ikke god på å holde gode rutiner over tid. Enda jeg vet jeg trenger det og. Fikk det bekreftet i dag. Vonde vaner vonde og vende, og jeg er som en gammel hund som ikke lærer seg nye triks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. august #20094 Del Skrevet 14. august Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Blir fort høst når det først begynner. Hva håper du for høsten da? Godt spørsmål! Hmm ... jeg håper jeg kan møte noen familiemedlemmer og ha litt kontakt med dem, at jeg kan ha det bra nok til å greie å gå tur og svømme, kanskje være litt sosial, bare liksom ha helse til litt mer "innhold" i hverdagen om det gir mening. Så har jeg jo håp om å finne meg høstpynt Aller best var "å bli frisk", men det orker jeg ikke håpe på en gang for da blir jeg bare skuffa. 😅 Og noe veldig fint hadde jo vært å bli hekta på en innehobby kanskje. Er så deilig med sånt en får dilla på. Rutiner er ikke et håp, men et mål for tiden. Lengter etter litt struktur igjen, skille mellom uke og helg. Utur var et god ord jeg kjenner igjen. Hva håper du for høsten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. august Forfatter #20095 Del Skrevet 14. august Rainstorm2.0 skrev (22 minutter siden): Godt spørsmål! Hmm ... jeg håper jeg kan møte noen familiemedlemmer og ha litt kontakt med dem, at jeg kan ha det bra nok til å greie å gå tur og svømme, kanskje være litt sosial, bare liksom ha helse til litt mer "innhold" i hverdagen om det gir mening. Så har jeg jo håp om å finne meg høstpynt Aller best var "å bli frisk", men det orker jeg ikke håpe på en gang for da blir jeg bare skuffa. 😅 Og noe veldig fint hadde jo vært å bli hekta på en innehobby kanskje. Er så deilig med sånt en får dilla på. Rutiner er ikke et håp, men et mål for tiden. Lengter etter litt struktur igjen, skille mellom uke og helg. Utur var et god ord jeg kjenner igjen. Hva håper du for høsten? Høres ut som fine ønsker og håp. Og gjennomførbare. Jeg krysser fingrene for at du får det til. Støtter tankene om hobby! Vet ikke helt hva jeg tenker om høsten, har lyst på en fjelltur. Så vet jeg ikke helt hva planen blir. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. august #20096 Del Skrevet 14. august Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): Høres ut som fine ønsker og håp. Og gjennomførbare. Jeg krysser fingrene for at du får det til. Støtter tankene om hobby! Vet ikke helt hva jeg tenker om høsten, har lyst på en fjelltur. Så vet jeg ikke helt hva planen blir. Fingers crossed! 🤞❣️ Jeg må jo innrømme jeg blir fristet til pusling når jeg hører om dine puslemonologer. Eller bli hekta på matlaging igjen, i fjor laget jeg flere gryter, det er veldig høst-greie også syns jeg. Fjelltur høres fint ut. Krysser fingrene for at du også får det til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. august Forfatter #20097 Del Skrevet 14. august Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden): Fingers crossed! 🤞❣️ Jeg må jo innrømme jeg blir fristet til pusling når jeg hører om dine puslemonologer. Eller bli hekta på matlaging igjen, i fjor laget jeg flere gryter, det er veldig høst-greie også syns jeg. Fjelltur høres fint ut. Krysser fingrene for at du også får det til! Liker du å tegne da? Kan fort sitte å småprate litt for meg selv hvis jeg gjør det og jeg. Greit å bli hekta på matlaging,bare man klarer å stoppe når fryseren er full. Får nok til en fjelltur, men først en tur til varmere strøk. Så får vi se hva høsten byr på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. august #20098 Del Skrevet 15. august Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Liker du å tegne da? Kan fort sitte å småprate litt for meg selv hvis jeg gjør det og jeg. Greit å bli hekta på matlaging,bare man klarer å stoppe når fryseren er full. Får nok til en fjelltur, men først en tur til varmere strøk. Så får vi se hva høsten byr på. Tegning driver jeg ikke med, bare fargelegging, det blir jeg oppslukt av. Har faktisk liggende et lite "kurs" i akt-tegning med kull som jeg var overbevist om at var min nye lidenskap for noen år siden. 🙈 Er du noe flink? Matlagingshektet bør helst komme i riktige porsjoner, 1 time om dagen, nemlig. Aaah, det høres deilig ut! Skal du/dere til et kjent sted? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. august Forfatter #20099 Del Skrevet 15. august Rainstorm2.0 skrev (6 timer siden): Tegning driver jeg ikke med, bare fargelegging, det blir jeg oppslukt av. Har faktisk liggende et lite "kurs" i akt-tegning med kull som jeg var overbevist om at var min nye lidenskap for noen år siden. 🙈 Er du noe flink? Matlagingshektet bør helst komme i riktige porsjoner, 1 time om dagen, nemlig. Aaah, det høres deilig ut! Skal du/dere til et kjent sted? Akt-tegning ja, det er noe det og. Får du tak i en modell så synes jeg du må kjøre på! Jeg tegnet en del for 2 år siden, men ikke så mye etter det. Det er litt ferskvare, må holdes vedlike for å holde seg flink, er nok tilbake på null nå. Vi skal til Rhodos, skal være med et vennepar med 3 barn. Lurer på om vi er bedt med for å fungere som barnevakt. Det gjør vi jo gjerne. Aldri vært der, men vært andre steder i Hellas da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. august #20100 Del Skrevet 15. august Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Akt-tegning ja, det er noe det og. Får du tak i en modell så synes jeg du må kjøre på! Jeg tegnet en del for 2 år siden, men ikke så mye etter det. Det er litt ferskvare, må holdes vedlike for å holde seg flink, er nok tilbake på null nå. Vi skal til Rhodos, skal være med et vennepar med 3 barn. Lurer på om vi er bedt med for å fungere som barnevakt. Det gjør vi jo gjerne. Aldri vært der, men vært andre steder i Hellas da. lurer på om jeg har blingsa med ordene nå! For det var i første omgang ikke med levende modell selvfølgelig, haha! Kanskje på sikt er et slags lite kurs der de viser og illustrerer proporsjoner på en kropp og skyggelegging og no greier. Holder meg til det! Helt på null går det vel ikke, er det ikke litt som sykling, sitter i fingra når en kommer inn i det? 🤞🏻 Så deilig! Jeg syntes Rhodos var fint da jeg var der for mange år siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå