Rumle Skrevet 3. mars 2024 #18301 Del Skrevet 3. mars 2024 Ja, det er egentlig litt skummelt og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mars 2024 #18302 Del Skrevet 3. mars 2024 Rumle skrev (På 3.3.2024 den 16.52): Kom til å tenke på et program jeg så om brugden eller håkjerring, en haiart som jo lever på dypet her i Norge og, jeg visste den kunne bli veldig gammel, men her mener de den kan bli 500 år! 😳 https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/forskerne-ble-overrasket_-denne-kan-bli-over-500-ar-gammel_-1.13083444 Ekspander Det er under 500 år siden reformasjonen i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2024 #18303 Del Skrevet 3. mars 2024 Tipper man er bra lei av plankton etter 4-500 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mars 2024 #18304 Del Skrevet 3. mars 2024 Rumle skrev (På 3.3.2024 den 17.28): Tipper man er bra lei av plankton etter 4-500 år Ekspander Sant. Når man hører om så store tall som 500 år så få det meg til å tenke på Futurama-episoden hvor hovedpersonen ble fryst ned i 1000 år. Da han våknet var han blitt milliardær fordi han hadde hatt noen cent i banken i tusen år og renters renter hadde gjort beløpet til milliardbeløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2024 #18305 Del Skrevet 3. mars 2024 SVK skrev (På 3.3.2024 den 17.36): Sant. Når man hører om så store tall som 500 år så få det meg til å tenke på Futurama-episoden hvor hovedpersonen ble fryst ned i 1000 år. Da han våknet var han blitt milliardær fordi han hadde hatt noen cent i banken i tusen år og renters renter hadde gjort beløpet til milliardbeløp. Ekspander 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mars 2024 #18306 Del Skrevet 3. mars 2024 Angående penger. Var på besøk hos en slektning i dag. Foreldrene mine har alltid snakket om at det er synd på slektningen for han har så dårlig råd. Jeg har aldri visst hvorfor han har så dårlig råd. Det er jo ikke noe jeg synes er passende å grave i. Men jeg har sett at han lever svært spartansk og at han hele tiden har klaget over hvor mye han må jobbe for å klare seg. Men en dag sjekket jeg lokalavisa og der toppet han skattelistene med 50 millioner i formue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18307 Del Skrevet 3. mars 2024 SVK skrev (På 3.3.2024 den 18.15): Angående penger. Var på besøk hos en slektning i dag. Foreldrene mine har alltid snakket om at det er synd på slektningen for han har så dårlig råd. Jeg har aldri visst hvorfor han har så dårlig råd. Det er jo ikke noe jeg synes er passende å grave i. Men jeg har sett at han lever svært spartansk og at han hele tiden har klaget over hvor mye han må jobbe for å klare seg. Men en dag sjekket jeg lokalavisa og der toppet han skattelistene med 50 millioner i formue. Ekspander ... 😂😭 hæ? Og det var ikke bare en med samme navn? Det der er en sånn historie jeg har hørt om andre også som sparte seg til fant. Folk som har så mye angst rundt penger at de bare sparer og sparer selv om trusene er hullete. Jeg holdt på sånn på det verste her, ble så engstelig at jeg sparte der man ikke burde spare for en "regnværsdag", men jeg skal IKKE bli en sånn "spare seg til fant" historie, da må man jo ta tak i de bakenforliggende greiene, man går jo glipp av livet på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mars 2024 #18308 Del Skrevet 3. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (På 3.3.2024 den 18.24): ... 😂😭 hæ? Og det var ikke bare en med samme navn? Det der er en sånn historie jeg har hørt om andre også som sparte seg til fant. Folk som har så mye angst rundt penger at de bare sparer og sparer selv om trusene er hullete. Jeg holdt på sånn på det verste her, ble så engstelig at jeg sparte der man ikke burde spare for en "regnværsdag", men jeg skal IKKE bli en sånn "spare seg til fant" historie, da må man jo ta tak i de bakenforliggende greiene, man går jo glipp av livet på den måten. Ekspander Lokalavisa hadde intervjuet slektningen min så det var helt klart han og ikke kun en med samme navn. Har ikke turt å si noe når han klager over at han må jobbe så mye for å spare til pensjon. Han heller ikke turt å si at han kunne bodd med sentralt når han klager over at den lange pendleveien fordi han ikke har råd til å bo nærmere jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18309 Del Skrevet 3. mars 2024 SVK skrev (På 3.3.2024 den 18.36): Lokalavisa hadde intervjuet slektningen min så det var helt klart han og ikke kun en med samme navn. Har ikke turt å si noe når han klager over at han må jobbe så mye for å spare til pensjon. Han heller ikke turt å si at han kunne bodd med sentralt når han klager over at den lange pendleveien fordi han ikke har råd til å bo nærmere jobben. Ekspander Uff. Det høres jo ikke bra ut. 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18310 Del Skrevet 3. mars 2024 SVK skrev (På 3.3.2024 den 18.36): Lokalavisa hadde intervjuet slektningen min så det var helt klart han og ikke kun en med samme navn. Har ikke turt å si noe når han klager over at han må jobbe så mye for å spare til pensjon. Han heller ikke turt å si at han kunne bodd med sentralt når han klager over at den lange pendleveien fordi han ikke har råd til å bo nærmere jobben. Ekspander Kanskje han sparer til den villaen på Hjellestad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mars 2024 #18311 Del Skrevet 3. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (På 3.3.2024 den 18.39): Uff. Det høres jo ikke bra ut. 😶 Ekspander Sant. Men selv om slektningen min har et spesielt syn på egen økonomi ble jeg lettet da jeg så han var en riking. Jeg hadde aldri turt å spørre han om økonomien så jeg fryktet at han slet med regninger han ikke kunne betale, at han kunne ha spilt seg fra gård og grunn eller noe. Rainstorm2.0 skrev (På 3.3.2024 den 18.46): Kanskje han sparer til den villaen på Hjellestad? Ekspander Verste er at han kunne faktisk bodd der om det var det han ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18312 Del Skrevet 3. mars 2024 SVK skrev (På 3.3.2024 den 18.56): Sant. Men selv om slektningen min har et spesielt syn på egen økonomi ble jeg lettet da jeg så han var en riking. Jeg hadde aldri turt å spørre han om økonomien så jeg fryktet at han slet med regninger han ikke kunne betale, at han kunne ha spilt seg fra gård og grunn eller noe. Verste er at han kunne faktisk bodd der om det var det han ville. Ekspander Ja, skjønner lettelsen din. Da kunne du omdirigere din medfølelse. Må ha vært litt av en overraskelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mars 2024 #18313 Del Skrevet 3. mars 2024 (endret) Rainstorm2.0 skrev (På 3.3.2024 den 18.58): Ja, skjønner lettelsen din. Da kunne du omdirigere din medfølelse. Må ha vært litt av en overraskelse! Ekspander Ja, både lettelse og overraskelse! Endret 3. mars 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #18314 Del Skrevet 3. mars 2024 Penger, folk og hav, evig mysterium hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18315 Del Skrevet 3. mars 2024 Har dere sett de nye episodene av Spillet? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #18316 Del Skrevet 3. mars 2024 Ja, jeg liker det godt, bra eposode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18317 Del Skrevet 3. mars 2024 Daryl Dixon skrev (På 3.3.2024 den 21.59): Ja, jeg liker det godt, bra eposode. Ekspander Vis skjult innhold Mitt favorittøyeblikk var da Martine har sammenbrudd om linse- og bønnesorteringa, og Anette sier "Stakkar!" 😂 Hele den interaksjonen der. "Dette er det mest meningsløse jeg kommer til å gjøre i hele mitt liv" og Anette igjen "Si ikke det" 😂😂 Tar det i spoiler i tilfelle noen ikke har sett enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #18318 Del Skrevet 3. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (På 3.3.2024 den 22.00): Vis skjult innhold Mitt favorittøyeblikk var da Martine har sammenbrudd om linse- og bønnesorteringa, og Anette sier "Stakkar!" 😂 Hele den interaksjonen der. "Dette er det mest meningsløse jeg kommer til å gjøre i hele mitt liv" og Anette igjen "Si ikke det" 😂😂 Tar det i spoiler i tilfelle noen ikke har sett enda. Ekspander Vis skjult innhold Ja, stakkars. så står hun opp for å sortere linser og bønner på natta. Henrik irriterer meg. Og vet ikke hva jeg synes om Danby(?) men han lager god TV! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 3. mars 2024 #18319 Del Skrevet 3. mars 2024 Gleder meg til neste episode! Enda mer intriger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mars 2024 Forfatter #18320 Del Skrevet 4. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (På 3.3.2024 den 22.42): Gleder meg til neste episode! Enda mer intriger Ekspander Spillet og forræder er de to programmene jeg takler og liker intriger, ellers skyr jeg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå