Daryl Dixon Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #18041 Del Skrevet 8. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (34 minutter siden): Ja, eller podkast. Har hørt mye på podkast mens jeg har puslet, men nå har jeg helt glemt å høre podkast de siste månedene. Glemt det jeg og. Går i perioder mye podcast. Klarer ikke alltid følge med, så da er det ikke noe vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2024 Forfatter #18042 Del Skrevet 9. februar 2024 God fredag og god helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. februar 2024 #18043 Del Skrevet 9. februar 2024 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2024 #18044 Del Skrevet 9. februar 2024 Anki-2.0 skrev (På 5.2.2024 den 22.21): Hei, og god kveld! Eller i dag ble det en helt rar kveld. Det ringte på døra her tidlig i kveld, og mannen min gikk for å åpne opp. Jeg synes det tok så lang tid, så jeg gikk ned for å se hva det var. Det var ei som hadde kjørt på en katt - det var liv i den, men det ene øyet hadde "poppet" ut , og det var passe mye blod. Hun som hadde kjørt på katten var på utsida her og prøvde å ringe forskjellige steder å få hjelp til pus, men å kjøre den til dyrlegen, det var tydeligvis ikke noe hun gadd. Mannen min og jeg kjørte den til dyrlegen i nabobyen, og de skal høre med eieren av katten hva de skal gjøre. Det kommer jo an på hvor mye skader den har. Øyet mister den uansett, men om det "kun" er det og noen mindre alvorlige skader, så kan den kanskje klare seg. Jeg la igjen tlf.nr og navn hos dyrlegen og sa at jeg håpet på å få høre hvordan det går videre med pusen, så får selvsagt katteeieren bestemme om han/hun vil oppdatere meg eller ikke. Oh, for en kveld...Nå skulle jeg veldig gjerne hatt en pus å kose med her ❤️ Så forferdelig, sakkars pus! Har du hørt noe mer? Daryl Dixon skrev (På 6.2.2024 den 21.42): Har lest tråden om utraprosessert mat. Sånne tråder bør jeg holde meg unna, blir litt opphengt i sånne ting. Bestilt meg et abonnement på bladet hageliv, tenkte kanskje det var litt koselig. Er du veldig bevisst på det sånn ellers? Og god helg til alle herfra og ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 9. februar 2024 #18045 Del Skrevet 9. februar 2024 Rumle skrev (3 minutter siden): Så forferdelig, sakkars pus! Har du hørt noe mer? Er du veldig bevisst på det sånn ellers? Og god helg til alle herfra og ❤ Ja, eieren av katten svarte at pus dessverre ble avlivet samme kveld som vi leverte ham inn til dyrlegen pga store innvendige skader. Pusen var visst kun 9 mndr. gammel God helg til alle fra meg også ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2024 #18046 Del Skrevet 9. februar 2024 Anki-2.0 skrev (Akkurat nå): Ja, eieren av katten svarte at pus dessverre ble avlivet samme kveld som vi leverte ham inn til dyrlegen pga store innvendige skader. Pusen var visst kun 9 mndr. gammel God helg til alle fra meg også ❤️ Åh nei, så utrolig leit Stakkars lille pus ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. februar 2024 #18047 Del Skrevet 9. februar 2024 2 minutter siden, Anki-2.0 said: Ja, eieren av katten svarte at pus dessverre ble avlivet samme kveld som vi leverte ham inn til dyrlegen pga store innvendige skader. Pusen var visst kun 9 mndr. gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2024 Forfatter #18048 Del Skrevet 9. februar 2024 Rumle skrev (44 minutter siden): Så forferdelig, sakkars pus! Har du hørt noe mer? Er du veldig bevisst på det sånn ellers? Og god helg til alle herfra og ❤ I perioder, kan bli litt mye... Anki-2.0 skrev (37 minutter siden): Ja, eieren av katten svarte at pus dessverre ble avlivet samme kveld som vi leverte ham inn til dyrlegen pga store innvendige skader. Pusen var visst kun 9 mndr. gammel God helg til alle fra meg også ❤️ Stakkar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2024 #18049 Del Skrevet 9. februar 2024 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): I perioder, kan bli litt mye... Stakkar. Ja? Jeg orker ikke å sette meg så veldig inn i det egentlig, men prøver å følge det i grove trekk, det får være greit nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2024 Forfatter #18050 Del Skrevet 9. februar 2024 Rumle skrev (56 minutter siden): Ja? Jeg orker ikke å sette meg så veldig inn i det egentlig, men prøver å følge det i grove trekk, det får være greit nok Det er vel det som er det beste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2024 Forfatter #18051 Del Skrevet 9. februar 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2024 Forfatter #18052 Del Skrevet 9. februar 2024 SB vasket sluken på badet, og helte i eddik, lot det stå, og nå stinker det på hele badet og soverom. I mellom bad og soverom har vi klesskap og jeg blir redd for at alt skal lukte. Det lukter så ille, etter lufting av rom og skylling av sluk. River i nesa. Og her skal jeg sove liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #18053 Del Skrevet 10. februar 2024 SB er skuffet og frustrert. Jeg vet det er situasjonen som gjør det, men er jeg som får det. Men det tenker jeg er greit, jeg tar den. Hatt en god periode lenge nå, så da er fallet hardere når en dårlig periode kommer, og jeg skjønner jo at det gjelder ikke bare for meg. Er like hardt for han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. februar 2024 Forfatter #18054 Del Skrevet 11. februar 2024 God morsdag til alle mødre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 11. februar 2024 #18055 Del Skrevet 11. februar 2024 Styrkeklem Håper "happy mothersday" snart gjelder meg også 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. februar 2024 Forfatter #18056 Del Skrevet 11. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (4 timer siden): Styrkeklem Håper "happy mothersday" snart gjelder meg også 😎 Det håper jeg du får oppleve snart! 🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18057 Del Skrevet 12. februar 2024 21 hours ago, Rainstorm2.0 said: Håper "happy mothersday" snart gjelder meg også 😎 Håper storken besøker deg snart: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18058 Del Skrevet 12. februar 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2024 #18059 Del Skrevet 12. februar 2024 9 minutter siden, Daryl Dixon said: Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. februar 2024 Forfatter #18060 Del Skrevet 12. februar 2024 SVK skrev (10 minutter siden): Den var fin! Ja,kjempe søt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå