Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18061 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) 8 minutter siden, Daryl Dixon said: Ja,kjempe søt! Kjøpte en DVD med kortfilmene til Pixar for mange år siden, men den DVDen kom ut før den storken/sky-videoen var laget. Ser det har kommet ut 2 DVD samlinger etter jeg kjøpte min. Tror jeg skal bestille de 2. Blir nok ikke på DVD siden jeg ikke lenger har DVD-spiller, men går an å kjøpe dem digitalt. Endret 12. februar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18062 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (1 time siden): Kjøpte en DVD med kortfilmene til Pixar for mange år siden, men den DVDen kom ut før den storken/sky-videoen var laget. Ser det har kommet ut 2 DVD samlinger etter jeg kjøpte min. Tror jeg skal bestille de 2. Blir nok ikke på DVD siden jeg ikke lenger har DVD-spiller, men går an å kjøpe dem digitalt. Mange fine. De ligger også på disney + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18063 Del Skrevet 12. februar 2024 Just now, Daryl Dixon said: Mange fine. De ligger også på disney + Takk. Blir visst billigere å ta Disney+ en måned enn å kjøpe videoene. Så da tar jeg Disney+ en måned og ser videoene der. Ser lite på filmer og serier så har slettet alle strømme-tjenestene for film og serier. Eneste strømmetjenesten jeg har er YouTube Prime som gir reklamefritt YouTube i tillegg til streaming av musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. februar 2024 #18064 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (8 minutter siden): Takk. Blir visst billigere å ta Disney+ en måned enn å kjøpe videoene. Så da tar jeg Disney+ en måned og ser videoene der. Ser lite på filmer og serier så har slettet alle strømme-tjenestene for film og serier. Eneste strømmetjenesten jeg har er YouTube Prime som gir reklamefritt YouTube i tillegg til streaming av musikk. Mange søte kortfilmer der! De har mange søte lengre filmer også, i samme stil. Har du sett Elemental? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18065 Del Skrevet 12. februar 2024 1 minutt siden, Rainstorm2.0 said: Mange søte kortfilmer der! De har mange søte lengre filmer også, i samme stil. Har du sett Elemental? Nei, har ikke sett Elemental. Er den bra? Jeg ser som sagt lite på filmer og serier så velig lite jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. februar 2024 #18066 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Nei, har ikke sett Elemental. Er den bra? Jeg ser som sagt lite på filmer og serier så velig lite jeg har sett. Jeg syntes den var veldig bra. Den er i samme sjanger som Storke-filmen over her, bare vanlig lengde film. Det regnes nok som barnefilm/familiefilm, men jeg synes de er gode for voksne også jeg. Samme sjanger som Se opp/Up, Sjel, Innsiden ut, alle de ligger på Disney+ 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18067 Del Skrevet 12. februar 2024 3 minutter siden, Rainstorm2.0 said: Jeg syntes den var veldig bra. Den er i samme sjanger som Storke-filmen over her, bare vanlig lengde film. Det regnes nok som barnefilm/familiefilm, men jeg synes de er gode for voksne også jeg. Samme sjanger som Se opp/Up, Sjel, Innsiden ut, alle de ligger på Disney+ 🥰 Takk. Har sett filmene Se opp, Sjel og innsiden ut og likte dem. Likte også storke-filmen så skal se Elemental når jeg har skaffet meg Disney+. Er enig med at disse Disney/Pixar-filmene er familiefilmer som enger seg like godt for voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. februar 2024 #18068 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Takk. Har sett filmene Se opp, Sjel og innsiden ut og likte dem. Likte også storke-filmen så skal se Elemental når jeg har skaffet meg Disney+. Er enig med at disse Disney/Pixar-filmene er familiefilmer som enger seg like godt for voksne. Da kan det godt være Elemental treffer deg også siden du også likte dem. Synes å huske noe om at det skulle komme en "Innsiden ut 2", den vil jeg se! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18069 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (1 time siden): Takk. Blir visst billigere å ta Disney+ en måned enn å kjøpe videoene. Så da tar jeg Disney+ en måned og ser videoene der. Ser lite på filmer og serier så har slettet alle strømme-tjenestene for film og serier. Eneste strømmetjenesten jeg har er YouTube Prime som gir reklamefritt YouTube i tillegg til streaming av musikk. Bare hyggelig. Rainstorm2.0 skrev (47 minutter siden): Jeg syntes den var veldig bra. Den er i samme sjanger som Storke-filmen over her, bare vanlig lengde film. Det regnes nok som barnefilm/familiefilm, men jeg synes de er gode for voksne også jeg. Samme sjanger som Se opp/Up, Sjel, Innsiden ut, alle de ligger på Disney+ 🥰 Innsiden ut er kjempe fin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18070 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) 53 minutter siden, Rainstorm2.0 said: Da kan det godt være Elemental treffer deg også siden du også likte dem. Synes å huske noe om at det skulle komme en "Innsiden ut 2", den vil jeg se! Likte innsiden ut svært godt så blir flott med en 2. er. 10 minutter siden, Daryl Dixon said: Innsiden ut er kjempe fin! Enig! Åpnings-scenen i Up kunne vært en egen kortfilm: Endret 12. februar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18071 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Åpningsscenen i Up kunne vært en egen kortfilm: Ja, den er finere enn hele filmen tilsammen. Så trist når de ikke får barnet de ønsket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18072 Del Skrevet 12. februar 2024 Det snør skikkelig ute nå. Begynte å snø mens jeg var inne på svømming. Etter der var jeg innom en kompis som var hjemme med sykt barn. Bilen min var nedsnødd av tung, våt snø, som limte seg til ruta. Kjente kraftig irritasjon over vinter og snø da, er bare februar, men nå er jeg lei vinteren. Jeg har litt kontorarbeid som venter, har ikke tiltakslyst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18073 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) 29 minutter siden, Daryl Dixon said: Ja, den er finere enn hele filmen tilsammen. Så trist når de ikke får barnet de ønsket seg. Enig. Men denne scenen er også fin: Endret 12. februar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18074 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) 25 minutter siden, Daryl Dixon said: Det snør skikkelig ute nå. Begynte å snø mens jeg var inne på svømming. Etter der var jeg innom en kompis som var hjemme med sykt barn. Bilen min var nedsnødd av tung, våt snø, som limte seg til ruta. Kjente kraftig irritasjon over vinter og snø da, er bare februar, men nå er jeg lei vinteren. Jeg har litt kontorarbeid som venter, har ikke tiltakslyst. Så flink du var som svømte. Jeg sitter og venter på at våren skal komme. Har lyst til å være ute uten å fryse og jeg har lyst på mer dagslys. Endret 12. februar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18075 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (38 minutter siden): Så flink du var som svømte. Jeg sitter og venter på at våren skal komme. Har lyst til å være ute uten å fryse og jeg har lyst på mer dagslys. Enig. Og å kunne gå hvor jeg vil uten enten å vasse i snø eller bruke brodder. Synes vi fortjener en tidlig våt, og sen høst i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. februar 2024 #18076 Del Skrevet 12. februar 2024 Åh, nå fikk jeg lyst til å se både Se opp og Innsiden ut igjen! Jeg elsker den type filmer 🥰 Så gode illustrasjoner og historier. Her er det en kombinasjon av holke og slaps og JA jeg lengter til vår! Jeg drømmer om å bytte ut vintersko med joggesko og gå meg en tur på tørr asfalt. 🧚♂️ Håper Universet oppfyller ønsket om tidlig vår og sen høst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18077 Del Skrevet 12. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (16 minutter siden): Åh, nå fikk jeg lyst til å se både Se opp og Innsiden ut igjen! Jeg elsker den type filmer 🥰 Så gode illustrasjoner og historier. Her er det en kombinasjon av holke og slaps og JA jeg lengter til vår! Jeg drømmer om å bytte ut vintersko med joggesko og gå meg en tur på tørr asfalt. 🧚♂️ Håper Universet oppfyller ønsket om tidlig vår og sen høst. Den har også en av de tristeste scenene. "take her to the moon for me, okay?" Nå fikk jeg og lyst til å se den! Vi bør nesten ha en samsjåing av den. Mens vi venter på våren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. februar 2024 #18078 Del Skrevet 12. februar 2024 Daryl Dixon skrev (32 minutter siden): Den har også en av de tristeste scenene. "take her to the moon for me, okay?" Nå fikk jeg og lyst til å se den! Vi bør nesten ha en samsjåing av den. Mens vi venter på våren. Begynte å brenne bak øynene i tårekanalen bare av å lese sitatet 🥲 Det var ikke en dum idé. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. februar 2024 #18079 Del Skrevet 13. februar 2024 Liker dere Valentine's Day? Jeg liker det (selv om jeg godt ved at det er kommersialisme), synes kjærlighet er en så vakker ting. Så jeg har holdt på med "hobbyverksted" i kveld, lager kort til noen venninner, og kjæresten! 🥰 I den forbindelse fant jeg et fint sitat jeg ville dele. Sitat Vennlighet er et språk de døve kan høre og de blinde kan se. - Mark Twain Her er mye vennlighet. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #18080 Del Skrevet 13. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (20 minutter siden): Liker dere Valentine's Day? Jeg liker det (selv om jeg godt ved at det er kommersialisme), synes kjærlighet er en så vakker ting. Så jeg har holdt på med "hobbyverksted" i kveld, lager kort til noen venninner, og kjæresten! 🥰 I den forbindelse fant jeg et fint sitat jeg ville dele. Her er mye vennlighet. 🥰 Har ikke så mye forhold til valentinsdagen, men har absolutt ikke noe i mot det. Synes det er rart med de som protesterer vilt mot slike dager. Veldig fint sitat, det tror jeg mange har glemt nå til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå